Uusi tietokonetikku kehitetty

pookionki

Kyseinen tikku laitetaan kuten aikaisemminkin tietokoneen etupaneeliin tökkäämällä mutta tikulla saa yhteuden kenen tietokoneeseen haluaa vaikka vastaanottajan tietokone ei olisi päällä tai edes kytkettynä verkoon tai virtaan. Tikun kautta voi käydä myös keskusteluja ilman kaiuttimia.Ääntä voi lähettää myös ns."menolipulla" jos ei halua kuulla vastapuolen ääntä. Laite maksaa kympin ja on kympin arvoinen ja sitä tuo maahan PÖÖKIONKIJAT.Tikulla voi halutessaan antaa herätyksen jollekin tutulle ja siihen voi kännykällä liittää musiikkia ja videotiedostoja. Tikku heijastaa myös videokuvaa 4 seinälle yhtäaikaa miltäpuolen maapalloa tahansa.

38

1283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyyyyyyt..aprillipilaa yrität/kö? :)

• suklaapusikko

suklaamunassa kymmenestä on juuri sellainen tikku yllärinä :-))

• pookionki

ei todellisuudessa ole tikun muotoinen vaan liittimellä varustettu ympyränmuotoinen 4 cm halkaisijaltaan oleva esine. Sisällä on 360 astetta kääntyvä kamera, jossa myös infrapunaominaisuudet,että voi kuvata pimeässä.

• suklaapusikko
        pookionki kirjoitti:

ei todellisuudessa ole tikun muotoinen vaan liittimellä varustettu ympyränmuotoinen 4 cm halkaisijaltaan oleva esine. Sisällä on 360 astetta kääntyvä kamera, jossa myös infrapunaominaisuudet,että voi kuvata pimeässä.

ymmärrän miksi ne munat on melkein puolimetriä halkaisijaltaan. Minä kun luulin niittä sisäpallukoita ilmaisiksi infrapunasaunan laihdutusgeneraattoreiksi jotka sulattavat jokaikisen selluliittiköhnän ja meinasin jo bisnesnaiseksi ruveta.

• pookionki
        suklaapusikko kirjoitti:

ymmärrän miksi ne munat on melkein puolimetriä halkaisijaltaan. Minä kun luulin niittä sisäpallukoita ilmaisiksi infrapunasaunan laihdutusgeneraattoreiksi jotka sulattavat jokaikisen selluliittiköhnän ja meinasin jo bisnesnaiseksi ruveta.

lähi-idästä maahan tuotuja infrapunalaihduttajia jo 90-luvun alussa. Infrapuna saunaan ne ei käy kun aiheuttavat solun seinämissä ja tumassa ristivetoa, joka käytännössä varastoi nestettä ihosuluun. Nykyiset laihduttajat tulevat jo Thaimaasta, josta jätkät niitä tuo maahan. Ministeriö yrittää jarruttaa ko maahantuontia, että kotimaiset laihduttajat saisivat vastaavat ominaisuudet :)

• suklaapusikko
        pookionki kirjoitti:

lähi-idästä maahan tuotuja infrapunalaihduttajia jo 90-luvun alussa. Infrapuna saunaan ne ei käy kun aiheuttavat solun seinämissä ja tumassa ristivetoa, joka käytännössä varastoi nestettä ihosuluun. Nykyiset laihduttajat tulevat jo Thaimaasta, josta jätkät niitä tuo maahan. Ministeriö yrittää jarruttaa ko maahantuontia, että kotimaiset laihduttajat saisivat vastaavat ominaisuudet :)

ne aina rehvastelee ja satuja kerrot nyt eli aprillasit tuon äskeisen vastauksesi ja minäpä en langennut ansaasi.

• pookionki
        suklaapusikko kirjoitti:

ne aina rehvastelee ja satuja kerrot nyt eli aprillasit tuon äskeisen vastauksesi ja minäpä en langennut ansaasi.

tiedätkö miksi riekko menee siihen lankaan, jolla niitä pyydetään?

• suklaapusikko
        pookionki kirjoitti:

tiedätkö miksi riekko menee siihen lankaan, jolla niitä pyydetään?

riekkopolo tietäisi, että joku lurjus on käynyt päivän kulkureitille tekemään tuhmuuksia.

• pookionki
        suklaapusikko kirjoitti:

riekkopolo tietäisi, että joku lurjus on käynyt päivän kulkureitille tekemään tuhmuuksia.

koskaan tutkimaan mitä sisällä on jos laskeutuisin lentävällä lautasella sun takapihalles( UFO)? :))))

• suklaapusikko
        pookionki kirjoitti:

koskaan tutkimaan mitä sisällä on jos laskeutuisin lentävällä lautasella sun takapihalles( UFO)? :))))

on ollut hankkia sellainen läpitunkevan kirkasvaloinen otsalamppu ja ka kumpaankin käteen roimat täristimet apukäsiksi ja kenkänpohjissa on pikapomppuvieterit joten mää en pelkää sua varsinkin kun tiedän nyt laittaa kaulanympärille vaaleanpunaisen strutsinsulkapuuhkan joka onkin oikeasti erikoismetallilla vuorattuaa kuitua joka tulkkaa joka ikisen ajatuksenpoikasen ja antaa siihen myös kolme valinnaista toimintastrategiaa.

• ent.tehtaantyttö

löysin sut sitte täältä..en usko että, niisä suklimunissa kuitenskaa on mitään tikkuu..kuhan juksaat...

t.friidu

• pookionki
        suklaapusikko kirjoitti:

on ollut hankkia sellainen läpitunkevan kirkasvaloinen otsalamppu ja ka kumpaankin käteen roimat täristimet apukäsiksi ja kenkänpohjissa on pikapomppuvieterit joten mää en pelkää sua varsinkin kun tiedän nyt laittaa kaulanympärille vaaleanpunaisen strutsinsulkapuuhkan joka onkin oikeasti erikoismetallilla vuorattuaa kuitua joka tulkkaa joka ikisen ajatuksenpoikasen ja antaa siihen myös kolme valinnaista toimintastrategiaa.

se ajatukset--en tule sitten lähellekään ::))))

• pookionki
        ent.tehtaantyttö kirjoitti:

löysin sut sitte täältä..en usko että, niisä suklimunissa kuitenskaa on mitään tikkuu..kuhan juksaat...

t.friidu

on niissä munissa aina melkein tikku tai ainakin joku koira haudattuna:))))

• ent.tehtaantyttö
        pookionki kirjoitti:

on niissä munissa aina melkein tikku tai ainakin joku koira haudattuna:))))

Stadilaiset friidut kun on jotakin päättäny. Ne on kanssa päättäny. Mun pää ei vähästä käänny. Ei suklismunia ennen Pääsiästä. Turha niinku yrittää..ja jos, se höhlä suklisjoku...yrittäki tulla niiden munien kanssa tänne meille..niin mä laitan kyllä punaiset korkkarit jalkaan..ja astun sen varpaille...et varokoon vaan! Jos, sille ne varpaansa on kerran tärkeet. Kato, sit ei hypitä eikä tanssita vähänaikaan...ku varpaat on mustana. Mä siis varotan!

t.friidu

• pookionki

Stadilaiset friidut kun on jotakin päättäny. Ne on kanssa päättäny. Mun pää ei vähästä käänny. Ei suklismunia ennen Pääsiästä. Turha niinku yrittää..ja jos, se höhlä suklisjoku...yrittäki tulla niiden munien kanssa tänne meille..niin mä laitan kyllä punaiset korkkarit jalkaan..ja astun sen varpaille...et varokoon vaan! Jos, sille ne varpaansa on kerran tärkeet. Kato, sit ei hypitä eikä tanssita vähänaikaan...ku varpaat on mustana. Mä siis varotan!

t.friidu

on keksitty-sellaisia tyrvakenkiä-ei mene varpaat lyttyyn.

• ent.tehtaantyttö
        pookionki kirjoitti:

on keksitty-sellaisia tyrvakenkiä-ei mene varpaat lyttyyn.

suklismunia...ei hitsi, just ku mä opettanu itseäni et, friidu kato kaikki mikä näyttää hyvältä, maistuu hyvältä, niin EI oo tarkoitettu friidun suukkiin...pirskatti, mä oon turvaton! Suklismunat sai mut satimeen. Ei auta muu lähtee äkkii hanee...onks mulla vielä aikaa? Siis ehdinkö ottaa messii muutakin, kun ripsarin ja miehen luottokortin...kato nyt ei aikaa funtsii pidempää? Vastaa nopeesti...pleace!

t.friidu

• pookionki

suklismunia...ei hitsi, just ku mä opettanu itseäni et, friidu kato kaikki mikä näyttää hyvältä, maistuu hyvältä, niin EI oo tarkoitettu friidun suukkiin...pirskatti, mä oon turvaton! Suklismunat sai mut satimeen. Ei auta muu lähtee äkkii hanee...onks mulla vielä aikaa? Siis ehdinkö ottaa messii muutakin, kun ripsarin ja miehen luottokortin...kato nyt ei aikaa funtsii pidempää? Vastaa nopeesti...pleace!

t.friidu

joko hait? ;)))

• ent.tehtaantyttö
        pookionki kirjoitti:

joko hait? ;)))

mikä, ihme vika tässä meikäläisen elämässä? Aina tulee kiire!

tsau;
        t.friidu

• pookionki

mikä, ihme vika tässä meikäläisen elämässä? Aina tulee kiire!

tsau;
        t.friidu

on pöljien keksintöä ;))))

• Rocellii

innovointia tuo on ?

;)

• pookionki

on takana pohjois-suomalainen sijoittajaryhmä ja VTT

• kyllä aivan todesta

1.4. päivänä

• pookionki

ei antanut ennen lupaa aloittaa markkinointia.

• onni kev,.

Se olisikkin tervetullut uudistus, näin huhtikuun ensimmäisenä (aprilli-päivänä)..

Ei muuta, ku kaikki vaan elektroniikka liikkeisiin kyselemään moisia. Nehän menee "Kuumille kiville", jäätte vielä ilman jos mietitte turhan kauan...

Hop, hop.. Liikettä kinttuihin...

• O - Orvokki

jostain?
      Hyvää aprillipäivää kaikille!

Luen ketjun vasta myöhemmin ja toivon löytäväni muitakin hyviä piloja.

• pookionki

multa on kopioitu...

• pookionki

• Yxitypy

Näin myöhään näin tään aloituksen, enkä saanut tikkua enää :=((
      Sanottiin että kaikki tikut ovat menneet 50 ikäpalstan porukalle.

• pookionki

niin käy mutta entisenä YK:n materiaalin hankkijana tiedän, että jostain päin maailmaa aina löytyy tiskin alta piilosta. Löysin vasta cocacöla pullon 50-luvulta peräisin ;))))

• Yxitypy
        pookionki kirjoitti:

niin käy mutta entisenä YK:n materiaalin hankkijana tiedän, että jostain päin maailmaa aina löytyy tiskin alta piilosta. Löysin vasta cocacöla pullon 50-luvulta peräisin ;))))

kyllä löytyä. Täytyypä olla tarkkana :=))

No jopa löysit vanhan pullon...siis köh.. pullon. Onkohan sellasella vielä enempää arvoa, kuin meilläkään :=))

• tulemaan pidennetyn deluxe-mallin, missä on päässä kahva! Käy myös ulkokäyttöön! :))

• Yxitypy

• norMix evk

• Yxitypy
        norMix evk kirjoitti:

Itseasiassa sulle kaavailemani ulkokäyttöön sopiva deluxe tikku on tässä:

http://www.inva-apuvaline.fi/tuoteluettelo/liikkuminen/Kepit/kepit/fi_FI/KuvaTaittuvaKeppi/

UBS-liitin näkyy puuttuvan, mutta pyydän poikia tinaamaan paikalleen ennen kuin lähettävät sulle! :))

Menee pieneen tilaan.
        Mutta...siis.. en vieläkään tajua, miks mulle tuollainen keppi?
        Voisitko tarkentaa, kun ei taaskaan polla säteile? Mitähän kieroa sulla taas on mielessä :=)))

• varmaan
        Yxitypy kirjoitti:

Menee pieneen tilaan.
        Mutta...siis.. en vieläkään tajua, miks mulle tuollainen keppi?
        Voisitko tarkentaa, kun ei taaskaan polla säteile? Mitähän kieroa sulla taas on mielessä :=)))

sisälläkin käyttää ennen nukkumaanmenoa:/ Se on sellainen monikäyttö "JOYSTICK".

• Yxitypy
        varmaan kirjoitti:

sisälläkin käyttää ennen nukkumaanmenoa:/ Se on sellainen monikäyttö "JOYSTICK".

Mutta en mä tarvi sellaista, kun mulla on jo siihen tarkoitukseen oma, ja ihan elävä tikku :=)))

• tikussa weppikamerakin? *miettii, kenellekköhän lähettäisi lahjaksi*

• pookionki

aprillipäivästä :) ja kaikille mukaavaa kevättä.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1836
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      115
      1270
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1227
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      414
      1119
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50