Kattokaapa tää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1500000000000004&conference=2500000000000006&posting=22000000001800943
Ja lukekaas persikan vastaus...tekopyhä tyyppi! Täälä uhoo tosta Mustikasta ja sitte itse puhuu tollasia muualla.
persikka jäi kiinni
4
5085
Vastaukset 4
- persikka
...mutta siinä on eri ikäisiä.
OK. Mä myönnän mun teki vaan mieli sanoa siitä novellista jotain sairas-juttuja koska muutkin sanoi...
En mä nyt silleen pahalla tarkoittanut..- lennä kuuhun
Voi vittu mee nyt saatana töihin nuori nainen!!!
- persikka
lennä kuuhun kirjoitti:
Voi vittu mee nyt saatana töihin nuori nainen!!!
...koulutukseni jälkeen
- persikka
...juuri minä.
Siis kyllähän muutkin kommentoi samanlaitte sitä novellia...
Sitäpaitsi olen itsekin kirjoittanut monia raiskaus-tarinoita mutta niissä "uhri" lopulta alkaa nauttia tilanteesta...
Älkää ottako kaikkea niin tosissanne.
Sitäpaitsi viimeisessä kommentissani ehkä yritän hieroa hieman "ystävyyttä".
En ole tekopyhä, se tarina vaan sai mussa sellaisia tunteita joita muut raiskaus-tarinat eivät oleet saaneet...en kai mä mitään tunteilleni voi?
Ehkä tarinaan oli niin hyvin kuvattu uhrin tunnetiloja ym. niin se sai mussa jotain tunteita aikaan...
Ei muistella pahalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551119
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561041Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131014Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7920- 93864
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5725Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25665Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191652- 63619
- 73617