Onko ketään myöhään plussanneita tällä palstalla?? Jos on, niin miten myöhään plussasitte?
Vastaukset 3
- Kesä-äiti_78
Eli minulla oli menkat jo liki 4 viikkoa myöhässä, kun testi vihdoin näytti hyyyyyvin haaleaa plussaa. Menin sitten verikokeeseen, jossa raskaus vahvistettiin.
- vastaaja..
mulla oli 3vk myöhässä ja kun en saanut testiin plussaa, niin vein terveyskeskukseen pissapurkin..no yllätys,yllätys..sekin oli sitten nega. kiertopäivänä 64 mulla näytti apteekista ostetulla testillä sitten sen plussan:) en tiedä onko testeissä paljon viallisia, vai eikö ne todellakaan näytä aikaisemmin kaikille.
itsekkin toista yritetään ja lauantaina tein digitestin no negaahan se oli tietysti. menkat ei kyllä olleet kuin n.2-3pvää myöhässä.pitää nyt rauhassa odotella.nyt menossa kp.33:) Itse tajusin tehdä testin viime vkon perjantaina, ja sain tietää olevani n.viidennellä kuulla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45647
- 20609
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38529Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132518- 41512
- 70511
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468