Alkanu menemään tukkoseksi volvo, nii kävi mielessä jos tuon egr-venttiilin tukkis. Saisko jotain tarkempaa ohjetta miten se onnistuu. Ja kuinka paljon tarvii autoa purkaa että saa tehtyä??
egr-venttiilin tukkiminen
7
8267
Vastaukset
- olisi...
Miten olisi, jos veisit sen auton ihan oikeaan huoltoon. Noilla rautalankavirityksillä ei saa aikaan kuin lisää vikailmoituksia.
- volvo v40 1.9tdi
Vaan käsittääkseni tuo egr-venttiili on vähä niinku ylimääräinen mötikkä tuolla, ja ei siinä edes pala vikavaloja, nii samahan tollanen karstoittaja on sulkea kokonaan pois.
- kunnossa.
volvo v40 1.9tdi kirjoitti:
Vaan käsittääkseni tuo egr-venttiili on vähä niinku ylimääräinen mötikkä tuolla, ja ei siinä edes pala vikavaloja, nii samahan tollanen karstoittaja on sulkea kokonaan pois.
Venttiili liittyy pakokaasujen takaisin kierrätykseen, ja sen on parempi olla kunnossa, kun viet autosi seuraavan kerran katsastukseen. Voi tulla hylky. Jos ei OBD testissä, niin pakokaasujen arvoista.
Autojen valmistajat yrittävät säästää kaikessa mahdollisessa, enkä usko, että autossasi on yhtään ylimääräistä, tarpeetonta mötikkää. - Volvo v4 1.9tdi
kunnossa. kirjoitti:
Venttiili liittyy pakokaasujen takaisin kierrätykseen, ja sen on parempi olla kunnossa, kun viet autosi seuraavan kerran katsastukseen. Voi tulla hylky. Jos ei OBD testissä, niin pakokaasujen arvoista.
Autojen valmistajat yrittävät säästää kaikessa mahdollisessa, enkä usko, että autossasi on yhtään ylimääräistä, tarpeetonta mötikkää.Tais olla väärä paikka kysyä koko asiaa... Kysyin neuvoa miten se venttiili tukitaan, edelleen vastaus puuttuu!
- helppoa
Volvo v4 1.9tdi kirjoitti:
Tais olla väärä paikka kysyä koko asiaa... Kysyin neuvoa miten se venttiili tukitaan, edelleen vastaus puuttuu!
Ota venttiiliin menevä letku irti ja pistä sinne tulppa. Kiristä ulkopuolelta letkunkiristimellä paikoilleen. Pistä letku takaisin kiinni venttiiliin.
Sitä en takaa, että auto kulkisi yhtään paremmin letku tukittuna. - ei,
kunnossa. kirjoitti:
Autojen valmistajat yrittävät säästää kaikessa mahdollisessa, enkä usko, että autossasi on yhtään ylimääräistä, tarpeetonta mötikkää.ole mitään vaikutusta savutusmittauksen tulokseen. Kyseinen mokkula kun menee kiinni kaasu pohjassa, se on auki vain osakaasulla.
- Volvo v40
helppoa kirjoitti:
Ota venttiiliin menevä letku irti ja pistä sinne tulppa. Kiristä ulkopuolelta letkunkiristimellä paikoilleen. Pistä letku takaisin kiinni venttiiliin.
Sitä en takaa, että auto kulkisi yhtään paremmin letku tukittuna.Sentää jotku osaa antaa asiallisiaki vastauksia. Otin tuossa selvää nii mun tapauksessa se ei auta auton kulkuun, vikakoodi kerto että ilmamassamittarissa vika. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628