turan 1/detur

marmaris!

moikka! oisko täällä ketään joka olisi ollut kyseisessä huoneistohotellissa marmariksessa? haluaisin kuulla vähän kokemuksia ja mielipiteitä ko.hotellista! ollaan lähdössä kavereitten kanssa sinne heinäkuussa ,eikä mitään hajua hotellista :)

10

2525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokaKesä

      Olen asustanut Turanissa useita kertoja ja voin suositella! Sijainti on loistava, rantaan vajaat 100m ja pääkadun kulmassa kun sijaitsee Dolmukseen pääsee heti hotellin nurkalta, taksiasema on hotellin edessä joten hyvin pääsee minne tahansa. Siivous toimii hyvin ja henkilökunta mukavaa. Allasalue on myös aika iso ja aurinko paistaa melkein koko päivän. Ravintolassa hyvää ruokaa jos ei aina viitsi lähteä edemmäs syömään. Jos jotain miinuksia pitää etsiä niin päivisin jotkut tarjoilijapojat ovat vähän laiskanlaisia joten palvelu altaalle ei aina oikein pelaa. Jos jotain jäi kertomatta niin kysy lisää.

      • oujeee

        Kuten edellinenkin kirjoittaja kehui, aivan huippu paikka, huippu paikalla. Meillä viime reissulla kaksi parvekettakin, toisesta pääkadulle näkymä ja toisesta kujalle josta myös välimeri suhteellisen selkeästi näkyi. Palvelu paranee pienellä tipillä, tulee altaallekkin juomat ja aamiainen huoneeseen :)


      • Make ja Tino
        oujeee kirjoitti:

        Kuten edellinenkin kirjoittaja kehui, aivan huippu paikka, huippu paikalla. Meillä viime reissulla kaksi parvekettakin, toisesta pääkadulle näkymä ja toisesta kujalle josta myös välimeri suhteellisen selkeästi näkyi. Palvelu paranee pienellä tipillä, tulee altaallekkin juomat ja aamiainen huoneeseen :)

        Meillä oli kans 2parveketta,ylin kerros merelle päin oli parveke ja toinen allas-alueelle..tykättiin hotellista hyvä palvelu ja tosi hyvä sijainti..respassa työskentelevä vanhenpi mies puhui Suomea jonkin verta ja ruoka ihan ok hotellin ravintolassa...


      • marmaris!
        Make ja Tino kirjoitti:

        Meillä oli kans 2parveketta,ylin kerros merelle päin oli parveke ja toinen allas-alueelle..tykättiin hotellista hyvä palvelu ja tosi hyvä sijainti..respassa työskentelevä vanhenpi mies puhui Suomea jonkin verta ja ruoka ihan ok hotellin ravintolassa...

        kiitos kaikille asiallisesti vastanneille, paljon hyvää tietoa! :) olen kyllä kanssa marmariksessa muutaman kerran käynyt ja tiedän myös hotellin sijainnin mutta muuta käsitystä ei ollut mutta nyt hyvillä mielin reissuun :)


      • kissuli73
        marmaris! kirjoitti:

        kiitos kaikille asiallisesti vastanneille, paljon hyvää tietoa! :) olen kyllä kanssa marmariksessa muutaman kerran käynyt ja tiedän myös hotellin sijainnin mutta muuta käsitystä ei ollut mutta nyt hyvillä mielin reissuun :)

        juu samaan hotelliin myös menossa huhtikuun lopulla ja ilolla lueskelin asiallisia viestejä.toivotaan että altaassa olisi jo sillon vettä....ku on niin aikanen ajankohta ja monesti vasta toukokuulla toiminta alkaa kunnolla.
        kivaa lomaa meille kaikille!!! :))))


    • kissuli73

      Juuh! Tuli käytyä ja loma oli ihana.Hotelli oli ihan jees ja ruokakin oli siellä hyvää.Palvelu vaan meinasi pojilta loppua loman loppu puolella.Terve menoa vaan samaiseen hotelliin.Sattui tällä reissulla olemaan vielä mukavia matka kumppaneitakin..tai siis saatiin uusia tuttuja.

      • <3

        Onko Marmariksessa millaiset rannat? Toiset kun kehuu ja toiset haukkuu... lähinnä Icmelerin rantoja kehuttu. Millaiset lämpötilat huhtikuun lopulla? Itse lähdössä 2010 huhtikuun lopulla... :-)


      • kukhuluuruu
        <3 kirjoitti:

        Onko Marmariksessa millaiset rannat? Toiset kun kehuu ja toiset haukkuu... lähinnä Icmelerin rantoja kehuttu. Millaiset lämpötilat huhtikuun lopulla? Itse lähdössä 2010 huhtikuun lopulla... :-)

        Rannat ei ole hienohiekkaiset, itse poikkean icmeleriin jos mereen halajan, hieman vähemmän väkeä. Huhtikuussa voipi vettäkin ripsiä, eipähän tarvitse liikoja hikoilla. Hauskaa matkaa!


      • hjvhgfg
        kukhuluuruu kirjoitti:

        Rannat ei ole hienohiekkaiset, itse poikkean icmeleriin jos mereen halajan, hieman vähemmän väkeä. Huhtikuussa voipi vettäkin ripsiä, eipähän tarvitse liikoja hikoilla. Hauskaa matkaa!

        Kävimme Turanissa toukokuussa. Matkaseurueeseemme kuului kaksi lasta( 2 ja 4 vuotias) ja kaksi aikuista. Voisin laittaa tähän sillälailla ja - merkkisiksi asioita.

        -Huoneisto kävi ahtaaksi tuolle määrälle, keittiöön oli tuotu ylimääräinen sohva jolloin liikkumatila kävi vähäiseksi.Mutta elihän siinä viikon.

        -Siivous oli todella huonoa. Sängyn alta löytyi edellisten asukkaiden drinkki-tikkuja. Jalat oli hetkessä mustat kun siellä hetken käveli.Sohvien aluset täynnä pölyä.

        -WC-paperi ei kuulu "hintaan". Eli ostat lomallasi omat paperit.

        -Baarien musiikki kuuluu TODELLA kovaa huoneisiin.

        Iso allasalue, jolla riittävästi aurinkotuoleja
        Lähellä rantaa ja vesipuistoa
        Allasalue oli siisti
        Edullinen hotelli ,sellaiselle joka ei krumeluureja kaipaa


        Viimeisenä ilta oli SUURI pettymys. Hotellissa toimii ravintola, joka oli pitkin viikkoa mainostanut turkkilaista iltaansa, johon kuuluisi mainoksen mukaan ruoka, pelejä, kilpailuja, baarin poikien tanssi show, baarimikko show sekä napatanssija. No ilmoitimme menevämme iltaan, kun sinne lähes joka päivä mukaan pyydettiin. Alussa kaikki sujuikin hyvin ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Ilta kului , mutta ohjelma ei alkanut,joten kysyin tarjoilijalta koska show alkaa. No pianhan se sitten alkoikin. Baarin pojat tanssivat melko lattean tanssiesityksen, jonka jälkeen baarimikko heitteli muutamia pulloja ilmaan. Sitten alkoi taas odottelu, kysyin uudestaan tarjoilijalta, että koska ohjelma jatkuu ja koska napatanssija aloittaa, illassa mukana olleet lapset odottivat jo tanssijaa kovin innokkaina, kuten myös muut asiakkaat. Tarjoilija ei vastannut kysymykseeni vaan juoksenteli pois asiani kuultuaan. Kysyin toistamiseen, taas sama käytös toistui. Aloin kysellä muilta asiakkailta, jolloin viereisen pöydän Turkkilainen mies kysyi asiasta, hänelle ilmoitettiin ettei tanssija tule. Tiedustelin syytä miksi ei tule ja että olen todella pettynyt, tarjoilija ei tähän vastannut tai anteeksi pyyntöä esittänyt! Vein lapset huoneeseen jossa he itkivät pettymystään, kun ei ollut kilpailuja ja tanssijaa. menin uudestaan kysymään asiasta, koska tunsin oloni TODELLA petetyksi. Kysyin oliko ravintolan johtaja paikalla, ei kuulema ole (oli joka muu ilta)! Kysyivät mikä on ongelma , kerroin että olen pettynyt, koska napatanssija ei paikalle tullut. minulle kerrottiin, että ei tullut koska joku britti ryhmä oli perunut tulonsa, eräälle toiselle kyselijälle oli sanottu ,että napatanssija on loukannut jalkansa(jepjep, niin varmaan)kysyin myös muista kilpailuista, joita ei ollut. en saanut vastaukseksi muuta kun pään pyörittelyä ja jotain epämääräistä sössötystä, anteeksi pyyntöä EI kyllä kuulunut. Eikä myöskään hyvitystä vaikka ohjelma ei ollut se joka oli myynti/osto tilanteessa sovittu.

        No tälläinen tilitys tuli nyt, mutta tilityksen tarkoitus on kertoa, että ÄLKÄÄ OSALLISTUKO TURANIN RAVINTOLAN TURKKILAISEEN ILTAAN, SE ON KUSETUSTA!!! Rahat pois tyhmiltä turisteilta meininki.


      • just kotiutunut
        hjvhgfg kirjoitti:

        Kävimme Turanissa toukokuussa. Matkaseurueeseemme kuului kaksi lasta( 2 ja 4 vuotias) ja kaksi aikuista. Voisin laittaa tähän sillälailla ja - merkkisiksi asioita.

        -Huoneisto kävi ahtaaksi tuolle määrälle, keittiöön oli tuotu ylimääräinen sohva jolloin liikkumatila kävi vähäiseksi.Mutta elihän siinä viikon.

        -Siivous oli todella huonoa. Sängyn alta löytyi edellisten asukkaiden drinkki-tikkuja. Jalat oli hetkessä mustat kun siellä hetken käveli.Sohvien aluset täynnä pölyä.

        -WC-paperi ei kuulu "hintaan". Eli ostat lomallasi omat paperit.

        -Baarien musiikki kuuluu TODELLA kovaa huoneisiin.

        Iso allasalue, jolla riittävästi aurinkotuoleja
        Lähellä rantaa ja vesipuistoa
        Allasalue oli siisti
        Edullinen hotelli ,sellaiselle joka ei krumeluureja kaipaa


        Viimeisenä ilta oli SUURI pettymys. Hotellissa toimii ravintola, joka oli pitkin viikkoa mainostanut turkkilaista iltaansa, johon kuuluisi mainoksen mukaan ruoka, pelejä, kilpailuja, baarin poikien tanssi show, baarimikko show sekä napatanssija. No ilmoitimme menevämme iltaan, kun sinne lähes joka päivä mukaan pyydettiin. Alussa kaikki sujuikin hyvin ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Ilta kului , mutta ohjelma ei alkanut,joten kysyin tarjoilijalta koska show alkaa. No pianhan se sitten alkoikin. Baarin pojat tanssivat melko lattean tanssiesityksen, jonka jälkeen baarimikko heitteli muutamia pulloja ilmaan. Sitten alkoi taas odottelu, kysyin uudestaan tarjoilijalta, että koska ohjelma jatkuu ja koska napatanssija aloittaa, illassa mukana olleet lapset odottivat jo tanssijaa kovin innokkaina, kuten myös muut asiakkaat. Tarjoilija ei vastannut kysymykseeni vaan juoksenteli pois asiani kuultuaan. Kysyin toistamiseen, taas sama käytös toistui. Aloin kysellä muilta asiakkailta, jolloin viereisen pöydän Turkkilainen mies kysyi asiasta, hänelle ilmoitettiin ettei tanssija tule. Tiedustelin syytä miksi ei tule ja että olen todella pettynyt, tarjoilija ei tähän vastannut tai anteeksi pyyntöä esittänyt! Vein lapset huoneeseen jossa he itkivät pettymystään, kun ei ollut kilpailuja ja tanssijaa. menin uudestaan kysymään asiasta, koska tunsin oloni TODELLA petetyksi. Kysyin oliko ravintolan johtaja paikalla, ei kuulema ole (oli joka muu ilta)! Kysyivät mikä on ongelma , kerroin että olen pettynyt, koska napatanssija ei paikalle tullut. minulle kerrottiin, että ei tullut koska joku britti ryhmä oli perunut tulonsa, eräälle toiselle kyselijälle oli sanottu ,että napatanssija on loukannut jalkansa(jepjep, niin varmaan)kysyin myös muista kilpailuista, joita ei ollut. en saanut vastaukseksi muuta kun pään pyörittelyä ja jotain epämääräistä sössötystä, anteeksi pyyntöä EI kyllä kuulunut. Eikä myöskään hyvitystä vaikka ohjelma ei ollut se joka oli myynti/osto tilanteessa sovittu.

        No tälläinen tilitys tuli nyt, mutta tilityksen tarkoitus on kertoa, että ÄLKÄÄ OSALLISTUKO TURANIN RAVINTOLAN TURKKILAISEEN ILTAAN, SE ON KUSETUSTA!!! Rahat pois tyhmiltä turisteilta meininki.

        olin todennäköisesti samaan aikaan turanissa kuulostaa kusetukselle toi turkkilainen ilta minulle ei kukaan maininnut koko jutusta yhtään mitään vaikka käytin ravintolaa usein olen ollut usein
        turanissa ja vähäisemmästä lyönyt kannat yhteen näyttämättä naamaani
        vähään aikaan henkilökunta tekee mitä käsketään he ovat noloja omistjan käytöksestä

        hankala kirjoittaa kun kaikki kirjaimet ja välimerkit ei koneellani toimi


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe