eläkeläiselle kannettava

eläkepapparainen

Juuri opin intenetin salat. Mistä voisi ostaa vanha pappa edullisen kannettavan? ahaa on vähän, mutta mokkulan voisi maksaa kun olis kannettava,olis mukavampi yksinäisiä iltoja viettää. ei tarttis aina
salaa pojan luona kijoitella. Pappa 72 v

4

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halpoja, hyviä läppäreitä ei tunnu löytyvän. Uuden halvimman saa suunnilleen samaan hintaan kuin takuuttoman käytetyn.

Halvin uusi maksaa n. 300€. Tämä on selvästi edullisempi kuin kk-maksulla ostettu miniläppäri.

Tarkista myös asuinseutusi "kuuluvuus". Oletko 3G:n peittoalueella, jossa saat suurimman nopeuden käyttöösi.

• liikeeltä joka on perehtynyt vain tietokoneisiin, sinne voi tulla vaihdossa ehjijäkin kannettavia, mutta ovat jääneet vanhan aikaiseksi, niin sieltä voi saada hyvänkin kannettavan tietokoneen ostaa ja halvalla. Ja palvelee eläkeläistä vallan mainiosti vielä.

Tietokoneet kun vanhenevat ihan muutamassa vuodessa, näin olen kuullut.voihan tietysti muualtakin kysellä, missä vaan myydään tietsikoita, ja vielä yksimahdollisuus oletko kysellyt kierrätys keskuksista, sieltä voi onnistua saaman myöskin..

tässä nämä jotka mainitsin, kannattaa tarkistaa josko päsisit halvallla mukaan kirjoittelemaan. Lykkyä tykö.

• Meidän ikäisten tietokoneen käyttö ei yleensä edellytä vauhtikonetta.
        Minun n.10v. koneeni keskusmuisti, uskokaa tai älkää, on vain 562kb, kun se uusissa läppäreissä on 4mb.
        Kyllä tällä näissä hommissa tulee toimeen ja kyllä sillä voi katsella vaikka noita tv-sarjojakin jälkikäteen.
        Tarkka tämä on siitä, mitä ohjelmia sinne lataa ja turha yrittää ängetä siihe mitään tuhtia turvaohjelmaa esim f-secure. Ainakin minun kone jumittui täysin.
        Onneksi on ilmaisia, kevyitä, hyvin toimivia suojauksia saatavana netistä lataamalla.
        Lapsen lapset tosin sanovat, että kyllä isän kone (4mb) on nopeampi latautumaan, mutta pelaavat silti innoissaan.

• ullapulla*
        Jopel kirjoitti:

Meidän ikäisten tietokoneen käyttö ei yleensä edellytä vauhtikonetta.
        Minun n.10v. koneeni keskusmuisti, uskokaa tai älkää, on vain 562kb, kun se uusissa läppäreissä on 4mb.
        Kyllä tällä näissä hommissa tulee toimeen ja kyllä sillä voi katsella vaikka noita tv-sarjojakin jälkikäteen.
        Tarkka tämä on siitä, mitä ohjelmia sinne lataa ja turha yrittää ängetä siihe mitään tuhtia turvaohjelmaa esim f-secure. Ainakin minun kone jumittui täysin.
        Onneksi on ilmaisia, kevyitä, hyvin toimivia suojauksia saatavana netistä lataamalla.
        Lapsen lapset tosin sanovat, että kyllä isän kone (4mb) on nopeampi latautumaan, mutta pelaavat silti innoissaan.

ja hyvin pelaa. Ei tarvitse retostella kavereille että mullapa on niin ja niin nopee .---kun en ittekkään oo enään niin kovin nopee.
        Kaikki tarvittava on täällä hyvin käynut, samoin käyn jälkikäteen katsomassa YLE- videoista
        Ja TV3 kanssa on kiva . Oikeastaan en tatvitsis TV:tä enään ollenkaan koska kaikki näkyy täältä internetin kautta .UUTISET saa ja mitä lehteä haluaa aamusella katsoa ,saa sen aukaisemalla tämän "Rakkineen" Kaikki siihen samaan hintaan mikä on tosi halpaa (minun mielestäni).

Ja lauantain toivotut kuuntelen nykyään täällä HYVÄSSÄ seurassa-- Chatti 70 .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      357
      4224
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      139
      3713
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2411
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      11
      2224
    5. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      73
      2002
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      150
      1891
    7. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1789
    8. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1788
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1399
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1075
    Aihe