Missä piileksii alueen kirppikset,etsiskelin,mutta kenties vielä löydänkin.
kirppikset
6
847
Vastaukset
- paljon asiattomuutta
Kyrössä, Ulvilassa, Pöytyällä ja Säkylässä, sekä forssassa.
- Loimaan
Kirppiksissä myydään loppuunkulunutta, vanhaa ja ylihintaista tavaraa joka isommissa kaupungeissa ei ole mennyt kaupaksi. Kannattaa mennä muualle tekemään "löytöjä", täällä niitä juurikaan ei ole.
- kjk09
... paljon kirppiksiä kierrellyt kaverini pistäytyi loimaalla parilla kirppiksellä ja oli aivan riemuissaan, kun täältä saa kuulemma tavaraa aivan pilkkahinnalla. Käypä vaikka duuniparkin kirppiksellä tsekkaamassa.
- ihmettelijä-dp
kjk09 kirjoitti:
... paljon kirppiksiä kierrellyt kaverini pistäytyi loimaalla parilla kirppiksellä ja oli aivan riemuissaan, kun täältä saa kuulemma tavaraa aivan pilkkahinnalla. Käypä vaikka duuniparkin kirppiksellä tsekkaamassa.
se vasta outo mesta onkin,suuri halli lähes tyhjänä,siis myytävästä/OSTETTAVASTA tavarasta.
Pomottajia kyllä kuului olevan enemmän kuin joka nurkassa.
Tilat nopeasti tehokkaampaan käyttöön sama pätee ns.johto hlökuntaan.
Se olisi kierrätystä parhaimmillaan,lisää myyntipöytiä,tankoja,tilaa on...
- monia
Ainakin ihan keskustassa Heimolinnankadulla, Vesikoskenkadulla ja Turuntiellä
- Kotikirppis
Löytyy monenlaista rompetta.
Jotain tietoja tuolla kotisivuilla:
www.nettikirppis.suntuubi.com
Sijainti n.6km yläneen keskustasta korkeakoskelle.
Auki: ti-ti ja la-su klo 10-17
Puh: 050-3278242
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243