Monelta meikkiin ja kampaajalle?

mirkkulirkku

Mä olen tässä alkanut ihmetellä monelta pitäisi varata meikki ja hääkampaus!?! Kirkko on 15:00 varattu. Kaikki sanoo että aamusta mutta johan on kampaus ja meikki ihan pitkin poskia kun päivän viuhtoo menemään.

4

3801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiireettömyys on kivaa

      Meillä alkaa juhlat iltapäivällä neljän jälkeen. Kampaamoon ja meikkiin suuntaan yhdeksäksi aamulla. Sanoivat, että kestää tukassa noin 1-1,5 tuntia ja meikkikin ottaa aikansa. Ja luulisi, että tekevät sen niin hyvin, että jälki pysyy koko päivän pienellä ehostuksella (puuterilla ja huulikiillolla). Pitänee laittaa koekampaus ja -meikki kunnon testiin.. ;)

      Kaiken lisäksi en tykkää kiireestä, joten siksi olen suunnitellut löysän aikataulun.. :)

      Kampaamosta ja meikistä uskoisin olevani valmis puoleen päivään mennessä, jonka jälkeen olisi kuvaus varattuna kello 13:00.

      Ja sitten toivon mukaan ehtii vielä rauhassa soitella, että juhlapaikalla on kaikki valmiina ja nauttia vaikkapa rauhassa tovin. Ja mikäli yllätyksiä tulee, eikä kaikki mene ihan niinkuin olisi ollut suunniteltu, niin ehtii miettiä, että mitä tekisi..

      Naimisiin mennään siis päivää ennen maistraatissa ja nuo juhlat on sitten seuraavana päivänä rennosti ja kaveripainoitteisesti. :)

    • aikataulu....

      Meillä on tälläinen aikataulu:

      9.00 meikki
      10.00 kampaus
      13.00 kuvaus
      14.30 vihkiminen (maistraatti)
      15.00 juhlat

      Kampaus ja meikki on samassa osoitteessa. Ennen kampaamoon menoa pitää käydä kukkakaupassa, koska minulle tulee myös hiuksiin kukkia.

      Kampaamosta sitten kotiin vaatteiden vaihtoon.

      Ennen kuvausta viedään kukat juhlapaikan pöytiin laitettavaksi ja viedään juomat jäähtymään, koska juhlapaikalla ei ole A-oikeuksia. Täytyy oikeastaan vielä selvittää voisiko ne viedä jo edellisenä päivänä.

      Uskoisin, että ammattilaisen tekemä meikki ja kampaus pysyvät aamusta iltaan. Mutta tee niin kuin minä, eli vaikka meikki ja kampaus on samasta paikasta, niin meikin tekee oman alansa ammattilainen ja kampaaja tekee vain sen minkä parhaiten osaa, eli kampauksen.

    • aikataulu kuin toisilla

      Minulla oli suunnilleen sama aikataulu kuin edellisillä: kampaus kello 9 ja sen jälkeen meikkaus samassa paikassa, kello 13 kuvaus ja kello 16 siunaustilaisuus kirkossa. Kuvauksen ja kirkkoon menon välille jäi reippaasti aikaa, ja periaatteessa kirkkoon olisi ehtinyt hyvin jo kello 15:ksi. Tai meikkauksen ja kampauksen olisi voinut jättää vaikka kello 9.30:ksi, koska olen aamu-uninen.

      Kampaus ja meikki säilyivät hyvinä iltaan asti. Pinnejä oli päässä paljon ja samoin lakkaa, joten hyvin pystyi viuhtomaan paikasta toiseen.

      • Mirkkulirkku

        Meillä ei ole kuvausta ennen kirkkoa eli luulisi kerkeevän hyvin 10-11 aikaan kampaajalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe