sami armas micael nyman tuomittiin vankilaan useista kymmenistä rikoksista.
kakkua tuli nelisen vuotta.
tämä rohkea sami armas micael nyman pahoinpiteli ja ryösti sairaan vanhan miehen, kahden kaverinsa kanssa.
näiden kahden muun paskahousun nimeä ei jostain syystä julkistettu.
nyt suomen vankila sai taas yhden kalliin elätin pelkääjien osastolle.
on se ihme, että nymanin pojalla riittää rohkeus hakata ja ryöstää sairas vanhus, mutta vankilassa nilviäinen juoksee pelkääjien puolelle, ettei saa turpaansa.
no jos katsoo tämänkin pojan "!#¤¤¤¤, niin ei yllätä yhtään.
sami armas micael NYMAN vankilaan
23
6393
Vastaukset
- Uutisankkuri
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1670542
Luepa tuolta ketkä tämän rötöksen taustalla.. - Savolaisukko
Tiedättekö, onko tämä "rohkea" mies Micael Nyman mustalainen?
Nilviäinen se on, joka sairaan vanhan miehen pahoinpitelee.- niin...
voisko tuo tosiaan olla heikäläisiä? EI KYLLÄ MILLÄÄN USKOISI!!
- Hänet
Olen tuntenut hänet useita vuosia. Kylläkin olen hänet yrittänyt kiertää mahdollisimman kaukaa ja toivonut ettei hän tunne minua.
Olin tuon veijarin kanssa samassa koulussa ylä-asteella. Erittäin surullinen tapaus jo silloin. Ryösteli myös nuorempana vanhuksia ja yritti kaupata torilla tavaraa tutuilleen.
Joskus olen soittanut poliisitkin kun hän on kaupannut telkkareita yms. saadakseen huumeita.
Tuo sankari on puoliksi mustalainen. Isä on tämän vähemmistön edustaja ja varsin surrullinen tapaus hänkin - noita pitäis?
Hänet kirjoitti:
Olen tuntenut hänet useita vuosia. Kylläkin olen hänet yrittänyt kiertää mahdollisimman kaukaa ja toivonut ettei hän tunne minua.
Olin tuon veijarin kanssa samassa koulussa ylä-asteella. Erittäin surullinen tapaus jo silloin. Ryösteli myös nuorempana vanhuksia ja yritti kaupata torilla tavaraa tutuilleen.
Joskus olen soittanut poliisitkin kun hän on kaupannut telkkareita yms. saadakseen huumeita.
Tuo sankari on puoliksi mustalainen. Isä on tämän vähemmistön edustaja ja varsin surrullinen tapaus hänkin.,.,,
- MANNE_333
ooteko varmoja et haakkaajat ties et miehellä oli joku sairaus........
mistä tiiätte että mies menee vankilassa pelkääjien osastolle- Kai Kaihomieli
Onko niin, että ihmisen saa hakata jos ei tiedä tätä sairaaksi? Voi hyvänen aika mihin on menty! Ja hakkaaja oli siis mustalainen..
- sentään,
Kai Kaihomieli kirjoitti:
Onko niin, että ihmisen saa hakata jos ei tiedä tätä sairaaksi? Voi hyvänen aika mihin on menty! Ja hakkaaja oli siis mustalainen..
kolme yhtä vastaan!! Hyi helvetti!!
- kyllä,
harmi kun ei hänenlaisiaan ole enempää rikastuttamassa suomalaista kulttuuria....
- Armas Nyman?
Vittu, sehän on koiran nimi!!
- samainen
toveri törmäs takavuonna pesismailaan...löi polvensa siihen tosi pahasti
- se lortti
on siellä minne kuuluukin. Toivottavasti opettaisivat oikein kunnolla. Saattaispa salvaminenkin tasoittaa hurjaa luontoa.
- kairaisivat
kaveria haitariin siellä posessa oikein kunnolla. Niin se tuhmuus saattaisi lähteä ;-)
- lll
ei vaan mennyt vankilaan kuulema
- töiltaan
ehtinyt?
- oikeanyman
täytyy sanoa että oon kärsiny vuosia tän saman nimisen jätkän touhuista.....
kaikki sekottaa aina mut tähän tyyppiin jota en oo onneks tavannut. ku jossain esittelen itteni sami nyman ni kaikki pudottaa suunnillee lasit maahan ja tuijottaa lasittunein katsein...
ristimänimi mulla onneks eri, Sammy. mutta kun samiks kutsutaa ni vittumaista on :D
eikä tää toinen nyymanin sami muuten ole ees romaneita, ei edes puoliksi. tiedoks vaan.- dsfdsfsdfdsfsdf
threadin alottanu tais vaan haluta päästä provosoimaa romaneita minkä näki jo isolla kirjotetusta NYMAN sukunimestä mut varmaa hyvin tiijät itekki et sehän on tavalline sukunimi ruotsissa ja suomessa? ei ehkä niin yleinen tääl savon seudulla mutta silti. onks kaikki kenen ovessa lukee sukunimen kohdalla VENÄLÄINEN sitte venäläisiä?
- 10+8
Moro.
Hieman hämmästyinkin tätä lukiessani että missä välissä JUURI SINÄ olet ruvennut tuommoisiin hommiin.
Voin vaan kuvitella kuinka vaikeisiin tilanteisiin olet joutunut sattuneesta syystä...
Ei muuta kun tsemppiä ja pidä SAMMY lippu korkealla. - höpöjä
Kyllä tuo on joko 1/2 tai 1/4 mustalainen.
- ................,,,
höpöjä kirjoitti:
Kyllä tuo on joko 1/2 tai 1/4 mustalainen.
eiköhän tässä itse kukin ole 1/2 tai 1/4 jotain sekoitusta, tässä maassa on sen verran pienet piirit :) mukavalta ja rehelliseltä vaikutat sammy toivottavasti pikku veljesikin pysyisi kaidalla tiellä....tuolla laki ja rikososastolla on lukenut joskus jotain nettihuijauksista veljesi nimellä.
- jesjesjoooo
................,,, kirjoitti:
eiköhän tässä itse kukin ole 1/2 tai 1/4 jotain sekoitusta, tässä maassa on sen verran pienet piirit :) mukavalta ja rehelliseltä vaikutat sammy toivottavasti pikku veljesikin pysyisi kaidalla tiellä....tuolla laki ja rikososastolla on lukenut joskus jotain nettihuijauksista veljesi nimellä.
joo valitettavasti en ole veljeni vartija... toi oli hyvin sanottu (Eiköhän tässä itse kukin ole 1/2 tai 1/4 jotain sekoitusta, tässä maassa on sen verran pienet piirit :) se on yllättävästi totta, suurin osa kieltää sen jotkut häpee sitä ite piän sitä rikkautena. sadan vuoden päästä ollaan kuitenki kaikki ruskeita ku koko maailma on sekottunut keskenään ni tuommosilla asioilla oo muutenkaa kyl väliä.
- ristillinen
jesjesjoooo kirjoitti:
joo valitettavasti en ole veljeni vartija... toi oli hyvin sanottu (Eiköhän tässä itse kukin ole 1/2 tai 1/4 jotain sekoitusta, tässä maassa on sen verran pienet piirit :) se on yllättävästi totta, suurin osa kieltää sen jotkut häpee sitä ite piän sitä rikkautena. sadan vuoden päästä ollaan kuitenki kaikki ruskeita ku koko maailma on sekottunut keskenään ni tuommosilla asioilla oo muutenkaa kyl väliä.
Ei ihonväriltään ole väliä, vaan käytös, ja tavat !!
- 456565654
Ei ihonväri, vaan tavat !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057