Mr.Mustikan tarina...

Pakko kommentoida

Siis mun on nyt aivan pakko kommentoida mustika tarinaan, eli aloitetaanpas...

Lukasin ton tarinan suunnilleen kymmenie ekojen ihmisten joukossa. Kukaa ei vielä ollu kommentoinut siihen tarinaan. Ku olin lukenu sen, minun teki mieli oksentaa. Siis suoraan sanoen mulla olisi tehnyt mieli ottaan tämä mr.mustikka käsiini ja niittää se siihen paikkaan. Tai jollakii karkeella harjan varrella olis sut pitäny raiskata. Siis vittu tuo teksti pisti mut aivan helvetin vihaseksi!

Sitten näitä persikoiden ja muiden "oot sairas paska" tekstejä alko tulla. Nyökyttelin päätäni myöntävästi heidän kirjotuksilleen ja ajattelin itsekin antaa mustikan kuulla "kunniansa." Siis mä olin aivan samaa mieltä kun muutkin, SAIRASTA TEKSTIÄ!

Sitte en tiedä miksi mutta mä luin ja luin tuon tarinan uudellee ja uudellee. Ja sitten mä aloin huomaamaa todella paljo mielenkiintoisia "vaikutteita" mitä siitä löys kun katsoi tuon raiskaus teeman ohitse.

Aluks mulle osu silmää tuo että mulla kävi aivan vitunmoinen sääli sitä ellua kohden. Mutta aika ovelasti olit mustikka senkii "sääli efektin" aikaa saanu. Sä mainittit tekstissäs esim."Minä taas ihailin hänen sievää ja viatonta olemustaan", Katselin hänen siroja hartioitaan, Hänellä oli kauniit ruskeat samenttiset hiukset, olkapäihin ulottuvat, Elina näytti niin pieneltä, varmasti 30cm minua lyhyempi" jne. Sä mustikka kokoajan kuvasit elluu tuollaisilla sanoilla jotka sai lukijan heti ajattelemaan että hän on "puhdas" ja "heikko" ja "viaton" sun muuta vastaavaa. Ja sitten kun "sinä" raiskasit sen niin olit tehnyt ellusta "likasen" ja ihmiset suuttu aivan kauheesti siitä! LOISTAVAA! Jätkä kusetti lukijoita aika komeesti! Herätit kaikissa semmosen ihmeen suojelu reaktion lukijoissa, hienoo työtä!

Ja sitten toi tarinakin alkoi hyvin siinä mielessä että sä kerroit ihan tommosta perus systeemiä mihin me kaikki vielä koulua käyvät pystymme samaistumaan. Kuten juuri tuo "Räpyttelin silmiäni ja koitin heräillä aamu unisuudestani." heh, kukapa meistä koulua käyvistä ei tuota olisi kokenut =)

Ja sitten tuon "nussimis kohtauksen" alku. Hyvä että "sinä" et alkanu imeskelemään sen tytön alapäätä. Mä kun luin sitä sun nussimis scenen alkua niin ajattelin jo että "jaahas, eli tää on nyt se kohta jossa eka otetaan suihin ja sitten nussitaan ja lopulta lauetaan ja sanotaan toisillemme, otetaan uusiksi!" Mutta ei, sä et tehny niin! Hyvä! Aluksi jäin haikailemaan että miksi "sinä" et hieman imeskellyt sen ellun alapäätä mutta se olikin hyvä että et tehny niin. Mukavaa vaihtelua, ei menny perinteisen kaavan mukaan. Hienoa!

Ja sitte tuo pää hameen alla. Aika kiva tilanne! Olis kiva itte näin poikana ajatella millasta olis olla polvillaan tytön edessä pää sen hameen alla....Miltähän sen tytön ilme mahtoi näyttää =) kiihottavaa....

Ja sitten kohtaus "tunsin Elinan ohuen villapaidan läpi kovat nännit" Uuuhh, siis toi iski muhun. Kuin luin tuon niin otin sen käyttöön erääseen "touhuamis" fantasioistani. Siis musta toi on todella seksyä! Asettaa käsi täyteläiselle pehmeälle rinnalle...tuntee käsissä se rinnan pyöreys ja pehmoinen villapaita. Ja sitten tuntea nöpöttävä kova nänni pehmoisen villapaidan läpi...murrr! HIMOTTAA!!! Vähän kun näykkäsisi sitä....nam nam!

Ja sitte tilanne jossa oppilaat tuli tuijottamaan! Siis AIVAN SAIRAAN UTOPINEN tilanne! Ihan outoo! (hyvällä tavalla)Aivan BRAVO!

Ja sitte myös se oli aika utopinen tilanne jossa jätkä seisoo housut nilkoissa, opettajat pitää susta kiinni, oppilaat tuijottaa, ja jätkä laukee siinä!

Ja tässä oli mun lemppari kohtaukset tosta sun tekstistäs!:

"Mukavaa ajattelin, saampahan hieman aikaa herätä siinä opettajaa odotellessa. Laitoin reppuni roikkumaan naulakkoon ja kävin nojailemaan seinäävasten. Räpyttelin silmiäni ja koitin heräillä aamu unisuudestani."

Heh, AIVAN KUIN MINÄ! Teen AINA tuollatavalla kun olen koulun käytävälle aamulla. hoh hoijaa...zzz..

"Hiljaan nostin käteni ja painoin sormeni hänen haaroja vasten. Tunsin pehmeän karvoituksen alushousujen läpi. Nojasin lähemmäs ja painoin kasvoni Elinan haaroihin."

Oiihh!!! Ihanaa! Minä myös!"

"Otin hänen kädestä kiinni ja asetin sen penikselleni. Ohjasin hänen kättään kaluni kuumaa vartta pitkin mutta hän vetäisi kätensä pois kalultani."

WOOOOOW!!!

"Työnnyin häntä vasten ja kumarruin alemmas asettaen terskani aivan hänen pillunsa aukolle. Aloin nousemaan ylemmäs ja ylemmäs painaen kaluani syvemmälle hänen pilluunsa. Elina inahti äänekkäästi ja laittoi kätensä hartioilleni."

Siis toi kyllä oli varmaa seksikkäin sisään tunkeutuminen mitä oon lukenu! Ja hyvä veto toi että ellu laitto kädet hartioille!

"Huomasin että Elinan kengän kärjet haperoivat maata, hän ei yltänyt kunnolla maahan."

Tässä heräs taas niitä mun kovimpia "sääli tuntemuksia." Voi sitä pientä elinaa, anna sen olla! Nyyh! LOISTAVAA KAMAA!!!! Tää on aika seksyä kun ajattelee vähän...

"Asetin käteni taas hänen pakaroillensa, puristin ja notin hänet ylemmäs. Samalla Elina kietoi jalkansa ja kätensä tiukasti ympärilleni. En vielä pannut häntä, mutta olin työntynyt täysin hänen sisäänsä. Elina sanoi hiljaa vapisevalla äänellä:"Älä..." Vedin kaluani hiljaa ulos mutta painoin sen nopeasti takaisin sisään"

Mun pitää kyllä painua runkulle just nyt. Eihän tätä kestä lukee ilman masturboimista. Pakko mennä kohta...

Siis koko tuo seksi kohtaus oli todella ERILLAISTA siihen mitä olen täältä lukenut, mukavaa vaihtelua!

Pliide kirjotathan lisää mustikka!!! Älä välitä noista TYPERISTÄ kommenteista että oot muka sairas! Sä et oo! Noi typerykset ei vaa näe tota raiskaus syteemii pitemmälle. Sun tarinassa on aika monta "piilotettua hienoutta" kun vaan jaksaa etsiä ja miettiä! Kirjotathan??!?!? Sulta tuli niin samperin paljo tilannetta ja muuta joita ei kukaa muu ole vääntäny! Ja jos tuo vielä oli sun eka kirjottama novellis tänne!? Hyvää työtä! KIRJOITATHAN???

Tekis kyllä mieli antaa aploodit sulle seisaaltaan!

(Joo no tää oli aika paska arvostelu mutta kumminkin. Siinä oli mun mielipiteeni! Mut nyt mun pitää painua runkulle. Pakko mennä!)

3

2401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persikka

      ...lukenut sitä edes kunnolla, ehkä luenkin sen uudestaa.
      Älkää ottako tosissanne mun ilkeitä kommentteja

    • Julia

      niinpä niin...

      se mustikan tarina oli kyllä aika hieno!

      tiesin sen KOOOKO ajan

    • Mr. Mustikka

      Että oikein teit oman arvostelun? No tämä oli mukava yllätys!

      On todella hienoa että olet tutkinut myös noita pikku kikkoja mitä sinne olen laittanut.

      Ja kehitit oman fantasiankin tuosta "villapaita-nänni" kohdasta? No jopas nyt, mukavaa että voin...ööh...auttaa fantasian luonnissa? (olipas outo kommentti minulta)

      Nyt kyllä ylistit niin paljon että tässähän punastuu. Mutta kumminkin, hauska kuulla että tarinani oli niin monella tavalla erillainen kuin aiemmat! Todella mukavaa kuulla.

      Kiitoksia oikein paljon kuin ihan tällaisen "puheen" pidit tarinastani. Kiitoksia kiitoksia kiitoksia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      364
      3222
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      143
      1229
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      138
      1007
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe