Kattokaapa tää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1500000000000004&conference=2500000000000006&posting=22000000001800943
Ja lukekaas persikan vastaus...tekopyhä tyyppi! Täälä uhoo tosta Mustikasta ja sitte itse puhuu tollasia muualla.
persikka jäi kiinni
4
4944
Vastaukset
- persikka
...mutta siinä on eri ikäisiä.
OK. Mä myönnän mun teki vaan mieli sanoa siitä novellista jotain sairas-juttuja koska muutkin sanoi...
En mä nyt silleen pahalla tarkoittanut..- lennä kuuhun
Voi vittu mee nyt saatana töihin nuori nainen!!!
- persikka
lennä kuuhun kirjoitti:
Voi vittu mee nyt saatana töihin nuori nainen!!!
...koulutukseni jälkeen
- persikka
...juuri minä.
Siis kyllähän muutkin kommentoi samanlaitte sitä novellia...
Sitäpaitsi olen itsekin kirjoittanut monia raiskaus-tarinoita mutta niissä "uhri" lopulta alkaa nauttia tilanteesta...
Älkää ottako kaikkea niin tosissanne.
Sitäpaitsi viimeisessä kommentissani ehkä yritän hieroa hieman "ystävyyttä".
En ole tekopyhä, se tarina vaan sai mussa sellaisia tunteita joita muut raiskaus-tarinat eivät oleet saaneet...en kai mä mitään tunteilleni voi?
Ehkä tarinaan oli niin hyvin kuvattu uhrin tunnetiloja ym. niin se sai mussa jotain tunteita aikaan...
Ei muistella pahalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922154Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882069- 981782
- 4421725
- 71424
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1101253- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9896Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72830Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822