aurinko rapu ja nouseva jousimies

rapusakset

Oisko täällä muita, jotka on aurinkomerkiltään rapu, nousemerkiltään jousimies? Sitten vielä jos kuumerkki on härkä, niin vielä mielenkiintoisempaa olisi kuulla, millasia ootte? :)

3

1081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jneeeee

...kun vapaudenkaipuu vaivaa ja vapauteen ei sitten kuitenkaan uskalla lähteä!

• rapusakset

Siltä aina välillä tuntuu. Haluiaisi lähteä uusiin ympyröihin, mutta ei vaan muka ole riittävästi rohkeutta, arghh.

• _psychosocial_

Täällä ! (Tosin kuumerkki on leijona :>)

Oon avulias, yleensä ystävällinen, antelias, tosi tunteellinen ja vaistoon herkästi mielialanvaihtelut ja tämmöset, oon katkera pitkäänki jos mulle tehdään jotain väärää, ja sit ryhdyn kostonhimoiseksi. Elän menneisyydessä ja muistelen vanhoja tippa linssissä. Ku oon normaalisti nii oon kuulemma vakava ja jotkut sanonu et oon myös pelottava.... :'D ja mulla on semmonen huumori jota harva tajuaa. Pohdin kaikkia kummallisia asioita, tykkään olla luonnossa ja eläinten kans tekemisissä, rakastan ruokaa ja juhlia, pidän tärkeistä ihmisistä kii, ja tapailen niitä mielellään, en haastaa riitaa tahallaan ellei mulla oo jotai kaunaa ihmistä kohtaan. Väsyneenä osaan olla tosi rasittava ja suutun pienestäki asiasta. Tykkään rakentaa kotia; keräillä kaikkee roinaa ja tuntuu että karkkipaperistaki luopuminen on vaikeeta... Ja vaikka tota kotia rakennanki, niin silti en siellä kauaa viihdy ku on pakko lähtä liikenteeseen tai tylsistyn kokonaan. Mutta sillon välillä ku oon kotona, niin musta tuntuu että mun pitää saada omaa rauhaa miettiä asioita ja maailman menoja, ja sillon kans oon kotona ku oon laittamassa ihteeni, ja siivoamassa kotia (Tip-top- asenteen mulle varmaan aiheuttaa toi kuuleijona! Ja sama pätee myös itsessä...laittautumisessa voi mennä moniaki tunteja, aargh.)

Että sellainen mä oon :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4221
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2350
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1871
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1484
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1254
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe