Eli ne jotka kyseiseen konserttiin pääsivät:Millainen oli fiilis ja tunnelma stadikalla kentällä/katsomossa?
Olympiastadion 2001
3
566
Vastaukset
- perhanan
hieno!!!! Paras konsertti, missä ikinä olen ollut (AC/DC nähty 3 krt), vaikka kokemusta on lähes "kaikista" (Metallica, Kiss, Whitesnake, Rolling Stone, Black Sabbath jne jne). Jos sen fiiliksen saisi tulevaankin konserttiin, niin kesä ei vois paremmin alkaa ja jatkua! Ai niin:olin kentällä..
- big balls
hieno oli keikka, sää oli mitä parhain kans. Ei ollu vain ihan loppuunmyyty, takakaartees oli tilaa. Eli on suosio vain kasvanu noista päivistä, tosin oli silloin ollu edellisenä syksynä suomes jo hesas ja turus keikat. Olin kentällä aivan juoksurampin vieres. Ääni lähti ja korvat soi kaks päivää. Miksaaja tais lisätä äänenvoimakkuutta koko ajan keikan loppua kohti niin että Töölön mummojen tekarit kalisi...itel oli viel suurempi tapaus Hartwall areenan keikka milloin näin bändin eka kertaa. fanittanu vuodesta 91, 96 jäi väliin intin vuoks ja se vituttaa vieläkin. viel vähän yli 2 kk pitäs ootella kesän ja vuoden kohokohtaa.
- kjhlkjhlhlhj
big balls kirjoitti:
hieno oli keikka, sää oli mitä parhain kans. Ei ollu vain ihan loppuunmyyty, takakaartees oli tilaa. Eli on suosio vain kasvanu noista päivistä, tosin oli silloin ollu edellisenä syksynä suomes jo hesas ja turus keikat. Olin kentällä aivan juoksurampin vieres. Ääni lähti ja korvat soi kaks päivää. Miksaaja tais lisätä äänenvoimakkuutta koko ajan keikan loppua kohti niin että Töölön mummojen tekarit kalisi...itel oli viel suurempi tapaus Hartwall areenan keikka milloin näin bändin eka kertaa. fanittanu vuodesta 91, 96 jäi väliin intin vuoks ja se vituttaa vieläkin. viel vähän yli 2 kk pitäs ootella kesän ja vuoden kohokohtaa.
Joo kyllä ne äänet tuntuu lisääntyvän keikan mittaan. Itse olin AC/DC:tä katsomassa Barcelonassa viime tiistaina. Keikan jälkeen sai jonkun aikaa odotella kuulon palautumista. Vielä ennen Olympiastadionia käyn katsomassa herroja Pariisissa... 80000 istumapaikkaa kenttäpaikat joten voi olla tunnelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837121Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176205Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405118Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193485Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400