Jyrki69:llä peruukki?

34rghjiolkmnbvv

Onko kukaan nähnyt "Jyrki69:ä" ilman peruukkia?

19

5363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo..joo

      Ei sil oo peruukkii!
      Mist oot lukennu!??

      • ikuinen 69eyes fani

        Ei tietenkään Jyrkillä peruukkia ole.


    • kuultu laulajan

      aitoa ääntä?

    • myrskykatti

      ...koska sillä ei oo peruukkia.

    • 91

      Jyrkillä ei ole peruukkia.

    • WeOwnTheNight

      viimeks eilen, koska sillä on aina päässä ihan omat hiukset. siis ei peruukkia...

    • Terdeee

      mitä tämä nyt on. onko Andyllä kalju, onko Jyrki69:llä peruukki. aivan psykedeelistä osastoa. mistä te keksitte nämä jutut. alan olla tosiaan huolissani teistä nykynuoriso. kun jutut alkaa oleen ku sieniä syöneillä tontuilla, mitä seuraavaksi: onko Jussi 69:llä kolme kättä? pitääkö tästä satuosastosta ny huvittua vai olla huolissaan... retorinen kysymys. (googlaa "retorinen")

      • Jaska Susi

        yhdellä 69 Eyesin jäsenellä EI ole hiuksia, oikeesti.
        mutta tiedättekö/ hoksaatteko kuka se on???
        (et kun tämmösen vihjeen antaa, ni luulis kattelevan et kellä on aina huivi päässä höh..)


      • Gothic Birdie
        Jaska Susi kirjoitti:

        yhdellä 69 Eyesin jäsenellä EI ole hiuksia, oikeesti.
        mutta tiedättekö/ hoksaatteko kuka se on???
        (et kun tämmösen vihjeen antaa, ni luulis kattelevan et kellä on aina huivi päässä höh..)

        hallelujaa vain ja huh hellettä. siis taidat nyt vähän aliarvioida tätä kohderyhmää. kyseisestä eyes-muusikosta oli kaljufoto oikein Soundilehdessä, kun häntä maskeerattiin siinä ennen videokuvausta. et jos se nyt valtakunnallisessa musiikkiaviisissa toi kalju oikein komeilee niin luulis et joku toinenkin, lisäkseni, on sellasilla hoksottimilla varusteltu et tietää kenestä on kyse. luulis.. ?


      • Black Santa
        Gothic Birdie kirjoitti:

        hallelujaa vain ja huh hellettä. siis taidat nyt vähän aliarvioida tätä kohderyhmää. kyseisestä eyes-muusikosta oli kaljufoto oikein Soundilehdessä, kun häntä maskeerattiin siinä ennen videokuvausta. et jos se nyt valtakunnallisessa musiikkiaviisissa toi kalju oikein komeilee niin luulis et joku toinenkin, lisäkseni, on sellasilla hoksottimilla varusteltu et tietää kenestä on kyse. luulis.. ?

        niin ja nolla pisteen vihje perheen tyhmimmille: kalju mut ei peruukkia.

        hox hox ?!?!


      • GothicGirl69
        Black Santa kirjoitti:

        niin ja nolla pisteen vihje perheen tyhmimmille: kalju mut ei peruukkia.

        hox hox ?!?!

        Aatsillahan (basso) on kalju-style, et oo pahemmin tainnut käyä keikoilla vai?


      • gothic queen
        Jaska Susi kirjoitti:

        yhdellä 69 Eyesin jäsenellä EI ole hiuksia, oikeesti.
        mutta tiedättekö/ hoksaatteko kuka se on???
        (et kun tämmösen vihjeen antaa, ni luulis kattelevan et kellä on aina huivi päässä höh..)

        Se on basisti Archzie,jolla ei oo hiuksia


    • Glinda

      Jyrkillä on tupee. Tieto on varma.

      • Vampire69

        Ei Jyrkillä tupeeta ole. Vaan ihan omat hiukset on.
        Olen nänhyt hänet livenä ja siitä tiedän,että ei ole tupee.


    • Bold 69

      Jussilla on hiukset pakenemassa Juicen tyyliin.
      Katsokaa RadioRock kiertueen Facebook kuvia esim.Turku / Pori

    • bald and beautiful?

      Tossa tuoreessa idols seuraavan jaxon mainoxessa ainakin otsa korkee kuin ET:llä eli
      hiusraja lähestyy päälakea.Jamppa 'vasta' 41 v teenager idol,mut...kova paikka ja jotunee tekee tota immo kuutsa stygee jatkossakin,eli sivuilta ylös ja eteen,kandee välttää tuulisia mestoja,tossa mainitussa spotissa lipee...

    • Andy McCyrpä

      Jyrkillä ei ole peruukki tai tupee. Hänen päähänsä siirrettiin Jussi 69:n munankarvat jo vuonna 1998. Jussi on sittemmin kasvattanut uudet munankarvat, eikä näytä päivääkään yli 62-vuotiaalta.

    • RUMATSAMMAKOT

      KKuusysi oli aina ns.perähikiän naurettava, myötähäpeää aiheuttava, junttibändi. Kauheeta kuraa.
      Helsinki ei digannut. Jätkät kävi tsiigaa kunnon rockbändejä. Itse eivät osanneet ikinä tehdä mitään. Ei soittaa, säveltää, sanoittaa, esiintyä varsinkaan. Kaikki varsinaisia taulapäitä ja onnettomia .. sanonko.

      NE LYSTIKKÄITÄ ON

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe