oinasmiehet

liinula

Kyllä se vaan niin on että,oinasmiehet ovat maailman hurmaavimpia olentoja..niin hyvässä kuin pahassa..Oinas vie kumppaniltaan paljon mutta myös antaa toiselle paljon omaa tilaa,turvallisuuden tunteen,vauhtia ja vaarallisia tilanteita.Tylsää on aika harvoin.Ja jos ja kun oinas rakastaa,rakastaa hän täysillä...kiitos oinaani!ette te niin pahoja ole mitä saa aina monesti lukea.

17

2448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suskujaana

      Voipi olla hurmaava mutta tutustuppas pitemmänpäälle. Täyttä kakkaa sisältä , alkuhuuman jälkeen totuus tulee ja kovaa.
      Siitä hurmaavaisuus on kaukana.
      Eroon olen yrittänyt päästä hirmu-oinaasta mutta ei jätä rauhaan, sairaallisen mustankippee pikkupoika vaikka vuosia jo keski-ikään asti.
      Tilaa antaa itselleen mutta toinen on pettäjä jos vilkaiseekaan muualle.Nyrkit ovat herkässä ja ei harvinaista että naisella mustat silmät.
      Siitä tuntee oinasmiehen kumppanin.

      • yleistää!

        itse tunnen useampiakin oinas miehiä ja joo, olen törmännyt yhteen sekopäisen mustasukkaiseen ja muutenkin outoon mut olen myös tavannut todella mukavia oinasmiehiä ja ihan niinku kaveripohjalta osan. joten et voi sanoa että kaikki olisivat hulluja. voi neitsyetkin olla liian mustiksia ja väkivaltaisia. kaikki asiat ei riipu horoskoopeista. nim. Kokemusta.......


    • leila ja humala

      oinaita on. Ihania ja kilttejä.Turvallisia rakastavia.
      Sitten on toisenlaisia skitsoja jotka erottaa kun kulmat nykii, jalat tärisee, olevinaan kovia.
      Tällaisen jälkimmäisen kanssa olen ja olin.
      Tilaa saan ja silloin vietän aikaani maailman ihanimman miehen kanssa, toisinaan humalassa sorrun tohon skitsoon kun rahani on lopussa ja haluan ryypätä, skitso kyllä tarjoaa mutta selvittyäni palaan ihanan ja rakkaan oinaani luo.Hävettää koko touhu.

      • onhan

        toi nyt aika noloa toimintaa.


      • Jouni Makk....

        Mitäs Annukalle kuuluu ja mites sulla on alkanut rahat loppumaan ? HUmala kyllä sulla ainaskii viikottain.

        Leila kai sääkin muistat että mä olen oinas.

        Terveisin veljesi Jouni


      • leila ja humala
        Jouni Makk.... kirjoitti:

        Mitäs Annukalle kuuluu ja mites sulla on alkanut rahat loppumaan ? HUmala kyllä sulla ainaskii viikottain.

        Leila kai sääkin muistat että mä olen oinas.

        Terveisin veljesi Jouni

        Hihii "veli" Jouni.....Otetaan "matsit" kun tavataan...hihhii "veli"....odotan sua..:D


    • KIMRI

      KIITOS LIINULA,KUN PUOLUSTAT MEITÄ MAAILMAN IHANEMPIA OINAS MIEHIÄ YLEENSÄMEITÄ HAUKUTAAN AINA.

      • liinula

        kiitos noista sanoistasi..kiva että joku huomasi yritykseni ylistää teitä oikkuja.Oinaani kanssa jo pitkä yhteinen historia ja en vaihtaisi mitään pois.


    • Bach_Elor

      ...tätä kirjoittajaa, jonka kanssa ei kuitenkaan ole ollut sitä iloa että olisi voinut todellisessa elämässä olla antamassa virikkeitä hänen kirjoitukselleen.

      Mutta koskaan ei tiedä kuka tulee vastaan...

      • liinula

        Arvasinhan minä että,saan teiltä vastakaikua.Mukava huomata että sinäkin olet niitä samoja hurmureita..


      • Bach_Elor
        liinula kirjoitti:

        Arvasinhan minä että,saan teiltä vastakaikua.Mukava huomata että sinäkin olet niitä samoja hurmureita..

        Kiitos vaan kommentistasi! Paljonkos vielä kaipaisit vastakaiuttelua? Se voisi olla ihan mukavaakin...


      • liinula
        Bach_Elor kirjoitti:

        Kiitos vaan kommentistasi! Paljonkos vielä kaipaisit vastakaiuttelua? Se voisi olla ihan mukavaakin...

        otetaan yhteyttä...


      • Bach_Elor
        liinula kirjoitti:

        otetaan yhteyttä...

        Otetaanko tosiaan yhtettä?


      • liinula
        Bach_Elor kirjoitti:

        Otetaanko tosiaan yhtettä?

        tosiaan...mikä ettei.


      • Bach_Elor

      • liinula

      • Bach_Elor
        liinula kirjoitti:

        Huomenna..

        Huomenna! Odotan postiasi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe