HP:n tietokoneet?

ost9

Mitä mieltä oottee yleensäkkin HP:n koneista? Nykyisin itselläni Asuksen F7L ja olen tyytyväinen tietokeen laatuun.

Millaista laatua tarjoaa HP?

http://www.fonepoint.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=NA031EA#UUW

Kyseinen kone olisi kiikarissa, mutta merkistä ei niin paljon kokemusta ole...siis kuka valmistajaista tarjoaa parhaan hinta-laatu suhteen? Kannettavan hinta max. n.840€

Kiitos kovasti kaikille vastanneille etukäteen!!

20

3028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Millaista laatua tarjoaa HP?"

Ihan hyvää kunhan et osta mitään Pavilionin paskaa kuten tuo mihin linkkasit. HP:n Elitebookit on hyviä ja HP:n Compaqit on myös ok. Suosittelen ostamaan Intelin näytönohjaimella ellei mitään sellaista multimediatarvetta ole vaatisi muuta.

"siis kuka valmistajaista tarjoaa parhaan hinta-laatu suhteen?"

Riippuu vähän mitä siltä koneelta haluaa. Paras hinta/laatu on se, että vaatimukset täyttyy mutta on mahdollisimman halpa. Ja hintalappua ei saa liian tarkasti tuijottaa koska jos ostaa kelvottoman koneen niin raha menee hukkaan..

• sama kone

raapastu netanttilan sivultä tänään.

Hp, Pavilion dv7-1113 c4480
        Hinta    699,00 €
        Norm.    999,00 €
        Kuukausierissä    11 x 67,90 € /kk = 746,90 €

Kaupan päälle HP Photosmart C4480 monitoimilaite, arvo 99.90!

• sama kone kirjoitti:

raapastu netanttilan sivultä tänään.

Hp, Pavilion dv7-1113 c4480
        Hinta    699,00 €
        Norm.    999,00 €
        Kuukausierissä    11 x 67,90 € /kk = 746,90 €

Kaupan päälle HP Photosmart C4480 monitoimilaite, arvo 99.90!

Mutta se on edelleen Pavilion eikä mikään "oikea" tietokone.

• ost9

Olen jotenki aina saanut HP:n tietokoneista "halvan" kuvan.
        Onko todellakin niin, että normaaliin koti-ja opiskelukäyttöön nuo pavilionit on täysiä p-askoja? Jotenki vähän arveluttaa... Mitäs mieltä olet HP:sta verrattuna vaikka Asukseen, ovathan nämä kummatkin eräitä maailman johtavista kannettavien valmistajista.

• viisasta miestä
        M-Kar kirjoitti:

SE ON SAMA KONE,MUTTA 15€ KALLIINPI,JOHON HINTAAN SISÄLTYY SATASEN TULOSTIN.

• ost9

Niin siis unohtui aivan kokonaan, että osaisitko suositella jotain merkkiä/mallia köyhälle opiskelijalle, sillä elitebookkien hinnat taitavat olla liian korkeita kukkarolleni....

• mene ostamaan
        viisasta miestä kirjoitti:

Kuka ostaa paskan tietokoneen jotta saa halvan kylkiäisen. Jokainen paskaan tietokoneeseen sijoitettu euro menee hukkaan. Alennus tai kylkiäinen ei paljon lohduta kun saa riesakseen monivammaisen Pavilionin.

• viisasta miestä kirjoitti:

Mä voin vääntää tortun pönttöön ja myydä sen sulle satasen halvemmalla. Bakteerit hajottaa sen paremmin mullaksi kuin Pavilionin.

• ost9 kirjoitti:

Niin siis unohtui aivan kokonaan, että osaisitko suositella jotain merkkiä/mallia köyhälle opiskelijalle, sillä elitebookkien hinnat taitavat olla liian korkeita kukkarolleni....

HP Compaq Intelin näytönohjaimella olisi halpa HP ja ihan ok. Jos et osta tuplaydinmallia niin varaudu hankkimaan myös käyttöjärjestelmä kun noissa on yleensä Windows Vista joka on liian hidas jos ei ole tuplaydin prosessoria.

Halvimmillaan saa HP:n Compaqin 350€ ilman käyttöjärjestelmää ja tähän voi sitten ladata netistä käyttöjärjestelmän. Olisi varmasti halvin perusläppäriratkaisu jolla tekeekin jotain.

• ...

"Ihan hyvää kunhan et osta mitään Pavilionin paskaa..."

Mulla on itsellä pavilion eikä tässä ole yhtään moitteen sijaa.

• hahahahaahoo
        ... kirjoitti:

"Ihan hyvää kunhan et osta mitään Pavilionin paskaa..."

Mulla on itsellä pavilion eikä tässä ole yhtään moitteen sijaa.

Jos ei ole aprillia niin sitten olet onnekas, ainakin toistaiseksi. Se että sinulla ei ole moittimista ei merkitse mitään, se merkitsee että monilla on Pavilionien kanssa paljon vakavia ongelmia.

• ....
        hahahahaahoo kirjoitti:

Jos ei ole aprillia niin sitten olet onnekas, ainakin toistaiseksi. Se että sinulla ei ole moittimista ei merkitse mitään, se merkitsee että monilla on Pavilionien kanssa paljon vakavia ongelmia.

mulla on hdx mallinen vehje. enpä ole nähnyt kenenkään valittavan vaikka olen googletellut tätä.

• hp-käyttäjä
        M-Kar kirjoitti:

Itsellä ollut hp pavilion dv9555 läppäri käytössä 1,5 vuotta. Minun mielestä se on ihan oikea tietokone!!

• mene ostamaan

Pavilionia! Ne ei todellakaan ole luotettavia. Oli dv7 ja niin paljon ongelmia että en jaksa edes luetella.

• nomen

Jos olet entiseen Asukseen tyytyväinen, niin miksi menet vaihtamaan merkkiä. Asukseltakin löytyy hintahaarukkaasi koneita. Joille saat tehtaan 2 v. takuun.

Asus on kestävän ja lutettavan koneen maineessa.

• ost9

• ost9 kirjoitti:

Lukekaapa ihan huviksenne kyseinen juttuja ja siihen liittyvät kommentit... http://plaza.fi/muropaketti/hp-boikotoikaa-asusta

Tulin siihen tulokseen, että kyllä Asuksessa pysytään :)

Voisitko suositella jotain Asuksen mallia minulle?

"Voisitko suositella jotain Asuksen mallia minulle?"

Mitä sillä koneella olisi tarkoitus tehdä?

• nomen
        ost9 kirjoitti:

Lukekaapa ihan huviksenne kyseinen juttuja ja siihen liittyvät kommentit... http://plaza.fi/muropaketti/hp-boikotoikaa-asusta

Tulin siihen tulokseen, että kyllä Asuksessa pysytään :)

Voisitko suositella jotain Asuksen mallia minulle?

seuraavia, joilla kaikilla on useita myyjiä:

X72VR-7SO52C Hintahaarukka 835-880 € Tästä omia hyviä kokemuksia.

X71SL-7S123 Hintahaarukka 723-753 €

X58LE " 629-655 € tässä käyttis Vista Busines/Win XP

Tarkemmat tiedot esim. täältä:http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/67886

• ost9
        M-Kar kirjoitti:

"Voisitko suositella jotain Asuksen mallia minulle?"

Mitä sillä koneella olisi tarkoitus tehdä?

Lähinnä nettiselailu, tekstinkäsittely, kuvankäsittely käyttöön, mutta tykkään kyllä pelata jotain kevyitä räiskintä pelejäkin...

• ost9 kirjoitti:

Lähinnä nettiselailu, tekstinkäsittely, kuvankäsittely käyttöön, mutta tykkään kyllä pelata jotain kevyitä räiskintä pelejäkin...

Asus N50VN olisi Asuksen malleista sopiva.

Itse kuitenkin pidän tuohon käyttöön Zepton Mythos A15 -mallia parempana:

http://fi.zepto.com/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1081

Mutta oma valinta kumman otat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13