Keitä nämä rikolliset ovat?

Kansalainen X

"Syyttäjän mukaan nuorten miesten motiivi oli huvittelu. Oikeudessa he itsekin myönsivät pahoinpidelleensä toistuvasti kehitysvammaista tuttavaansa, mutta eivät osanneet kertoa järkevää syytä toiminnalleen."

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Vammainen mies joutui toistuvasti julman väkivallan kohteeksi/1135244783816

Keitä ovat nämä rikolliset?

- Sebastian Gustaf Alvar Lönnqvist
- Joni Juhani Saari
- Tom Suchart Michael Ahonen
- Sami Martti Christian Hannukka
- Jimi Krister Laakso

Tietääkö joku näistä? Kaikki mahdolliset tiedot tänne. Ja annetaan olla internetissä ikuisesti.

Katotaan, että sadistit muistavat tekonsa koko loppuikänsä!

17

3451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulisi että

      tuosta joukosta olisi löytynyt edes yksi joka olisi sanonut että lopettakaa saatanat.....mut joukossako tyhmyys tiivistyy?

      • naamakirjassa

        Joillakin on nimi, joita on monella. Mutta yksi harvinainen sukunimi, jolla löytyy kuvakin. Olisikohan sama?

        Tuo "suchart" voisi viitata johonkin taistelulajiin, vai mitä joku joka tietää?

        Hirveitä petoja, ei voi sanoa ihmisiksi.


      • google2222

        Yh äitien kasvatit. Google.


    • munatpois

      Äidin pikku irmapetterit vauhdissa, tai sit ei ole kunnon äitiä kellään.Hyi saakeli.Jos olis oma poika niin turpaan tulis,että tukka lähtis.

    • asiastatietoinen

      Hei!

      Tämä vammainen mies oli heidän pitkäaikainen kaverinsa, jonka kanssa eniten tuomiota saanut oli pitkään tekemisissä ja he tekivät yhdessä kaikkia pienempiä rötöksiä. Kyse oli jostain patoutumasta...

      Kenelläkään heistä ei ole ollut kunnon kotia koskaan. Ja tällä yhdellä ei ollut äitiä ollut melkein koko ikänään ees olemas. Siinä helppo saalis sitten kiusauksille ku elämä on 20 vuotta ollut ahdistusta ja päähän potkimista henkisesti..osittain fyysisestikin...

      En väitä etteikö teko olisi ollut julma, väärin, sadistinen, ja kaikin puolin kamala.
      Nyt on kuitenkin tärkeintä, mitä he tekevät nyt ja tulevaisuudessa...
      Tiedän tämän vanhimman kaverin todella katuneen sekoilujaan, kun teki tuota päihteissä ja lastenkodin kaverijoukoissa...

    • eivoiuskoatodeksi

      Olen pari kertaa tavannut tuon Sebastianin, todella mukava ja sympaattinen poika. En voi käsittää miten tällaista tapahtuu.

      • asiastatietoinen

        en meinaa minäkään voida uskoa todeksi, tai no ehkä uskoa, mutta jotenkin oudoksun. Ei hän ennen käyny juuri ihmisiin käsiksi. Ehkä juuri lapsuuden levottomuus ja känä tuon uhrin, eli kaverinsa kanssa jostain jo pitkältä...olin aistivinani jotain joskus...toiseksi tosiaan s sanoi että se ei oikeasti ole vammainen se hänen kaverinsa, mutta se itte kuitenkin väittää niin. mistä sitä sitten tietää lopulta...


      • anti-rasisti
        asiastatietoinen kirjoitti:

        en meinaa minäkään voida uskoa todeksi, tai no ehkä uskoa, mutta jotenkin oudoksun. Ei hän ennen käyny juuri ihmisiin käsiksi. Ehkä juuri lapsuuden levottomuus ja känä tuon uhrin, eli kaverinsa kanssa jostain jo pitkältä...olin aistivinani jotain joskus...toiseksi tosiaan s sanoi että se ei oikeasti ole vammainen se hänen kaverinsa, mutta se itte kuitenkin väittää niin. mistä sitä sitten tietää lopulta...

        Toivon hartaasti että nämä kyseiset apinat Hakattaisiin sekä raiskattaisiin useaan kertaan vankilassa! Toivotan myös epämiellyttävää loppuelämää niille pahasti mokanneille vanhemmille ketkä ovat tämmöiset "saastat" kasvattaneet.

        "Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan"


      • nainen20

        minulle myös on tuttu tuo sebastian.. myös Samin tunnen.. he ovat kyllä ihania ihmisiä, vaikka tuollaista onkin menneet tekemään.


    • odottaa

      näitä sankareita jo,,heheheheheheh

      • Ahmed Kuhne

        Ei ollut leikkiä, jos 19-vuotiaalle annetaan 8,5 vuotta linnaa.
        Jos on 100 kilonen ja pari metriä pitkä, niin selviää linnareissusta hyvin, muuten voi "kompastua" monestikkin kakkunsa aikana.


      • Laki uusiksi org
        Ahmed Kuhne kirjoitti:

        Ei ollut leikkiä, jos 19-vuotiaalle annetaan 8,5 vuotta linnaa.
        Jos on 100 kilonen ja pari metriä pitkä, niin selviää linnareissusta hyvin, muuten voi "kompastua" monestikkin kakkunsa aikana.

        ja selviävät nuorisorikollisina kolmasosalla tuomiostaan (1/3). Jos kakku on 9 vuotta ei tarvitse lusia kuin 3 suvea. Tarkoittaa että aika menee nopeasti ja pian ovat täällä keskuudessamme tekemässä uusia kolttosia "kun on uutta mainetta pitkään lusineina venkuloina". Mää olin linnassa jumalauta monta vuotta asenteella.


    • Ärtynyt

      Kyseessä oleva pahoinpidelty ei ole kehitysvammainen ja se on hovioikeudessa todettu. Hän on ihan normaali poika ilman minkäänlaista henkistä tai fyysistä kehitysvammaa. Ja kaikki tässä mainituista henkilöistä ei ole syyllistynyt näihin pahoinpitelyihin. He eivät olisi saaneet syytteitä ollenkaan, jos heille olisi heti kuulusteluissa kerrottu, että heillä on oikeus oikeusapuun (jokaisella meillä on oikeus ilmaiseen oikeusapuun ja kuulustelijoiden tulee se kertoa jokaiselle "rikolliselle" sekä rikolliselle, mutta aina vaan sitä ei kerrota näemmä). Ja näiden kyseisten syyttömien kohdalla (joita on kaksi tästä porukasta), heidät pakotettiin tunnustamaan teko, jota he eivät tehneet, uhkailemalla vankilalla käräjille asti. Tyhmiä poikia myönnetään, mutta eipä tämä Suomikaan aina ole ihan oikeusvaltio. Ja kaikki ei ole aina sitä mitä sieltä hesarin tai keltaisten lehtien sivuilta luetaan.

    • tieto4

      Tuo Sami Hannukka on yh- äidin kasvattama, asui Kannelmäessä.

    • Janne.

      "tuttu myös
      minulle myös on tuttu tuo sebastian.. myös Samin tunnen.. he ovat kyllä ihania ihmisiä, vaikka tuollaista onkin menneet tekemään. "


      Mikäs pikkup*llu siellä määkii. Tunge tissi suuhusi lehmä.

      • Janne.

        "Jos on 100 kilonen ja pari metriä pitkä, niin selviää linnareissusta hyvin, muuten voi "kompastua" monestikkin kakkunsa aikana. "


        Minä olen yli 100 kiloinen ja 1,80 metriä pitkä ja takaan etten kompastele jos sille tielle mennään!


    • Anonyymi

      Moikkelis. Olen lukenut pelon sekavin tuntein näitä kommentteja. Se vankila teki vaan mulle hyvää.. Pääsin pysähtymään mitä elämälläni haluan Kannoin taakkaa pitkään mitä olin mennyt tekemään. Nykyään olen työelämässä ja Maksanut yhteis-korvaukset lähes kokonaan yksin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe