Eli ne jotka kyseiseen konserttiin pääsivät:Millainen oli fiilis ja tunnelma stadikalla kentällä/katsomossa?
Olympiastadion 2001
3
547
Vastaukset
- perhanan
hieno!!!! Paras konsertti, missä ikinä olen ollut (AC/DC nähty 3 krt), vaikka kokemusta on lähes "kaikista" (Metallica, Kiss, Whitesnake, Rolling Stone, Black Sabbath jne jne). Jos sen fiiliksen saisi tulevaankin konserttiin, niin kesä ei vois paremmin alkaa ja jatkua! Ai niin:olin kentällä..
- big balls
hieno oli keikka, sää oli mitä parhain kans. Ei ollu vain ihan loppuunmyyty, takakaartees oli tilaa. Eli on suosio vain kasvanu noista päivistä, tosin oli silloin ollu edellisenä syksynä suomes jo hesas ja turus keikat. Olin kentällä aivan juoksurampin vieres. Ääni lähti ja korvat soi kaks päivää. Miksaaja tais lisätä äänenvoimakkuutta koko ajan keikan loppua kohti niin että Töölön mummojen tekarit kalisi...itel oli viel suurempi tapaus Hartwall areenan keikka milloin näin bändin eka kertaa. fanittanu vuodesta 91, 96 jäi väliin intin vuoks ja se vituttaa vieläkin. viel vähän yli 2 kk pitäs ootella kesän ja vuoden kohokohtaa.
- kjhlkjhlhlhj
big balls kirjoitti:
hieno oli keikka, sää oli mitä parhain kans. Ei ollu vain ihan loppuunmyyty, takakaartees oli tilaa. Eli on suosio vain kasvanu noista päivistä, tosin oli silloin ollu edellisenä syksynä suomes jo hesas ja turus keikat. Olin kentällä aivan juoksurampin vieres. Ääni lähti ja korvat soi kaks päivää. Miksaaja tais lisätä äänenvoimakkuutta koko ajan keikan loppua kohti niin että Töölön mummojen tekarit kalisi...itel oli viel suurempi tapaus Hartwall areenan keikka milloin näin bändin eka kertaa. fanittanu vuodesta 91, 96 jäi väliin intin vuoks ja se vituttaa vieläkin. viel vähän yli 2 kk pitäs ootella kesän ja vuoden kohokohtaa.
Joo kyllä ne äänet tuntuu lisääntyvän keikan mittaan. Itse olin AC/DC:tä katsomassa Barcelonassa viime tiistaina. Keikan jälkeen sai jonkun aikaa odotella kuulon palautumista. Vielä ennen Olympiastadionia käyn katsomassa herroja Pariisissa... 80000 istumapaikkaa kenttäpaikat joten voi olla tunnelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826