Hei, nimimerkki "Lars"!

Huru-ukko1

Olimme hetken tällä palstalla viime marraskuun tienoilla. Olisi kiva kuulla, millä aikataululla Sinä teit/teet Venetsianmatkasi? Minulle lankesi aikataulu 9.-13.4. -Onko muita palstalaisia lähdössä tuolloin?

14

1632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääsiäisnoita

      Minä olen myös lähdössä 9.4. Innolla odotan matkaa ja toivon, että säät suosivat. Onko kenelläkään tietoa millaiset kelit siellä tällä hetkellä ovat? Netistä katoin, että jotain 17 asteen huitevilla ois tällä hetkellä.

      • veneziassa

        satelee vettä ja tulee nähtävästi ennusteen mukaan satamaan koko yön. Huomiseksi on luvattu 19 iltapäiväksi ja lauantaina tulee olemaan pilvistä mutta myös 19. Sunnuntaiksi lämpenee hieman mutta ehkä jokunen sadekuuro voi yllättää. Maanantaiksi on luvattu aurinkoa ja noin 23 ja tiistaiksi sitä samaa.


      • Matkan tehnyt
        veneziassa kirjoitti:

        satelee vettä ja tulee nähtävästi ennusteen mukaan satamaan koko yön. Huomiseksi on luvattu 19 iltapäiväksi ja lauantaina tulee olemaan pilvistä mutta myös 19. Sunnuntaiksi lämpenee hieman mutta ehkä jokunen sadekuuro voi yllättää. Maanantaiksi on luvattu aurinkoa ja noin 23 ja tiistaiksi sitä samaa.

        Hei hei !! Nauti kaikki oppaan esittelyt siellä,näin minä tein ja visustelen sitten täällä kotona.Kaikki kannatti. Hyviä vene
        retkiä ja gondoli ajelua.TvKaikesta nauttinut


      • Huru-ukko1

        ...kun ehdin tässä taannoin vuokrata neljäksi päiväksi auton tutustuakseni Pohjois-Italiaan. Olisin voinutkin liftata Sinun luudanvarrellesi! -Ketäs muita on lähdössä 9.4. Pääsiäisnoidan ja Huru-ukon lisäksi?


      • Pääsiäisnoita
        Huru-ukko1 kirjoitti:

        ...kun ehdin tässä taannoin vuokrata neljäksi päiväksi auton tutustuakseni Pohjois-Italiaan. Olisin voinutkin liftata Sinun luudanvarrellesi! -Ketäs muita on lähdössä 9.4. Pääsiäisnoidan ja Huru-ukon lisäksi?

        Jospas minä liftaisinkin sinun kyytiin tutustumisajelulle p-italiaan....


      • Huru-ukko1
        Pääsiäisnoita kirjoitti:

        Jospas minä liftaisinkin sinun kyytiin tutustumisajelulle p-italiaan....

        kun sais vierelleen ihkaelävän noidan! Ajatus kyllä kiehtoo kovasti. -Vaan jos sovittaisiinkin tasapeli? Esimerkiksi; mennään minun ajoneuvollani Gardajärven eteläpäähän ja sitten kierretään tuo kuuleman mukaan kaunis järvi Sinun ajopelilläsi. Illalla taas autolla kotihotelliin. Mitäs sanot?


      • Pääsiäisnoita
        Huru-ukko1 kirjoitti:

        kun sais vierelleen ihkaelävän noidan! Ajatus kyllä kiehtoo kovasti. -Vaan jos sovittaisiinkin tasapeli? Esimerkiksi; mennään minun ajoneuvollani Gardajärven eteläpäähän ja sitten kierretään tuo kuuleman mukaan kaunis järvi Sinun ajopelilläsi. Illalla taas autolla kotihotelliin. Mitäs sanot?

        Sehän kyllä kuulostaisi hyvältä diililtä..


      • tyti
        Huru-ukko1 kirjoitti:

        kun sais vierelleen ihkaelävän noidan! Ajatus kyllä kiehtoo kovasti. -Vaan jos sovittaisiinkin tasapeli? Esimerkiksi; mennään minun ajoneuvollani Gardajärven eteläpäähän ja sitten kierretään tuo kuuleman mukaan kaunis järvi Sinun ajopelilläsi. Illalla taas autolla kotihotelliin. Mitäs sanot?

        Mäkin olen lähdössä 9.4. Oon ryhmässä D. Entäs sä ja "noita" ? Haluaisin kierrellä omin päin, ilman kalliita retkiä. Olis vaan kiva, jos sais matkaseuraa.


      • Huru-ukko1
        tyti kirjoitti:

        Mäkin olen lähdössä 9.4. Oon ryhmässä D. Entäs sä ja "noita" ? Haluaisin kierrellä omin päin, ilman kalliita retkiä. Olis vaan kiva, jos sais matkaseuraa.

        Autoretkuilu siellä sun täällä. Sen kun tulet Pääsiäisnoidan kanssa kyytiin ja ei kun uusia seikkailuja kohden! Jos kerran tälläsen vanhan kääkän kuskaus kelpaa. Toivottavasti kohteet saamme valittua hyvässä hengessä. Ainakin minä haluan kiertää GARDAJÄRVEN YMPÄRI, satoi taikka paistoi. Mitäs teille saisi olla? -Ryhmäni on A, Pääsiäisnoidan ryhmää ei tiedossa.


      • tyti
        Huru-ukko1 kirjoitti:

        Autoretkuilu siellä sun täällä. Sen kun tulet Pääsiäisnoidan kanssa kyytiin ja ei kun uusia seikkailuja kohden! Jos kerran tälläsen vanhan kääkän kuskaus kelpaa. Toivottavasti kohteet saamme valittua hyvässä hengessä. Ainakin minä haluan kiertää GARDAJÄRVEN YMPÄRI, satoi taikka paistoi. Mitäs teille saisi olla? -Ryhmäni on A, Pääsiäisnoidan ryhmää ei tiedossa.

        Venetsiakin nähdä. Kuinkahan pitkä matka siitä järven kierrosta tulee ja minkälaista maisemaa ja nähtävää siellä on?


      • Huru-ukko1
        tyti kirjoitti:

        Venetsiakin nähdä. Kuinkahan pitkä matka siitä järven kierrosta tulee ja minkälaista maisemaa ja nähtävää siellä on?

        ...on taatusti kokopäivän retki, sillä kilometrejä kertynee vähintään 600 ja evästä kuluu runsaasti. Maisemista ja nähtävyyksistä ei ole omakohtaista kokemusta, mutta käyneet kehuvat kauniiksi. Saathan siitä jotain tietoa myös Googlen kautta. -Pakko sitä on Venetsiassakin vähintään yksi päivä tonttuilla.


      • tyti
        Huru-ukko1 kirjoitti:

        ...on taatusti kokopäivän retki, sillä kilometrejä kertynee vähintään 600 ja evästä kuluu runsaasti. Maisemista ja nähtävyyksistä ei ole omakohtaista kokemusta, mutta käyneet kehuvat kauniiksi. Saathan siitä jotain tietoa myös Googlen kautta. -Pakko sitä on Venetsiassakin vähintään yksi päivä tonttuilla.

        pitkä matka, ottaen huomion aika jonka Italiassa viettää. Jos olis 2 viikkoo niin mikäs siinä sitten..


      • Huru-ukko1
        tyti kirjoitti:

        pitkä matka, ottaen huomion aika jonka Italiassa viettää. Jos olis 2 viikkoo niin mikäs siinä sitten..

        Jos ei ole tällainen himoautoilija kuten minä, saattaa meikäläisen kyydissä olo alkaa maistua puulle. Palataan astialle pitemmän loman merkeissä. Hyviä retkiä Sinulle!


      • Pääsiäisnoita
        Huru-ukko1 kirjoitti:

        Autoretkuilu siellä sun täällä. Sen kun tulet Pääsiäisnoidan kanssa kyytiin ja ei kun uusia seikkailuja kohden! Jos kerran tälläsen vanhan kääkän kuskaus kelpaa. Toivottavasti kohteet saamme valittua hyvässä hengessä. Ainakin minä haluan kiertää GARDAJÄRVEN YMPÄRI, satoi taikka paistoi. Mitäs teille saisi olla? -Ryhmäni on A, Pääsiäisnoidan ryhmää ei tiedossa.

        Helou, noita notkuu ryhmässä B.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe