kalat M on maailman

vaikkein tyyppi

ei kannata rakastua tai ihastua kalat mieheen, ei todella kannata haaskata elämää maailman omituisen tyypin takia:( siis vaikeampaa jumala ei vielä o keksiny:-) no huh huh miten voi olla ihminen noin epävarma kaikissa asioissa, ei niistä saa selväääääääääääääääää:-( saamaton kusipää......

11

2024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

kalamerkkiä, onhan niitä, kiikestä loheen :)

• tunteet eivät

kohtaa - turhautuminen?
      viestisi ei kerro mitään - miksi ylipäätänsä kirjoitit tänne?
      saan käsityksen pinnallisuudesta - heti tai ei mitään?

• jpp3

...kyllä kaikkiruokainen kalojen suhteen. Ihmiskaloja en tunne, enkä merenneitoakaan ole
      nähnyt, johon uskon yhtä paljon kuin joulupukkiin :=)

• kalastaja

ei siitä kannata kaloja syyttää.

• Kalanen69

Nih, löysin siimoin :)

• vain elämää

ei varmaan sulle kala-merkki käy,mut kysy ihmeessä jo seuraavan kerran emsimmäiseksi kun ihastut tai rakastut et mikä oot horoskooppimerkiltäsi,ettet tuu sit pettymään,ihmisiä on kaikenlaisia niin luonteeltaan kuin horoskooppimerkiltään,en mä oo koskaan valittanut jos mulla ei suhde toimi,se lopetetaan ja etsitään uutta kunnes mulle se oikea löytyis ja alkais synkkaa,tälläistä se elämä vaan on....ylä-ja alamäkee omine kiemuroineen

• hyvä neuvo

Joo, ihmisiä on monenlaisia, merkistä riippumatta.

Mut kyl mulla on ennakkoluuloja pahasti yhtä merkkiä kohtaan ..nimittäin kaksosia.

Jos tapaamani mies kertoo olevansa horoskoopissa kaksonen, niin otan kyl askeleen taaksepäin ja tiedän heti, et tuon kanssa on varmasti hauskaa ja hulvatonta, mutta luottaa siihen ei pysty.

Kaksoset vaan on niin itsekkäitä ja kovia puhumaan mitä nyt sattuu sanoja tulemaan kulloinkin...

Kalamiehistä sen verran, että yhden kanssa olen ollut suhteessa, ja se oli ehkes elämäni läheisin ja ihanin suhde. Mies todella antautui rakastamaan minua. Hän oli turvallinen ja rehellinen ja ansaitusti nautti ihmisten arvostusta. Minustakin sai esiin piirteitä, joita muiden kanssa ei ole ilmennyt. Tälle miehelle mä kirjailin tyynyliinatkin.

• skeufgndp
        hyvä neuvo kirjoitti:

Joo, ihmisiä on monenlaisia, merkistä riippumatta.

Mut kyl mulla on ennakkoluuloja pahasti yhtä merkkiä kohtaan ..nimittäin kaksosia.

Jos tapaamani mies kertoo olevansa horoskoopissa kaksonen, niin otan kyl askeleen taaksepäin ja tiedän heti, et tuon kanssa on varmasti hauskaa ja hulvatonta, mutta luottaa siihen ei pysty.

Kaksoset vaan on niin itsekkäitä ja kovia puhumaan mitä nyt sattuu sanoja tulemaan kulloinkin...

Kalamiehistä sen verran, että yhden kanssa olen ollut suhteessa, ja se oli ehkes elämäni läheisin ja ihanin suhde. Mies todella antautui rakastamaan minua. Hän oli turvallinen ja rehellinen ja ansaitusti nautti ihmisten arvostusta. Minustakin sai esiin piirteitä, joita muiden kanssa ei ole ilmennyt. Tälle miehelle mä kirjailin tyynyliinatkin.

Mihin se suhde sitten kaatui, koska tuohan kuulosti täydelliseltä.. Itselläni on kalamies ja on kyllä vaikea tapaus, mutta sitten kun on hyvä päivä niin on maailman ihanin.

• itsekin olen kalat nainen

no mä itsekin olen kalat horoskooppimerkiltäni, ja sen takia olen kiinnostunut kalan miehiin, kait me tullaan hyvinkin toimeen yhdessä tai kalat on ainoa merkki joka sopisi mulle:) mutta ne o todella vaikeetta:)

• että............
        skeufgndp kirjoitti:

Mihin se suhde sitten kaatui, koska tuohan kuulosti täydelliseltä.. Itselläni on kalamies ja on kyllä vaikea tapaus, mutta sitten kun on hyvä päivä niin on maailman ihanin.

.......olosuhteiden vuoksi jouduttiin asumaan todella kauas toisistamme. Olimme molemmat kovin nuoria, vähän yli kakskymppisiä.

Mies opiskeli yliopistossa ja mä pääsin korkeakouluun toiselle puolelle maailmaa. Vuosi vielä sinniteltiin ja tavattiin lomilla, mutta mahdottomalta se alkoi tuntua, kun ei rahaakaan ollut jatkuvaan matkusteluun. Kirjeet lohdutti kovasti, mutta toista kaipasi ihan liikaa viereen.

Asumme yhä eri maissa. Vuosien varrella olemme toisinaan kirjoitelleet toisillemme, mutta emme ole tavanneet enää. Molemmilla on omat elämät.

Hän säilyy aina muistoissani ja tietty sydämessäni. Kukaan ei ole minua niin paljon rakastanut kuin hän.

Kaikkea hyvää teille kalamiehiin rakastuneille.

• tiedä

ihmettelen kirjoitustasi sillä eihän KALANAISET
      yleensä ole kusipäitä??.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe