Justiinax poistelee viestejä...

Anti-Sensuuri

Justiinax kun ei kertakaikkiaan kestä Tapsuliini-kritiikkiä niin tämä wanha sensuuritäti yksinkertaisesti poistaa aloittamansa viestiketjun. Justiinaxen mielestä kun keskustelu tarkoittaa samaa kuin hänen mielipiteensä eli Tapsukan hymistelyä maasta taivaaseen. Säälittävä tapaus.

30.3 kello 16 jälkeen poistettiin seuraava keskustelun kulku:

1.Onko joku menossa Lapin keikoille ? Justiinax 28.03
2.Samoja jollotuksia varmaankin eras vaan 28.03
3.ei... taatusti 28.03
4.Mieli tekisi Caramia. 28.03
5.Saisivat maksaa mulle yks vaan 28.03
6.Hinta? Lapin Tyttö eilen
7.Vielä mielenkiintoisempaa... Himo-Henkka... 16:04
8.Mitäkö vitokas 28.03
9.Voi Vitokas Timantit ha... 28.03
10.Minun vitokas 28.03
11.Haluaisit itsesi otsikoihin 2 witokas 28.03
12.Miksen vitokas 28.03
13.Vitokkaalle.............. Justiinax 28.03
14.jaa joo... eilen
15.hyvä ääni Romanza_ eilen
16.jaa että... eilen
17.Makunsa kullakin... Korviaan aj... 16:08
18.Lappalaiset ymmärtää joikaamisen... ei jaksa ku... eilen
19.myös hyvän konsertin päälle.... Lappilainen... eilen
20.Ei taatusti ei vois kii... 11:30
21.Menen musacorner** 11:41
22.Otan osaa ei fani 12:58

15

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mut ihan sen takia, kun siinä mentiin niin aiheen vierestä. Vai kuinka moni noista viesteistä sitten muka sun mielestä liittyi siihen aiheeseen jonka mä aloitin ? Eli mähän pyysin siinä viestissäni konserttikuulumisia jos joku palstaa lukevista on menossa ensiviikolla Tapsan konserttiin/konsertteihin Lappiin. Mä en kysynyt, että kuka tykkää Tapsasta ja kuka ei.

ps.Aloita sitten ite joku aihe,ettei tartte nurista poistetuista viesteistä..

• ole..

parasta että kukaan ei kirjoita Justiinan aloittamiin viesteihin yhtään mitään,siinähän sitten poistelee omia typeriä kirjoituksiaan:D

• Monica***

Miksi sitten kirjoittelet tänne jos et yhtään kestä Tapsasta kritiikkiä??? Pitäisi sinunkin jo tajuta että Tapsa jakaa mielipiteet, ja valitettavasti niitä negatiivisia juttuja kirjoitetaan. Se on ikävää, mutta nämä keskustelupalstat ovat avoimia paikkoja jossa jokainen saa kirjoittaa. Moderaattori kyllä poistaa jos on jotain aivan törkyä.

Minun mielestä tuo viestien poistaminen on todella alaarvoista. Siitäkin huolimatta mitä jotkut kirjoittelee. Viestien poistolla ei kenenkään saisi muokata palstaa haluamanlaisekseen. Et sinä Justiinax ole täällä mikään ylivaltias, jos niin luulet niin perusta oma suljettu palsta niin siellä saat häärätä ihan mielesi mukaan.
        Olen jo aikoja sitten ottanut yhteyttä ylläpitoon ja pyytänyt etteivät rekisteröityneet voisi poistaa muuta kuin vain omat kirjoitukset.
        Taidanpa taas muistuttaa asiasta.

• Monica*** kirjoitti:

Miksi sitten kirjoittelet tänne jos et yhtään kestä Tapsasta kritiikkiä??? Pitäisi sinunkin jo tajuta että Tapsa jakaa mielipiteet, ja valitettavasti niitä negatiivisia juttuja kirjoitetaan. Se on ikävää, mutta nämä keskustelupalstat ovat avoimia paikkoja jossa jokainen saa kirjoittaa. Moderaattori kyllä poistaa jos on jotain aivan törkyä.

Minun mielestä tuo viestien poistaminen on todella alaarvoista. Siitäkin huolimatta mitä jotkut kirjoittelee. Viestien poistolla ei kenenkään saisi muokata palstaa haluamanlaisekseen. Et sinä Justiinax ole täällä mikään ylivaltias, jos niin luulet niin perusta oma suljettu palsta niin siellä saat häärätä ihan mielesi mukaan.
        Olen jo aikoja sitten ottanut yhteyttä ylläpitoon ja pyytänyt etteivät rekisteröityneet voisi poistaa muuta kuin vain omat kirjoitukset.
        Taidanpa taas muistuttaa asiasta.

En mä mikään yksivaltias kuvittele olevani,enkä mitään suljettua palstaa halua perustaa, kun en mä tykkää yksikseni jutella.
        Mä ehkä hätiköin vähän sen poiston kanssa, joten sorry nyt sitten. Mä en poistele enempää nyt enää.

Ja kyllä sekin oli ala-arvoista ,että mun aloittama viestiketju poistettiin tuolta Kari Tapion foorumilta ( en siis ite poistanut sitä ) vaikkei siinä ollut mitään törkyä kirjotettu mun, eikä kenenkään muunkaan toimesta.

• wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

En mä mikään yksivaltias kuvittele olevani,enkä mitään suljettua palstaa halua perustaa, kun en mä tykkää yksikseni jutella.
        Mä ehkä hätiköin vähän sen poiston kanssa, joten sorry nyt sitten. Mä en poistele enempää nyt enää.

Ja kyllä sekin oli ala-arvoista ,että mun aloittama viestiketju poistettiin tuolta Kari Tapion foorumilta ( en siis ite poistanut sitä ) vaikkei siinä ollut mitään törkyä kirjotettu mun, eikä kenenkään muunkaan toimesta.

Kyllä se Sinun viestisi "naapuripalstalla" oli ala-arvoinen. Siinä näytit taas kerran tasosi....siis pyllypuolellehan ne puheesi menivät siinä aloituksessa.
        Minä muuten uskon vahvasti, että poistit sen(kin) ketjun itse, kun et saanut mieleisiäsi vastauksia.

Mielestäni olisi aivan oikein, etteivät myöskään rekisteröityneet saisi poistaa viestejään, eihän sanottuakaan saa sanomattomaksi. Sen verran pitää jokaisella olla itsekritiikkiä, että vastaa kirjoittamastaan.

Olen myös laittanut ylläpidolle toiveen, ettei moista "itsesensuuria" saisi käyttää ja laitan taas uudelleen, sillä viestiketjujen poisto se vasta ala-arvoista onkin.

• vitokas

koko ajan sitä mieltä että sä olet tasan tarkkaan, yhtä nuija kuin tuo idolisikin! Ja poista tää viesti sitten äkkiä kanssa!

• IHAN
        wanharouwa kirjoitti:

Kyllä se Sinun viestisi "naapuripalstalla" oli ala-arvoinen. Siinä näytit taas kerran tasosi....siis pyllypuolellehan ne puheesi menivät siinä aloituksessa.
        Minä muuten uskon vahvasti, että poistit sen(kin) ketjun itse, kun et saanut mieleisiäsi vastauksia.

Mielestäni olisi aivan oikein, etteivät myöskään rekisteröityneet saisi poistaa viestejään, eihän sanottuakaan saa sanomattomaksi. Sen verran pitää jokaisella olla itsekritiikkiä, että vastaa kirjoittamastaan.

Olen myös laittanut ylläpidolle toiveen, ettei moista "itsesensuuria" saisi käyttää ja laitan taas uudelleen, sillä viestiketjujen poisto se vasta ala-arvoista onkin.

pakko kysyä,että onko toi Joku Justiinax käyny kirjottelemassa "hävyttömyyksiä" jonku toisen artistin palstalla. Toivon todella vastausta ja koska tässä kysymyksessä ei ole ole mitään "hävytöntä", niin toivon myös ettei sitä poisteta.

• se on,
        wanharouwa kirjoitti:

että artistin suurin vihollinen on hänen faninsa . Ei artistia voi fanittaa , jos hänen faninsa ovat "idiootteja" . Mä ymmärrän kyl , että kaikki ei tykkää samasta musiikista ja siitä pitää voida keskustella asiallisesti. Mut sitä mä en tajuu, että fanit lähtee ns haukkumislinjalle muissakin artistia koskevissa asioissa . En hyväksy , et Tapsan sairaudesta vitsaillaan, musiikista voi olla eri mieltä. Mut se , et lähdetään "kostoretkelle" toisten artistien kimppuun osoittaa jo aika suurta mielenköyhyyttä . Nyt tietty joku "fiksu " sanoo, et näin tapahtuu molemmin puolin, mut mun mielest sekään ei ole oikein, koska kyl kai kaikki tänne kirjottajat ovat suurinpiirtein "täysjärkisiä" ainakin , jos muistavat ottaa tabunsa .

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yllätävän pitkään siinä menikin ennenkuin se tuon aloittamansa viestiketjun poisti.

• olen kuullut,

että tämä Justiinax kirjoittelee muiden artistien sivuille ja haukkuu muita artisteja . Tuskin kukaan itseään kunnioittava artisti haluaa itselleen sellaisia fanjea.

• olen kuullut, kirjoitti:

että tämä Justiinax kirjoittelee muiden artistien sivuille ja haukkuu muita artisteja . Tuskin kukaan itseään kunnioittava artisti haluaa itselleen sellaisia fanjea.

En oo haukkunut kaikkia artisteja. Ei munkaan tartte kuiteskaan ihan kaikista laulajista pitää ja saan kans sanoa jos en jostain tykkää, kun täällä Tapsasta tykkäämättömätkin käy aina kurnuttamassa ja haastamassa riitaa.

• justiinax..
        Justiinax kirjoitti:

En oo haukkunut kaikkia artisteja. Ei munkaan tartte kuiteskaan ihan kaikista laulajista pitää ja saan kans sanoa jos en jostain tykkää, kun täällä Tapsasta tykkäämättömätkin käy aina kurnuttamassa ja haastamassa riitaa.

brovosoidu ihan kaikesta mitä Tupsukasta kirjoitetaan:)

• sairas päästäsi.rva justiinax
        justiinax.. kirjoitti:

brovosoidu ihan kaikesta mitä Tupsukasta kirjoitetaan:)

lopeta toi viestien sensurointi teit jo sitä eilen oletko jotenkin päästäsi vialla. rva justiinax?

• r.moore

Kirjoitin mielestäni pari perusteltua mielipidettä Tapanin musiikista johonkin ketjuun tuossa ylempänä. Mutta eipä mennyt aikaakaan kun ne oli jo poistettu! En usko Justiinaxen olleen lainkaan asialla vaan joku seriffi tai muu täällä sensuroi jälleen. Siis jälleen ja taas. Se tietää etten klikkaile tännen enää. Ja -minun mielestäni- sensuroinnista ei ole logiikkaa vaan se tehdään niinkuin Iskelmä- radiossa Tapani Kansan musiikille: jos ei miellytä niin poistetaan kokonaan.

• hyvää niin sitä ei radiossa...

joo munkin jutut on poistettu mutta radiosta sanoisin jos musa ei ole hyvää niin sitä ei soiteta kilpailu on radiossa äärimmäisen kovaa,jos tapsa ei ole tarpeeksi hyvää radioon niin ei voi mitään,en ole kuullut tapsaa nytten eilennäkään radiosta vaikka kuuntelin koko päivän radiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2463
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1546
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1314
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1030
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      256
      883
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      882
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      21
      881
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      860
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe