Mistä alkolukko ???

vaimo huolissaan

Onko kenelläkään tietoa, mistä voisi ostaa alkolukon? En nyt tarkoita niitä, jotka rattijuoppo halutessaan ajokiellon asemasta laitatuttaa autoonsa, vaan vapaaehtoista alkolukkoa. Yritin etsiä netistä, mutta kovin oli vaikeaa. Ne viranomaisten hyväksymät ovat vähän hankalia ja vanhanaikaisia, näin sanottiin.

29

7373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukkoon
      • kake8

olis myytävänä käytetty alkolukko, viranomaisten hyväksymä dräcker. halpa.soita 0405295815

• lukko

mutta ei vapaaehtoinen vaihtoehto ajokiellolle, mikä se on ?

vain korvien välissä minun käsittääkseni.
      jos se sieltä puuttuu nii ei sitä mistään voi ostaa.

• mees

Olisko se ihan yksinkertaisesti vaan sellainen alkolukko, jonka joku haluaa autoon varmistaakseen sen, että ei töppää. Niissä alkolukoissa on eroja, niiden käytössä on eroja. On vain pari alkolukkoa, jotka ovat viranomaisten hyväksymiä, silloin on kyse alkolukkoajokortista. Ne ovat myös erilaisia käytön suhteen. Mutta en tiedä minäkään missä niitä myydään. Taitaa sekin laite olla vielä kehityksensä alkuasteella. Tuloss lienevät sellaiset autoon kiinteiästi asennettavat tunnistimet, joihin ei tarvitse puhallella.

• alkometrit
        mees kirjoitti:

Olisko se ihan yksinkertaisesti vaan sellainen alkolukko, jonka joku haluaa autoon varmistaakseen sen, että ei töppää. Niissä alkolukoissa on eroja, niiden käytössä on eroja. On vain pari alkolukkoa, jotka ovat viranomaisten hyväksymiä, silloin on kyse alkolukkoajokortista. Ne ovat myös erilaisia käytön suhteen. Mutta en tiedä minäkään missä niitä myydään. Taitaa sekin laite olla vielä kehityksensä alkuasteella. Tuloss lienevät sellaiset autoon kiinteiästi asennettavat tunnistimet, joihin ei tarvitse puhallella.

en tajua aloittajan kysymystä.

• Hyvä laite
        mees kirjoitti:

Sama lukko käy sekä vapaaehtoiseen käyttöön että valvottuun ajoon.

• ..:::plaah.

Meinaat sitten polttaa rahaa johonkin tekniseen vempaimeen?

Auto käynnistyy avaimilla. Kun meinaa ryypiskellä, niin avaimet poliisilaitokselle tai pankin tallelokeroon viikonlopuksi.

Mikä vika alkometrissä on?

• huoli pois

Ostin alkolukko Dräger:in keltaisesta pörssistä käytettynä. Nyt se on asennettu autoon ja toimii hienosti. Alkolukkoja on suomessa viranomaishyksyttyjä kahta mallia. Ostamani mallin jälleenmyyjät saa esille maahantuojan sivuilta. Toista mallia ainoastaan vuokrataan.
      Suosittelen. Läheisiltä vähenee yhdenlainen huoli pois.

• hmw

Minulla olis myynnissä vähän yli vuoden käytetty Dräger alkolukko

• ettäs
        hmw kirjoitti:

sen kanssa et enää aja vaan ilman sitä ja kännissä kuten ennenkin on parempi ?

eihän sitä ole pakko poistaa autosta vaikka oikeuden päätös rattijuoppoudesta ja ajo-oikeudesta ei enää sen käyttöön velvoita.

• Jarmo
        hmw kirjoitti:

Minulla olis tommoselle tarvetta. Vieläkö on myynnissä? Mitä ajattelit hinnaksi?

• th
        hmw kirjoitti:

kiinnostais tuo laite soittele hinnasta p.044-9112641

• tavaraahan se on
        ettäs kirjoitti:

eihän sitä ole pakko poistaa autosta vaikka oikeuden päätös rattijuoppoudesta ja ajo-oikeudesta ei enää sen käyttöön velvoita.

Markkinat voi olla vähän suppeat, mutta kyllä se kannattaa realisoida kun se muuttuu tarpeettomaksi. Toisekseen haittaahan se auton käyttämistäkin.

Ihmeellistä vittuilua tällä palstalla, kävikö mielessä, että kyseessä voi olla vaikkapa perintönä auton mukana tullut laite? Tai että on tarkoitus myydä auto, alkolukko lisävarusteena on mikään kovin hyvä myyntivaltti jne.

• juoppoNaiNeN
        ettäs kirjoitti:

aloittaja on hommaamassa puolisolleen moista lukkoa koska nimimerkkinä on "vaimo huolissaan"....

• kärynnyt
        hmw kirjoitti:

Olisin kiinnostunut jos vielä myynnissä. Myös hinta kiinnostaa.

• jgi
        hmw kirjoitti:

oiskohan minkä hintanen?

• Ostaja 1
        hmw kirjoitti:

Mitä sun alkolukko maksaa.

• Nässinen

Mulla on alkolukko myytäväänä

• hyi-hui

Taidat olla alkoholisti.

• PO

Myytävänä hyväkuntoinen vuoden käytetty lukko
      P.050-5401975

• win nettoa

Myytävänä Vinetto merkkinen alkolukko. Auto ei käynnisty, ellei hönkäse vähintään 1 promillea.

• Tosiostaja kalliosta
        win nettoa kirjoitti:

Myytävänä Vinetto merkkinen alkolukko. Auto ei käynnisty, ellei hönkäse vähintään 1 promillea.

ei pääse,ennen kuin on vähintään promille veressä?

• win nettoa
        Tosiostaja kalliosta kirjoitti:

ei pääse,ennen kuin on vähintään promille veressä?

Kyllä tuotteella on takuu. Asialliselle ostajakandille tarjoan 2 pulloa Jormaa jotta voi todeta tuotteen korkean laadun ennen ostopäätöstä.

• AA

Onko kenelläkään alkolukkoa myytävänä?

• ilman lukkoa

Ei oo, mut Jormaa olisi!

• alkolukko

oisko kellää käytettyä alkolukkoa myytävänä

• azerman

Olis viranomaishyväksytty alkolukko myynnissä puoli vuotta käytetty takuu voimassa
      P. 040-5480289

• Gyllikki

Teemme kestäviä alkolukkoja.
      Klinikallamme Virossa pienessä otsalohkon hermoradan operaatiossa potilas menettää tarpeen juoda alkoholia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe