Mielen pesutorni.

Pyykkäri.

Kertokaapa,millaisia kokemuksia teillä on Mielen nykyisestä laadusta.Mahtaako siitä olla jäljellä muutakin,kuin suht.korkea hinta? Kannattaako pesutornista maksaa lähes kaksituhatta euroa (Miele T7744C&W4144 WPS grande gala),vai liekö järkevämpää hankkia jokin halvempi laite. Olen ymmärtänyt,että kys. malli valmistetaan oikeesti Saksassa. Niin,jos sillä nyt yleensä on nykypäivänä merkitystä!

13

2112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TT-Citikka

Kuulemma hyvä - yhdellä tutulla on sellainen, ymmärtää kyllä koneiden päälle aika paljon.

Se, onko hitansa väärti, on jo sitten eri asia. Itse ehkä katselisin halvempia vaihtoehtoja linjalla Bosch/Siemensin saksalaisversiot, LG tms.

• Boshkhi

enää muuta kuin rahanmenoo. Toki saksalaisuus on parempi. Bosch WAS28482SN on ihan yhtä saksalainen ja pisararumpu (Miele kennorumpu), sensitive (veden korkeus nosto, lisähuuhtelu)((Miele:vesiplus)) superhuuhtelu, ominaisuuksineen vastaava mutta 500- 600 euroa rumpuineen halvempi. Kestoikää en kummallekaan ennusta mutta aika iso hintaero kuivausrummun kanssa. Mulla ei rumpua ole eikä tule mutta pesukone pesee hyvin ja oikein hiljaisesti.

Gala Grande oli vaihtoehtona mutta en ottanu.

Huuhtelukyvyssä ja pesukyvyssä pesee Saku aina korealais- ja makaroniviritelmät kevyesti! (Lue:AEG, Hoover, Candy, LG ym roskat!)

Harmi vain, että kaikki koneet käyttää vettä niin vähän!

• carmster

ei todellakaan ole bosch "samalla lailla" saksalainen..

Miele tekee itse omat komponentit -melkein kaikki nekin saksassa.

Bosch/Siemens on kyllä hyvä myös. pesutulos testien mukaan mielen tasoa.

ja sen LG:n voikin sitten unohtaa kun PESUkoneista puhutaan.

• Boshkhi
        carmster kirjoitti:

ei todellakaan ole bosch "samalla lailla" saksalainen..

Miele tekee itse omat komponentit -melkein kaikki nekin saksassa.

Bosch/Siemens on kyllä hyvä myös. pesutulos testien mukaan mielen tasoa.

ja sen LG:n voikin sitten unohtaa kun PESUkoneista puhutaan.

kaikkea Saksassa. Päältä täytettävät Slovakiassa ja osa samoja kuin BSH-Groupin (Bosch/Siemens). Esim. mun Miele jääkaappipakastin on tehty Liebherrin tehtaalla kuten useat Boschit ja Siemensit.

• sen aikaisen mielen
        Boshkhi kirjoitti:

kaikkea Saksassa. Päältä täytettävät Slovakiassa ja osa samoja kuin BSH-Groupin (Bosch/Siemens). Esim. mun Miele jääkaappipakastin on tehty Liebherrin tehtaalla kuten useat Boschit ja Siemensit.

tornin ja vieläin toimii ja on pyykätty todella paljon,kuivurissa ei mitään.
        Pesukoneeseen hiilet uusittu moottoriin,nyt alkaa tuo ohjelma kytkin olla tiensä päässä-
        Netissä oli ainakin joskus kone pyörimässä koko ajan ja taisi olla jo 18 vuotta pelannut hyvin

• Boshkhi
        sen aikaisen mielen kirjoitti:

tornin ja vieläin toimii ja on pyykätty todella paljon,kuivurissa ei mitään.
        Pesukoneeseen hiilet uusittu moottoriin,nyt alkaa tuo ohjelma kytkin olla tiensä päässä-
        Netissä oli ainakin joskus kone pyörimässä koko ajan ja taisi olla jo 18 vuotta pelannut hyvin

mutta nykymiele ei kestä silleen. 6 vuotta ja roskis!

Kokemusta on.

• carmster
        Boshkhi kirjoitti:

älä nyt kuseta: mielen pt-linja on Tsekeissä, eikä Slovakiassa. bsh:n pt-linja Puolassa. Miele tekee omiin koneisiin osat SAKSASSA omalla tehtaalla ja osat lähetetään tsekkeihin. kasaus tapahtuu siellä logistisista syistä. Edestätäytettävät myös kasataan saksassa. Mielen kylmälaitteista suurin osa tehdään LIEBHERRIN tehtaalla saksassa , siis pelkkä runko; rungot toimitetaan mielen tehtaalle (myös saksassa) jossa se "sisustetaan" halpiskaapit on ihan samoja kuin boschin ja siemensin, tehdään samassa paikassa ja runkokin on ihan samannäköinen. bosch/siemensin YKSI-OVISET , siis jääviileät ja pakkaset tehdään saksassa. päältätäytettävät pesukoneet ei, ja niissä on aika hlvtin pahassa paikassa myös "nukkasihti"

• carmster
        Boshkhi kirjoitti:

mutta nykymiele ei kestä silleen. 6 vuotta ja roskis!

Kokemusta on.

siis mistä pillereistä oikein ton vimman ammennat? nyky-mielessä ei edes ole niitä hiiliä vaan kyse on "oikosulku-moottorista" testataan kestämään n. 20 vuotta jokapäiväisessä käytössä, ja sehän ei tarkoita etteikö tarvitsisi välillä huoltaa.

• Boshkhi
        carmster kirjoitti:

siis mistä pillereistä oikein ton vimman ammennat? nyky-mielessä ei edes ole niitä hiiliä vaan kyse on "oikosulku-moottorista" testataan kestämään n. 20 vuotta jokapäiväisessä käytössä, ja sehän ei tarkoita etteikö tarvitsisi välillä huoltaa.

kuten 10 vuotta sitten. Elektroniikkaroskaa, johon ei kannata liikaa sijoittaa! Ja kuka noista hiilistä puhui.

• Boshkhi
        carmster kirjoitti:

älä nyt kuseta: mielen pt-linja on Tsekeissä, eikä Slovakiassa. bsh:n pt-linja Puolassa. Miele tekee omiin koneisiin osat SAKSASSA omalla tehtaalla ja osat lähetetään tsekkeihin. kasaus tapahtuu siellä logistisista syistä. Edestätäytettävät myös kasataan saksassa. Mielen kylmälaitteista suurin osa tehdään LIEBHERRIN tehtaalla saksassa , siis pelkkä runko; rungot toimitetaan mielen tehtaalle (myös saksassa) jossa se "sisustetaan" halpiskaapit on ihan samoja kuin boschin ja siemensin, tehdään samassa paikassa ja runkokin on ihan samannäköinen. bosch/siemensin YKSI-OVISET , siis jääviileät ja pakkaset tehdään saksassa. päältätäytettävät pesukoneet ei, ja niissä on aika hlvtin pahassa paikassa myös "nukkasihti"

muttei se Saksaksi muuta sitä ellet Hitleriksi rupea.

BSH kokoaa 8 kg koneet Saksassa edelleenkin.

En maksa Mielestä euroakaan ylimääräistä. Yksi 6 vuotias paska riitti

• carmster
        Boshkhi kirjoitti:

kuten 10 vuotta sitten. Elektroniikkaroskaa, johon ei kannata liikaa sijoittaa! Ja kuka noista hiilistä puhui.

joku tässä ketjussa aiemmin.

• carmster

harmi, mutta MIELEssä on nappi: vesiPLUS joka ei ota pelkästään huuhteluun vaan myös pesuun lisää vettä. käytän sitä aina.

• Boshkhi
        carmster kirjoitti:

harmi, mutta MIELEssä on nappi: vesiPLUS joka ei ota pelkästään huuhteluun vaan myös pesuun lisää vettä. käytän sitä aina.

sensitive-ohjelma sama. Ja lisäksi vielä superhuuhtelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe