kerro?
Hartain toiveesi?
15
1094
Vastaukset
- RAUHAAN.
-----------------------
- toinenkin ottaisi hieman
Vastuuta.
- sellainen totaalinen
toinenkin ottaisi hieman kirjoitti:
Vastuuta.
Elämänmuutos.
Kaikilla osa-alueilla.
Asuinympäristö, ura, uudet ihmiset jne.. - siinä koneella ja
sellainen totaalinen kirjoitti:
Elämänmuutos.
Kaikilla osa-alueilla.
Asuinympäristö, ura, uudet ihmiset jne..manipuloida muita.
- miten voit noin sanoa?
siinä koneella ja kirjoitti:
manipuloida muita.
en ymmärrä, vastasin vain kysymykseen?
- tietäisin
mitä sä ajattelet minusta, mitään lisäämättä tai jättämättä pois....
- koskaan
saa tietää, jos et kysy sitä minulta. ei ole numeroa eikä löydy ja sinä tiedät mistä minut löytää..
- päivä vielä
tämän elämän aikana näyttäisi ihmisyytensä ja osaisi edes pyytää anteeksi.
- Että sinä olet se
Joka on kaiken mokannut ja pilannut ja sinä itse et ole pyytänyt anteeksi.
Minulla ei ole mitään syytä itselläni pyytää sulta anteeksi mitään. - sulle!!!
Että sinä olet se kirjoitti:
Joka on kaiken mokannut ja pilannut ja sinä itse et ole pyytänyt anteeksi.
Minulla ei ole mitään syytä itselläni pyytää sulta anteeksi mitään.jatka niitä turska/häiriköintijuttujasi muualla! Älä tule mun juttuihin puuttumaan kun en edes (luojan kiitos!) tunne sua.
- Miksi ajattelit edes
sulle!!! kirjoitti:
jatka niitä turska/häiriköintijuttujasi muualla! Älä tule mun juttuihin puuttumaan kun en edes (luojan kiitos!) tunne sua.
Niin((
- hyvän sään aikana
Miksi ajattelit edes kirjoitti:
Niin((
toisten ketjujen häiriköiminen!!!! Sun turska-jutuilla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
- Avasin koneeni
hyvän sään aikana kirjoitti:
toisten ketjujen häiriköiminen!!!! Sun turska-jutuilla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
Tunti sitten kun tulin iltahugista himppeen.
Mitä ihmeen syytöksiä nämä ovat?
Ei uskalla kirjoittaa edes mitään enään, kun luullaan kirjoitusten olevan samanlaisia kuin jollain toisella.
surullista.
- ihan konkreettisesti
kahden vohvelin kerralla paistava vohvelirauta ja sellainen tilanne, et pidettäis lättykestit ja sille tulis käyttöö muutenkin.
Tähän mennessä ihan tuo yhden kerralla tekevä on riittänyt. Se haave kaikesta muusta jotenkin konkretisoituu tohon vohvelirautaan. :/
Senhän sais helposti, mut mitä mä sillä nyt teen? Jos kaikki konfliktit ihmisten ja maitten välillä saatais loppumaan ja nälänhätä myös.
Siinäpä ne tärkeimmät mulla, niin ja ei lottovoitto olis pahasta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446