Oon kohta 16.v . asun yksin. Mulla ei oo ketää kelle jutella, ei oo ystäviä eikä ketään muitaka. Tuli ero tänään poikaystävän kans. ja tuntuu etten jaksa enää ollenka. Olen uskovaine, ja tiedän että Jumala auttaa joka tilantees, mutta en jaksa rukoilla. Haluaisin vaan pois täältä koko maailmasta. Muo jotenki ahistaa kaikki. Haluaisin jonkun ystävän itelleni. Ja kunnollisen poikakaverin, ja sellaisen kenet Jumala mulle haluaa antaa. Äskeinen poikakaverini ei osannut muuta kuin haukkua ja juoda, ja en tiedä pettikö hän minua. Olen niin väsynyt etten jaksa enää olla. Rukoilkaa mun puolesta, ja johdatusta mun elämään. Ja että Jumala johdattais sen oikean mulle! Kiitos jo etukäteen.
Auttakaa
4
247
Vastaukset
Kannoin sinut Taivaan Isälle ja ajattelin, että voisitko käydä seurakuntien nuorten illoissa, siellä olisi samanhenkistä porukkaa ja muita nuoria uskovia, jotka voisivat auttaa ja rukoilla puolestasi. Ja eihän tiedä vaikka sieltä löytyisi se uskova poikaystäväkin.
Netissä on eräs hyvä uskissätti jossa on äänet mukana, silläkin voisit käydä rukoiltavana ja vahvistumassa uskossasi, tässä oso sinne:
http://koti.phnet.fi/elohim/JeesusKristusonHerra.html
Tervetuloa sinne jutteleen ja pyytämään rukousapua :)- Yks-tämmönen
että on yksi Rakkaus, joka ei milloinkaan hylkää. Se on Jeesuksen Rakkaus.
Jumala hylkäsi Poikansa ristillä jotta kenenkään ei tarvisi kokea hylätyksi tulemista.Matt. 27:46
Et ole milloinkaan yksin. Jeesus on aina kanssasi.
Alappa rukoilemaan itsellesi uskovaa poikaystävää Jumalalta. Jätä vain asia Jumalalle ja käy vaikka uskovien tilaisuuksissa ja muissa nuorten jutuissa. Kun Jumala johdattaa sinulle poikaystävän, niin se todellakin sopii sinulle. Sinun ei tarvi hakemalla hakea, vaan annat Jumalan hänet sinulle johdattaa. Muistan sinua rukouksin.
Jumalan siunausta elämääsi ja Jeesus kanssasi.
Tässä sinulle linkki puheesta, jossa puhutaan seurustelusta Jumalan näkökulmasta. Kuuntele jos kiinnostaa.
http://www.saarna.net/puhuja.php?id=JukkaPartala - poika.tuntureilta
En tiedä elämäsi tilannetta, sitä, miksi asut yksin ja mitä kaikkea lapsuuteesi ja nuoruuteesi sisältyy.
Näkisin kuitenkin, että kaikkein ratkaisevinta sinun iässä on, että kasvat aikuisuuteen, itsenäiseksi ja vapaaksi ihmiseksi.
Toki on niin, että ystävät ovat tärkeitä, mutta et voi elää koko elämääsi toisten kautta. Et poikakaverin, et uskonlahkon tai muidenkaan. Vain terve ja vahva minäkuva ja itsetunto voivat tarjota sinulle tasapainoisen ja menestyvän elämän sekä tasapainoiset ja menestyvät ihmissuhteet, jossa et enää henkisen altavastaajan asemassa yritä ostaa ystävyyttä myötäilemällä yksipuolisesti toisten tahtoa.
Aikuisuuteen kasvamiseen liittyy aina kipuiluja ja kyyneleitä. Niitä on ollut minulla ja useimmilla muilla. Eli elämäsi ei ole läheskään niin katastrofaalinen, kuin miltä se joskus tuntuu.
Tsemppiä sinulle. - on langettanut
lukemattomat pauloihinsa ja siksi juomista ja pettämistä tapahtuu ja usein viattomat saavat kärsiä langenneitten teoista.
Pysy sinä uskollisena Jumalan ystävänä ja odota rauhallisin mielin Jumalan johdatusta kohdallesi. Jos sinulla ja poikaystävälläsi tuli ero, niin luota, että Jumala näki, että teidän yhteisestä elämästä olisi ollu seurauksena vain kärsimystä. Parempaa Jumala omilleen antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1412817Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2742487Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?301483Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351462- 1211192
- 1081143
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131032Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59906Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.305894