Eli minkälainen ja minkävärinen rippipuvun pitäisi olla? Onko sen pakko olla musta vai saaako se olla myös esim. sininen tai ruskea??
Minkälainen rippipuku pojalle?!?!
9
4729
Vastaukset
- Puvustaja
Ei sillä rippipuvulla ole kyllä paljoa merkitystä, sillä messussahan päällä on alba. Ja voihan sitä juhlia ilman pukuakin.
- Olla musta
Mutta älä nyt helvetissä osta ruskeaa pukua, ennen kun on omien hautajaisten aika...
- Serkku
meillä sama ongelma, minkävärinen puku pojalle rippijuhliin. Minkä värisen ostitte?
- jaddd
Ite otan semmosen mustan ja sinisen välimaasosta.
- moimoimoimoimoimoimo
Jos olisin poika, ostaisin mustan puvun, sinne jonkun yksvärisen kauluspaidan alle ja samaa väriä, mutta tummempaa olevan kravaatin, jos ees haluisin laittaa kravaatin.
- dressmann
no oma rippipukuni oli musta puku kirkaavihree kauluspaita joku kravatti
- minä vain
Mun puku on täys musta vaaleenpunane kauluspaita ja sellane punasen ja lilan välimaastosta oleva kravatti... toimii :)
- Minä minä minä
Kävin mun pikkuserkun (tai minkälie sukulaisen) rippijuhlissa vähä aikaa sitten, ja sillä oli vaalea raidallinen kauluspaita ja siistit farkut. Ihan normaalia näytti olevan ettei mitään pukuja ja kravaatteja ollut muillakaan.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841