onko 22mm mdf levy parempaa mitä 30mm lastu levy subwoofer koteloon? onko kokemusta?
levyjen 22mm ja 30mm
3
556
Vastaukset
- wolfracing
näin se vaan on, tiiviimpää ja kestää auto käytössä huomattavasti paremmin. riippuu tietty mitä meinaat laittaa koteloon. mdf löytyy toki myös silloin paksumpana.
- kotelo..
Autoon uutta koteloa ajattelin. ilmaiseksi olisi 30mm lastulevyä. lähimmästä liikkeestä kysyin, oli vain suurin paksuus 22mm mdf levyä.
- kummasta
kotelo.. kirjoitti:
Autoon uutta koteloa ajattelin. ilmaiseksi olisi 30mm lastulevyä. lähimmästä liikkeestä kysyin, oli vain suurin paksuus 22mm mdf levyä.
tahansa niin muista tiivistää ja mielellään pintakäsitellä, esim. maalata yms jotta kosteus ei pääse kotelon puupinnoille, Turpoaa nimittäin molemmat materiaalit aika massiivisesti kastuttuaan ja sitte viduddaa...
Hyvä kikka jäykentää ohuestakin levystä tehtyä koteloa on sekoittaa hiekka-hartsi velli ja kaataa sitä 1-2cm kotelon sisäpinnalle, antaa kovettua ja kääntää kotelon toiselle kyljelleen ja vellit sillekkin seinälle kovettumaan jne. kunnes kaikissa kotelon sisäpinnoissa on hiekka-hartsi pinta. Tätä tehdessä kannattaa ottaa huomioon että elementin/muiden reikien paikat täytyy "kaulustaa" esim taipusaa muovilevyä ja nitojaa apuna käyttäen ettei hartsipuuro valu homman aikana pois. Etulevy täytyykin muistaa pinnoittaa ensin kun esim takalevy ei ole vielä paikoillaan, helppo kaataa puuro etulevylle kun kotelo makaa "turvallaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295594Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144164Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512880Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3021419Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601239
- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3991148Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221148