Mikä karkottaisi rusakot ja jänikset krookusten kimpusta? niitä täällä riittää...viime keväänä söivät kaikki-kukat ja lehdet.(Krookukset lienevät niiden herkkua,narsissit ei kelvanneet.)Nyt alkavat nousta maasta ja pahoin pelkään että syödyksi tulevat taas. Olisko jokin "karkote" , mitään kanaverkkoja en tahtoisi kukkapenkin päälle laittaa...
Vastaukset 2
- Jupupussi
Omenapuun tuhoissa joku ehdotti tuomen oksia rungon ympärille. Voisiko koittaa tuomen oksista aitaa ko kukille? Ohut ja harvahko metallinen verkko on ainakin tepsinyt. Tänä keväänä se mokoma söi jo sinivuokko mättäänkin.
- Kivikkokasvi
Oletko varma, että jänikset ovat tuhonneet krookukset ? Minulta krookukset tuhottiin viime keväänä. Laitoin kuitenkin syksyllä keltaisia ja sinisiä mukuloita, ja kas kummaa nyt kun kukinta oli alkamassa varpuset hyökkäsivät keltaisten krookusten kimppuun ja repivät sekä veivät muutamia mennessään.Hävittivät kaikki keltaiset kukat. Siniset jäivät. Meilläkin on liikkunut jänis, joka on jyrsinyt vähän omenapuun runkoa, ja viime keväänä epäilin jäniksen tuhonneen krookukset, mutta sitä en ole nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502