Onko kenelläkään tietoa, mistä voisi ostaa alkolukon? En nyt tarkoita niitä, jotka rattijuoppo halutessaan ajokiellon asemasta laitatuttaa autoonsa, vaan vapaaehtoista alkolukkoa. Yritin etsiä netistä, mutta kovin oli vaikeaa. Ne viranomaisten hyväksymät ovat vähän hankalia ja vanhanaikaisia, näin sanottiin.
Mistä alkolukko ???
29
7373
Vastaukset
- lukkoon
http://www.poliisi.fi/poliisi/lp/home.nsf/files/Esite/$file/Esite.pdf
- kake8
olis myytävänä käytetty alkolukko, viranomaisten hyväksymä dräcker. halpa.soita 0405295815
- lukko
mutta ei vapaaehtoinen vaihtoehto ajokiellolle, mikä se on ?
vain korvien välissä minun käsittääkseni.
jos se sieltä puuttuu nii ei sitä mistään voi ostaa.- mees
Olisko se ihan yksinkertaisesti vaan sellainen alkolukko, jonka joku haluaa autoon varmistaakseen sen, että ei töppää. Niissä alkolukoissa on eroja, niiden käytössä on eroja. On vain pari alkolukkoa, jotka ovat viranomaisten hyväksymiä, silloin on kyse alkolukkoajokortista. Ne ovat myös erilaisia käytön suhteen. Mutta en tiedä minäkään missä niitä myydään. Taitaa sekin laite olla vielä kehityksensä alkuasteella. Tuloss lienevät sellaiset autoon kiinteiästi asennettavat tunnistimet, joihin ei tarvitse puhallella.
- alkometrit
mees kirjoitti:
Olisko se ihan yksinkertaisesti vaan sellainen alkolukko, jonka joku haluaa autoon varmistaakseen sen, että ei töppää. Niissä alkolukoissa on eroja, niiden käytössä on eroja. On vain pari alkolukkoa, jotka ovat viranomaisten hyväksymiä, silloin on kyse alkolukkoajokortista. Ne ovat myös erilaisia käytön suhteen. Mutta en tiedä minäkään missä niitä myydään. Taitaa sekin laite olla vielä kehityksensä alkuasteella. Tuloss lienevät sellaiset autoon kiinteiästi asennettavat tunnistimet, joihin ei tarvitse puhallella.
en tajua aloittajan kysymystä.
- Hyvä laite
mees kirjoitti:
Sama lukko käy sekä vapaaehtoiseen käyttöön että valvottuun ajoon.
- ..:::plaah.
Meinaat sitten polttaa rahaa johonkin tekniseen vempaimeen?
Auto käynnistyy avaimilla. Kun meinaa ryypiskellä, niin avaimet poliisilaitokselle tai pankin tallelokeroon viikonlopuksi.
Mikä vika alkometrissä on? - huoli pois
Ostin alkolukko Dräger:in keltaisesta pörssistä käytettynä. Nyt se on asennettu autoon ja toimii hienosti. Alkolukkoja on suomessa viranomaishyksyttyjä kahta mallia. Ostamani mallin jälleenmyyjät saa esille maahantuojan sivuilta. Toista mallia ainoastaan vuokrataan.
Suosittelen. Läheisiltä vähenee yhdenlainen huoli pois.- hmw
Minulla olis myynnissä vähän yli vuoden käytetty Dräger alkolukko
- ettäs
hmw kirjoitti:
sen kanssa et enää aja vaan ilman sitä ja kännissä kuten ennenkin on parempi ?
eihän sitä ole pakko poistaa autosta vaikka oikeuden päätös rattijuoppoudesta ja ajo-oikeudesta ei enää sen käyttöön velvoita. - Jarmo
hmw kirjoitti:
Minulla olis tommoselle tarvetta. Vieläkö on myynnissä? Mitä ajattelit hinnaksi?
- th
hmw kirjoitti:
kiinnostais tuo laite soittele hinnasta p.044-9112641
- tavaraahan se on
ettäs kirjoitti:
eihän sitä ole pakko poistaa autosta vaikka oikeuden päätös rattijuoppoudesta ja ajo-oikeudesta ei enää sen käyttöön velvoita.Markkinat voi olla vähän suppeat, mutta kyllä se kannattaa realisoida kun se muuttuu tarpeettomaksi. Toisekseen haittaahan se auton käyttämistäkin.
Ihmeellistä vittuilua tällä palstalla, kävikö mielessä, että kyseessä voi olla vaikkapa perintönä auton mukana tullut laite? Tai että on tarkoitus myydä auto, alkolukko lisävarusteena on mikään kovin hyvä myyntivaltti jne. - juoppoNaiNeN
ettäs kirjoitti:
eihän sitä ole pakko poistaa autosta vaikka oikeuden päätös rattijuoppoudesta ja ajo-oikeudesta ei enää sen käyttöön velvoita.aloittaja on hommaamassa puolisolleen moista lukkoa koska nimimerkkinä on "vaimo huolissaan"....
- kärynnyt
hmw kirjoitti:
Olisin kiinnostunut jos vielä myynnissä. Myös hinta kiinnostaa.
- jgi
hmw kirjoitti:
oiskohan minkä hintanen?
- Ostaja 1
hmw kirjoitti:
Mitä sun alkolukko maksaa.
- Nässinen
Mulla on alkolukko myytäväänä
- hyi-hui
Taidat olla alkoholisti.
- PO
Myytävänä hyväkuntoinen vuoden käytetty lukko
P.050-5401975- win nettoa
Myytävänä Vinetto merkkinen alkolukko. Auto ei käynnisty, ellei hönkäse vähintään 1 promillea.
- Tosiostaja kalliosta
win nettoa kirjoitti:
Myytävänä Vinetto merkkinen alkolukko. Auto ei käynnisty, ellei hönkäse vähintään 1 promillea.
ei pääse,ennen kuin on vähintään promille veressä?
- win nettoa
Tosiostaja kalliosta kirjoitti:
ei pääse,ennen kuin on vähintään promille veressä?
Kyllä tuotteella on takuu. Asialliselle ostajakandille tarjoan 2 pulloa Jormaa jotta voi todeta tuotteen korkean laadun ennen ostopäätöstä.
- AA
Onko kenelläkään alkolukkoa myytävänä?
- ilman lukkoa
Ei oo, mut Jormaa olisi!
- alkolukko
oisko kellää käytettyä alkolukkoa myytävänä
- azerman
Olis viranomaishyväksytty alkolukko myynnissä puoli vuotta käytetty takuu voimassa
P. 040-5480289 - Gyllikki
Teemme kestäviä alkolukkoja.
Klinikallamme Virossa pienessä otsalohkon hermoradan operaatiossa potilas menettää tarpeen juoda alkoholia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769