ei kannata rakastua tai ihastua kalat mieheen, ei todella kannata haaskata elämää maailman omituisen tyypin takia:( siis vaikeampaa jumala ei vielä o keksiny:-) no huh huh miten voi olla ihminen noin epävarma kaikissa asioissa, ei niistä saa selväääääääääääääääää:-( saamaton kusipää......
kalat M on maailman
11
2024
Vastaukset
- Pirre*
kalamerkkiä, onhan niitä, kiikestä loheen :)
- tunteet eivät
kohtaa - turhautuminen?
viestisi ei kerro mitään - miksi ylipäätänsä kirjoitit tänne?
saan käsityksen pinnallisuudesta - heti tai ei mitään? - jpp3
...kyllä kaikkiruokainen kalojen suhteen. Ihmiskaloja en tunne, enkä merenneitoakaan ole
nähnyt, johon uskon yhtä paljon kuin joulupukkiin :=) - kalastaja
ei siitä kannata kaloja syyttää.
- Kalanen69
Nih, löysin siimoin :)
- vain elämää
ei varmaan sulle kala-merkki käy,mut kysy ihmeessä jo seuraavan kerran emsimmäiseksi kun ihastut tai rakastut et mikä oot horoskooppimerkiltäsi,ettet tuu sit pettymään,ihmisiä on kaikenlaisia niin luonteeltaan kuin horoskooppimerkiltään,en mä oo koskaan valittanut jos mulla ei suhde toimi,se lopetetaan ja etsitään uutta kunnes mulle se oikea löytyis ja alkais synkkaa,tälläistä se elämä vaan on....ylä-ja alamäkee omine kiemuroineen
- hyvä neuvo
Joo, ihmisiä on monenlaisia, merkistä riippumatta.
Mut kyl mulla on ennakkoluuloja pahasti yhtä merkkiä kohtaan ..nimittäin kaksosia.
Jos tapaamani mies kertoo olevansa horoskoopissa kaksonen, niin otan kyl askeleen taaksepäin ja tiedän heti, et tuon kanssa on varmasti hauskaa ja hulvatonta, mutta luottaa siihen ei pysty.
Kaksoset vaan on niin itsekkäitä ja kovia puhumaan mitä nyt sattuu sanoja tulemaan kulloinkin...
Kalamiehistä sen verran, että yhden kanssa olen ollut suhteessa, ja se oli ehkes elämäni läheisin ja ihanin suhde. Mies todella antautui rakastamaan minua. Hän oli turvallinen ja rehellinen ja ansaitusti nautti ihmisten arvostusta. Minustakin sai esiin piirteitä, joita muiden kanssa ei ole ilmennyt. Tälle miehelle mä kirjailin tyynyliinatkin. - skeufgndp
hyvä neuvo kirjoitti:
Joo, ihmisiä on monenlaisia, merkistä riippumatta.
Mut kyl mulla on ennakkoluuloja pahasti yhtä merkkiä kohtaan ..nimittäin kaksosia.
Jos tapaamani mies kertoo olevansa horoskoopissa kaksonen, niin otan kyl askeleen taaksepäin ja tiedän heti, et tuon kanssa on varmasti hauskaa ja hulvatonta, mutta luottaa siihen ei pysty.
Kaksoset vaan on niin itsekkäitä ja kovia puhumaan mitä nyt sattuu sanoja tulemaan kulloinkin...
Kalamiehistä sen verran, että yhden kanssa olen ollut suhteessa, ja se oli ehkes elämäni läheisin ja ihanin suhde. Mies todella antautui rakastamaan minua. Hän oli turvallinen ja rehellinen ja ansaitusti nautti ihmisten arvostusta. Minustakin sai esiin piirteitä, joita muiden kanssa ei ole ilmennyt. Tälle miehelle mä kirjailin tyynyliinatkin.Mihin se suhde sitten kaatui, koska tuohan kuulosti täydelliseltä.. Itselläni on kalamies ja on kyllä vaikea tapaus, mutta sitten kun on hyvä päivä niin on maailman ihanin.
- itsekin olen kalat nainen
no mä itsekin olen kalat horoskooppimerkiltäni, ja sen takia olen kiinnostunut kalan miehiin, kait me tullaan hyvinkin toimeen yhdessä tai kalat on ainoa merkki joka sopisi mulle:) mutta ne o todella vaikeetta:)
- että............
skeufgndp kirjoitti:
Mihin se suhde sitten kaatui, koska tuohan kuulosti täydelliseltä.. Itselläni on kalamies ja on kyllä vaikea tapaus, mutta sitten kun on hyvä päivä niin on maailman ihanin.
.......olosuhteiden vuoksi jouduttiin asumaan todella kauas toisistamme. Olimme molemmat kovin nuoria, vähän yli kakskymppisiä.
Mies opiskeli yliopistossa ja mä pääsin korkeakouluun toiselle puolelle maailmaa. Vuosi vielä sinniteltiin ja tavattiin lomilla, mutta mahdottomalta se alkoi tuntua, kun ei rahaakaan ollut jatkuvaan matkusteluun. Kirjeet lohdutti kovasti, mutta toista kaipasi ihan liikaa viereen.
Asumme yhä eri maissa. Vuosien varrella olemme toisinaan kirjoitelleet toisillemme, mutta emme ole tavanneet enää. Molemmilla on omat elämät.
Hän säilyy aina muistoissani ja tietty sydämessäni. Kukaan ei ole minua niin paljon rakastanut kuin hän.
Kaikkea hyvää teille kalamiehiin rakastuneille.
- tiedä
ihmettelen kirjoitustasi sillä eihän KALANAISET
yleensä ole kusipäitä??.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999