Eli minkälainen ja minkävärinen rippipuvun pitäisi olla? Onko sen pakko olla musta vai saaako se olla myös esim. sininen tai ruskea??
Minkälainen rippipuku pojalle?!?!
9
4793
Vastaukset
- Puvustaja
Ei sillä rippipuvulla ole kyllä paljoa merkitystä, sillä messussahan päällä on alba. Ja voihan sitä juhlia ilman pukuakin.
- Olla musta
Mutta älä nyt helvetissä osta ruskeaa pukua, ennen kun on omien hautajaisten aika...
- Serkku
meillä sama ongelma, minkävärinen puku pojalle rippijuhliin. Minkä värisen ostitte?
- jaddd
Ite otan semmosen mustan ja sinisen välimaasosta.
- moimoimoimoimoimoimo
Jos olisin poika, ostaisin mustan puvun, sinne jonkun yksvärisen kauluspaidan alle ja samaa väriä, mutta tummempaa olevan kravaatin, jos ees haluisin laittaa kravaatin.
- dressmann
no oma rippipukuni oli musta puku kirkaavihree kauluspaita joku kravatti
- minä vain
Mun puku on täys musta vaaleenpunane kauluspaita ja sellane punasen ja lilan välimaastosta oleva kravatti... toimii :)
- Minä minä minä
Kävin mun pikkuserkun (tai minkälie sukulaisen) rippijuhlissa vähä aikaa sitten, ja sillä oli vaalea raidallinen kauluspaita ja siistit farkut. Ihan normaalia näytti olevan ettei mitään pukuja ja kravaatteja ollut muillakaan.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553693- 312074
- 391991
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171701Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401492Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251462- 781409
- 1361131
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221093