Comodon palomuuri on MIELESTÄNI älyttömin palomuurisofta jota kehutaan. Sygate ja Zonealarm hakkaavat sen 10-0. Perustelen tätä sillä että se kyselee joka hel*etin asiasta, jopa itsestään selvyyksistä, sellaisista jutuista joista muut palomuurit eivät kysele. Mieluummin ottaisin vaikka Jeticon. NAM!
Vastaukset 8
- mani mani
fantastinen comodo.
- ei tosin maksutta
Kyseleehän se Zonekin asioita vähän väliä. Tosin se oppii vähitellen.
Toisessa koneessa on Norton. Se ei kysele. :) Toimii niinkuin pitää. - palomuureilla
Windowsin oma palomuuri riittää. Turhat palomuuriviritykset vain hidastavat konetta.
- höpötykset
kuuluvat aloittelijoiden palstalle.
- zxcvbnm
höpötykset kirjoitti:
Windowsin oma muuri riittää vallan mainiosti tavalliseen koti ja toimistokäyttöön. Neuvo siis sopii tälle palstalle, jos täällä saa keskustella muutkin kuin palomuuriharrastajat.
- Muurari 666
Rakensin taloni ympärille tiiliskivistä 5 metriä korkean muurin, eipä pääse hakkerit talooni!! Oh Satan!!
- Mulopaari
höpötykset kirjoitti:
Ei mitään höpötystä vaan täyttä tottahan tuo on. Pitää paikkansa myös "pidemmälle ehtineiden" kanssa. Saahan niillä palomuurivirityksillä leikkiä jos huvittaa ja ei ole muutakaan tekemistä.
- Peruskäyttäjä
Muurari 666 kirjoitti:
Rakensin taloni ympärille tiiliskivistä 5 metriä korkean muurin, eipä pääse hakkerit talooni!! Oh Satan!!
joopa joo... No siis asiaan, kyllä Windows Vistan/Windows seiskan/linuxien palomuuri ( UAC) riittää peruskäyttäjille täysin. Virustorjunta taas on ehdoton NT-pohjaisilla käyttöjärjestelmillä (Windows)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398