Villa Sunflower 1, Alanya

kesäkuussa

tulipa varattua tähän hotelliin matka. nyt voitte sitten kertoa kokemuksia hotellista tällaiselle tietämättömälle. ainakin altaat näytti isoilta,hyvä. onko huoneistohotellin puolella huoneet kivoja? missä ne sijaitsee siellä? oliko siistiä, ym. kertokaa jotain,please

7

3563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertokaa kaikki

Moikka

Me ollaan toukokuulla menossa siihen 2 joten koko tästä hotellikompleksista olis kiinnostava kuulla lisää, otimme puolihoidon ja ruokailut tulevat olemaan 1 puolella. Myös kiinnostaa kuulla(kun mistään ei saa tietoja) että mikä mahtaa olla tämä puolihoito, eli millaiset ruuat yleensä turkissa vastaavissa on? Onko aamiainen brittiläinen vai mannermainen, tai kenties noutopöydästä...jne

• auringonkukka 1

moi,

Olin itse viime syyskuussa alanyassa villa sunflower 1 hotellissa. Pidin hotellista tosi paljon! Hotelli oli siisti, henkilökunta ystävällistä ja allasalue oli tilava ja aurinkoinen. Hotellilla oli mielestäni myös hyvä sijainti. Siitä oli kävelymatka keskustaan, mutta se oli kuitenkin rauhallisella paikalla, hiljaisen kadun varrella. Itse asustelin tavallisessa hotellihuoneessa,joka yllätti positiivisesti. Se oli lähiaikoina remontoitu ja tilava. siellä oli esimerkiksi vessassa marmoria, ja moderni suihkunurkkaus lasiseinineen. Sängynpäädyn taakse taas oli asennettu jokin sinisävyinen led valokaapeli, joka iltaisin näytti hämärässä tosi tunnelmalliselta. Yllätyin todella, sillä Harvoin tuollaisia virityksiä kolmen tähden hotelleissa näkee! Kyseisen hotellin Huoneistosta en osaa sanoa tarkemmin, mutta kai ne on saman tyylisiä...Jos jotain huonoa pitää sanoa, niin ehkä aamupala oli vähän suppea valikoimaltaan.

Sitten vielä joku kyseli siitä toisesta, kadun toisella puolella olevasta sunflower 2: sta. Itse en käynyt kuin tämän hotellin aulassa, mutta aulan perusteella ja ulkoisesti arvioituna ei vedä vertoja tälle sunflower 1: lle .

• kesäkuussa

olipa mukava lukea viestiäsi jossa kehuit hotellia. JES! eihän siellä hotellilla tosiaan tule paljon oltua, mutta, on aika oleellista jos se olisi jotenkin tosi epäsiisti ja huono. ollaanhan siellä jonkunverran kuitenkin. nyt täytyy vaan odottaa lomaa ja sitten ihanaa pääsee aurinkoon! kiitos vielä ja kaikille oikein mukavaa lomaa alanyassa!

• K1mix

Tulin ite just alanyasta olin hotellissa villa sunflower 1 pidin hotellista eerettömän paljon henkilö kunta oli aivan uskomattoman mukavia :D todella hyväpaikka lapsilla/vauvoille. meil oli mukana 9kk:tinen vauva mukan ja se viihty äärettömän hyvin altaalla kun sielt löytyy 3 eri allasta vauvoille on aivan oma allas missä on katos yläpuolella ettei aurinko pääse polttamaan vauvoja sit löytyy lasten allas mikä on 120cm syvä ja aikuisille oma allas mikä on 150cm-180cm syvä :D muutenki kaikki on suhtkoot lähellä hotellia pääkadulle kävelee noin 10min ensinmäisille basaareille about 5min.. hotellista löytyy pieni marketti missä on ihan kohtalaisen hyvä valokoima. sit sunflower1 ja 2 välis on myös marketti mis on valokoimista huomattavan paljon enemmän. Hotelli on äärettömän siisti ulkoota että sisäältä ainakin meijen aikana sit hotellista löytyy parturi mis tehään kaikennäköst kivaa ja hieronta mikä oli todella hyvä hinta oli 25e eli 50liiraa ja tuohon hiarontaan kuulu aivan kaikki mitä ne tekeekään siel..

• tyytyväinen asiakas

Itse tulin pari viikkoa sitten alanyasta ja olin tässä hotellissa.
      Olen ollut 9 kertaa alanyassa ja aina eri hotellissa, ja voin kertoa että villa sunflower 1 oli paras hotelli mitä ikinä!
      Oikeesti niin tyylikäs, kaikki palvelut, esim. kauppa, kampaamo, hieroja, vaateputiikki löytyy. allasalue iso ja siisti. ei tarvinnu aamuisin ryysätä varaamaan aurinkotuoleja, niitä riitti iltapäivälle asti vapaina!
      Parasta oli huoneistohotellin huone, meillä oli 6 krs:n kulmahuone, iso ja viihtyisä. parveke älyttömän iso.
      Ja siivous oli aivan ensiluokkaista, aivan ihana, herttainen siivooja joka huomioi tuomalla kukkia pöytään ja teki aivan uskomattomia taideteoksia pyyhkeistä sängyn päälle! esim. joutsenen jolla oli kukkia ympärillään!
      Oli kiva muistaa häntä lähtiessämme ja antaa palautetta hotelliin, kun sai kiittää kovasti.
      Jos nyt joku suunnittelee ko. hotelliin, menkää ja nauttikaa, se kannattaa!

• lllomalla

Onko kellään uudempaa kokemusta tästä hotellista? Ollaan huomennä puolenyön aikaan perillä ja aateltiin mennä vielä oluella käymään ennen nukkumaanmenoa. Tietääkö kukaan onko lähellä jotain pientä paikkaa vai pitääkö lähteä keskustaan asti? Ollaan useasti oltu alanyassa mut kyseinen hotelli/lähiympäristö ei ole tuttuja. Enkä halua mitään "ota itse selvää" vastauksia koska olemme yöllä perillä emmekä viitsisi lähteä silloin enää selvittelemään mitään. Kiitos jos vastaat asiallisesti. :)

• Mitäpä noihin kehuihin lisäämään,viime vuoden elokuussa oltiin ja ehdottoman tyytyväisiä olimme kaikkeen! Jopa viihde omalta parvekkeelta oli taattu kun seurasimme paikallisten perhe-elämää :))
      Huone oli oikein hyvä,pienessä kaksiossa oli jopa kaksi parveketta ja siivous oli loistavaa.Henkilökunta todella mukavaa!
      Oikein hauskaa matkaa ja viihtykää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      53
      3278
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2939
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2346
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1366
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe