Onko kenelläkään Arcopal astiastoa, sellaista missä valkoisella pohjalla ihania vaaleansinisiä ruusuja?
Ostanut itse yli 20 v. sitten ja tahtoisin lisää. Samalla mietin, kestääkö astiatastianpesukonetta?
Arcopal astiasto
6
1709
Vastaukset
- lindis1
Mulla olis 5kpl kahvikuppeja ja vissii lautaset löytyy... mut en tiiä onko ne ruusuja, mut jotain kukkia ne on. En tiiä ootko jo löytäny, ku sun viesti on kuitenki vuodelta 2009 :D
- Rikula
Vanha ketjuntynkä, mutta ajattelin, että tarkoittikohan kysyjä LEMMIKKI-kuvioista sarjaa. Tai ainakin lemmikkeinä minä niitä kukkia olen aina pitänyt, sellaisia ihan pieniä kukkia.
Söpö sarja. Todella. (Itselläni on kahvikupit tasseineen, mummin perintöä. Muistan, kun olin lapsi, että sukumme aikuiset puhuivat niistä FAJANSSI-kuppeina.) - Rikula
Vanha ketjuntynkä, mutta ajattelin, että tarkoittikohan kysyjä LEMMIKKI-kuvioista sarjaa. Tai ainakin lemmikkeinä minä niitä kukkia olen aina pitänyt, sellaisia ihan pieniä kukkia.
Söpö sarja. Todella. (Itselläni on kahvikupit tasseineen, mummin perintöä. Muistan, kun olin lapsi, että sukumme aikuiset puhuivat niistä FAJANSSI-kuppeina.) - Rikula
Söpö sarja. Todella. (Itselläni on kahvikupit tasseineen, mummin perintöä. Muistan, kun olin lapsi, että sukumme aikuiset puhuivat niistä FAJANSSI-kuppeina.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253