ENS KESÄN FESTAREILLE SEURAA

tytötqrho3sfd

Heippa kaikki kivat mun ja mun kaverin ikäiset ihmiset, eli suurinpiirtein 17 ja 16-vuotiaat. Saattaa kuullostaa ehkä hiukka epätoivoiselta etsiä seuraa TÄÄLTÄ festareille, muttakun meille kävi valitettavasti niin että aluksi kasassa oli kivan kokoinen porukka, sitten suurinosa häippäs ja jäätiin kahdestaan. Ollaan ihan neitsyitä näissä festariasioissa, eli kahdestaan meno pelottais liikaa ja varsinkin yöpyminen kaksin tuntuisi kauhean pelottavalta. Joten, jos jotain kivaa, rentoa, menevää, meidän ikäistä, mieluiten tyttöä tai tyttöjä, myös todellakin pojat käy, niin kiinnostaa, niin voitaisiin vaikka vähän sutvia tätä asiaa ja jos tuntuis hyvältä niin mennä sitten porukalla sinne. ELi periaatteessa tämä on sellainen kesäkaveri-hakuilmoitus. Vastailkaa ihmeessä!

NIIN, ja festarit jotka kiinnoistais olis ilosaari tai provinssi ja tietenkin voi olla muita mitä ei olla vielä hoksattu mutta tosiaan ei mikään hevi räppi ym kiinnosta. OKEI :D
ILMOITELKAA :)

7

1185

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • festareille siis!

Itelläni on just parin kaverin kanssa sama tilanne, että pikku porukalla ei pitemmälle Suomeen oikein jaksaisi festareille lähteä, mutta siis olemme jätkiä.(suurinpiirtein kaikki täyttää kohta 17)

Olemme Takuuvarmasti rentoa ja hauskaa porukkaa.

Olisko mahdollista saada vaikka galleria nickit, jotta tietäisi paremmin, keiden kanssa kesäkaveroituu :)

• tytötqrho3sfd

Okei, hyvä te kuullostatte ihan lupaavilta! Mutta joo tosiaan olis ihan kiva tietää enemmänkin teistä, jos nyt satuttais sitten lähtemään yhdessä, meillä ei valitettavasti enää oo galtsussa nikkejä, poistettiin ne talven aikaan koska irc-galleria on perseestä (eikä saatu kommentteja koskaan). Muttaniin, mites nyt sitten tutustutaan :D jos löytyis meseä teiltä niin sitä kautta vois sitten enemmän kertoa, kun en viitti nimiä tähän alkaa paljastamaan :D

• festareille siis!
        tytötqrho3sfd kirjoitti:

Okei, hyvä te kuullostatte ihan lupaavilta! Mutta joo tosiaan olis ihan kiva tietää enemmänkin teistä, jos nyt satuttais sitten lähtemään yhdessä, meillä ei valitettavasti enää oo galtsussa nikkejä, poistettiin ne talven aikaan koska irc-galleria on perseestä (eikä saatu kommentteja koskaan). Muttaniin, mites nyt sitten tutustutaan :D jos löytyis meseä teiltä niin sitä kautta vois sitten enemmän kertoa, kun en viitti nimiä tähän alkaa paljastamaan :D

Ei oikein täällä mitään osoitteita tai nimiä viitsi paljastaa. :D Mutta meidän meset on siis [email protected] (minä) ja kaverini on [email protected]

• tytötqrieisufh
        festareille siis! kirjoitti:

Ei oikein täällä mitään osoitteita tai nimiä viitsi paljastaa. :D Mutta meidän meset on siis [email protected] (minä) ja kaverini on [email protected]

lisään teidät niin jutellaan siellä heti kun vaan törmätään :)

• tytsyyyh
        tytötqrieisufh kirjoitti:

lisään teidät niin jutellaan siellä heti kun vaan törmätään :)

mä ja mun kaveri oltas kans kiinnostuneita jos kiinnostaa vielä=) isommallaki porukalla ois kiva lähtä!:)saako vaikka meseä tai galleria nickejä?

• MYÖS!
        tytsyyyh kirjoitti:

mä ja mun kaveri oltas kans kiinnostuneita jos kiinnostaa vielä=) isommallaki porukalla ois kiva lähtä!:)saako vaikka meseä tai galleria nickejä?

piti lähteä kanssa kaveriporukalla mutta kaikki onkin töissä niihin aikoihin joten kiinnostais kanssa :) oon siis kanssa kohta 17v tyttö.

• Milyr
        MYÖS! kirjoitti:

piti lähteä kanssa kaveriporukalla mutta kaikki onkin töissä niihin aikoihin joten kiinnostais kanssa :) oon siis kanssa kohta 17v tyttö.

17 vuotias tyttö täälläkin, 18 tulee täyteen syksyllä. Porukka perui kuka mistäkin syystä tulonsa, ja nyt sitten ilman seuraa :/ Mesen saapi lisätä: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1187
    2. 71
      1132
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      70
      943
    4. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      95
      859
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      757
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      745
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      25
      659
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      659
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      656
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      590
    Aihe