Hyvä pesukonehuolto Turussa?

ensi hajosi kone, sitten...

Hei. Olisiko kellään antaa vinkkejä hyvistä pyykinpesukonehuolloista Turussa? Hyvä palvelu, ehkä jopa edulliset hinnat..? Kiitos.

11

5122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutta hankintaan

Tahtoo vaan olla nykyisin vähän niin että korjaajat ovat hinnoitelleet itsesä ulos markkinoilta. Uusi kone korjataan takuuseen, mutta vähän vanhemman korjautus on niin kallista, että kannattaa harkita uutta konetta, ellei osaa itse korjata. Itse korjaaminenkin on kyseenalaista, koska monet varaosat ovat järkyttävän hintaisi.

• kohtuuhinnalla

Pätevä korjaaja on Pena!

• ensi hajosi kone, sitten...

Kiitos vastauksista. Kone on uutena ostettu ElektroHelios, ei vielä edes 4 vuotta vanha. Itseäkin vähän kauhistuttaa, mitä huolto maksaa, mutta kun ei tuo näytä enää oikein pesevän pyykkejä puhtaaksi, niin pakko kai siihen on jotakin huoltoa hankkia. Omat keinot on aika rajoitetut.

• että..
        ensi hajosi kone, sitten... kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Kone on uutena ostettu ElektroHelios, ei vielä edes 4 vuotta vanha. Itseäkin vähän kauhistuttaa, mitä huolto maksaa, mutta kun ei tuo näytä enää oikein pesevän pyykkejä puhtaaksi, niin pakko kai siihen on jotakin huoltoa hankkia. Omat keinot on aika rajoitetut.

siinöä ei ole ihan jotain pesujäämä kertymiä kun ei pese kunnolla. Oletko puhdistanut koneen / ajamut mömmöt siitä läpi.

Googletappa mitä ainetta voisi käyttää puhdistukseen muistelen erttä esim. sitruunahappo yms vastaava voisi jo tepsiä. tietyistä pesuaineista jää zeoliittia tai vastaavaa koneeseen ihan riesaksi asti..

Tai kysy myyjältä mitä epäilevät koksa kone noin uusi. Elektrohelioksella on minusta omat sivut joita kautta pystyy kysymyksen jättää mikä konetta voisi vaivata. He tietää tyyppiviat ja samalla saat jotain arviota korjauksen hinnasta..

• koplaahyvin

kolmen kopla - tai joku vastaava- on hyvä , jos vielä on olemassa. ainakin miellä hoiti homman hyvin. siitä on useampi vuosi aikaa

• sellaiseen paikkaan

kuin Veljekset Stenroos (laita googleen). Ei häävit sivut mutta ollaan käytetty monta vuotta heitä ja tyytyväisin ollaan oltu. Koneet tulleet aina kuntoon ja ovat hintapuoleltaan edukkaita. Suosittelen kysymään heiltä.

• Viltsuwee

Velj. Stenroosia en kyllä voi suositella enkä itse käytä enää ikinä! Mikrouuni ollut takuukorjauksessa nyt 5 viikkoa, eikä useista kyselyistä huolimatta ole vieläkään tullut takaisin! :(

• Hai,lovvot pois

Soitapa siskokset Hagertille niin käyvät kovistelemassa tinalo Stenrooseja...

• Anonyymi

Siemens IQ 700 E23 vika

• Anonyymi

Siemens IQ 700 E 23 vika koodi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1379
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1066
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 64
      734
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      717
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe