Mikä karkottaisi rusakot ja jänikset krookusten kimpusta? niitä täällä riittää...viime keväänä söivät kaikki-kukat ja lehdet.(Krookukset lienevät niiden herkkua,narsissit ei kelvanneet.)Nyt alkavat nousta maasta ja pahoin pelkään että syödyksi tulevat taas. Olisko jokin "karkote" , mitään kanaverkkoja en tahtoisi kukkapenkin päälle laittaa...
Pelastakaa krookukset!
2
1019
Vastaukset
- Jupupussi
Omenapuun tuhoissa joku ehdotti tuomen oksia rungon ympärille. Voisiko koittaa tuomen oksista aitaa ko kukille? Ohut ja harvahko metallinen verkko on ainakin tepsinyt. Tänä keväänä se mokoma söi jo sinivuokko mättäänkin.
- Kivikkokasvi
Oletko varma, että jänikset ovat tuhonneet krookukset ? Minulta krookukset tuhottiin viime keväänä. Laitoin kuitenkin syksyllä keltaisia ja sinisiä mukuloita, ja kas kummaa nyt kun kukinta oli alkamassa varpuset hyökkäsivät keltaisten krookusten kimppuun ja repivät sekä veivät muutamia mennessään.Hävittivät kaikki keltaiset kukat. Siniset jäivät. Meilläkin on liikkunut jänis, joka on jyrsinyt vähän omenapuun runkoa, ja viime keväänä epäilin jäniksen tuhonneen krookukset, mutta sitä en ole nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688