häipyi ja hylkäsi sitten,kun uskalsin moisesta oikeasta ja ikävästä asiasta puhua,leikinlasku ja keveät puheenaiheet vain sallittuja...ei vastaa viesteihin,ei auta kestämään kamalaa pahaa oloa...
huh...miten sitten pääsisi katkeruudesta eroon...se vaan myrkyttää oman mielen,eikä oloa auta...
lähetin viestin,että annan anteeksi...nyt en enää yritä ottaa yhteyttä,liian nöyryyttävää...ei mitään hajuakaan,että onko toinen edes pahoillaan...
eihän tässä näin pitänyt käydä,itse olin ihastunut,mutta toinen ei koko aikana millään lailla "pistänyt itseään likoon"...oletti kuitenkin,että minä luotan...
ei muuta,kuin vaan pitää jaksaa ja jatkaa...mutta niin pahalta tuntuu,ettei mittaa ei määrää...
Mies käväisi elämässä...
4
990
Vastaukset
- joskus tuntuu
pahalta, mutta se on vain elämää. Voimia!
- tartuttanut suhun
minkäänlaita tautia,sulla ei ole ollut minkäänlaista kontaktia kyseiseen kusipäähän.
Eikä ne taudit netissä leviä,korkeintaan saat viiruksia koneeseesi:)))))))))
- eniten katkera siitä
taudista. Sain kerran yhdeltä rontilta pienen tuliaisen ja se oli opetus, että älä ikinä ala seurustelemaan kenenkään kanssa, jos oma pää ei ole kunnossa. Nuorena varsinkin kun on hirveästi paineita ja elämä on jo itsessäänkin hengissä selviytymistä, niin ei yhtään mitään ylimääräistä tarvitse. Nyt vaan ajattelet itseäsi ja pää pystyyn. Liikut, syöt hyvin ja älä syytä itseäsi mistään. Se on kaikista pahinta, että loputtomiin soimaa itseään. Unohda koko kaveri.
- mutta...
muuten samanlaista kohtelua.Siitä on kuukausia mutta se vie edelleenkin paljon voimia rassaten mieltä.Kun rakkaus on ehtinyt syttyä sen sammuttaminen ja kaiken unohtaminen on järjettömän vaikeaa..
Kun taas joillekin ihmisille toinen ihminen on vain esine jonka voi laittaa roskikseen kun se muuttuu tarpeettomaksi.Se nainen jäi sydämmeeni todella rumana arpena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023