Mikä mahtaa olla halvin? missä saa miesten perusleikkauksen esim n. 20 euron pintaan? ainakin Naps on todella kallis.
Porvoon halvin parturi?
17
8961
Vastaukset
- 123
Pomo-talolta kyselee. Harjotustyönä leikkaa
- halvempi
Olen ihmetellyt parturien hintaa yleisesti hiustenleikkuu 20 min maksaa keskimäärin 25 euroo. Kun kävin yksityisellä hammaslääkärillä 40 min lasku oli vain 40 euroo. Jotenkin laskutus käy käsi kädessä vaikka hammaslääkäri on luultavasti käynyt kouluja aika paljon enemmän kuin kampaaja ja samalla laiteinvestoinnit hammaslääkärissä varmaan aika lailla suuremmat...
Eikä tuo arvonlisäveron pudotus muutenkaan ole näkynyt hintojen alennuksena kampaajilla/partureilla.- naapurin pena
Tule tänne mun luo niin leikkaan koffin 12-packin voimin..Tulos taattua laatua!
- tukka hyvin
Kuinkas monesta parturista olet saanut kuitin hiusten leikkauksesta? Naps:sta saa joka kerta!!
- Jakkoteppo
Minä en ikinä käy parturissa kerätäkseni kuitteja. Kyllä niitä muutenkin tulee joka tuutista aika paljon ettei tarvitse enää partureita kiertää niiden perässä. ;)
- tukka hyvin
Jakkoteppo kirjoitti:
Minä en ikinä käy parturissa kerätäkseni kuitteja. Kyllä niitä muutenkin tulee joka tuutista aika paljon ettei tarvitse enää partureita kiertää niiden perässä. ;)
Tarkoitin kuitilla sitä, että tehdystä työstä maksetaan asiaankuuluva vero muuta maksut. Eli ettet kartuta harmaata taloutta.....
- vai faktaa?
tukka hyvin kirjoitti:
Tarkoitin kuitilla sitä, että tehdystä työstä maksetaan asiaankuuluva vero muuta maksut. Eli ettet kartuta harmaata taloutta.....
Onko sulla jotain todisteita asiasta? Ei pelkkä kuitin antamatta jättäminen sitä tarkoita.
- tarvitse antaa
tukka hyvin kirjoitti:
Ei Suomessa mikään laki velvoita antamaan kuittia.
- Lili-Usko Vattumäki
tarvitse antaa kirjoitti:
Ei Suomessa mikään laki velvoita antamaan kuittia.
Ihan varmasti asiakkaan oikeuksiin kuuluu saada kuitti. Lakia en tiedä, mutta näin se on. Parturi, ja varsinkin kampaaja voi tyriä hiukset siihen kuntoon, että syntyy vahingonkorvausvelvollisuus. Kuitilla voi todistaa, missä käynyt "palvelun" saamassa.
- on tämä
Kampaamo Koivula Tarmolassa, puh. 019-5247775. Leikkaa miesten, naisten ja lasten hiukset.
Naisena en tiedä miesten leikkausten hintoja, mutta olen käynyt tuolla pienestä pitäen juuri edullisuuden takia.- on kotiparturi
Miesten leikkaus 10€. On niin nopea että pysäköity auto vielä liikkuu leikkauksen jälkeen.
- se villan patruri
on kotiparturi kirjoitti:
Miesten leikkaus 10€. On niin nopea että pysäköity auto vielä liikkuu leikkauksen jälkeen.
Kympin parturi ei maksa veroja. Sellaista ei pidä suosia. Porvoossa parturi maksoi viimeksi 20 euroa, Helsingin Hämeentiellä 19 euroa. Jos parturi ilmoittaa olevansa "hiusgalleria", "hiusstudio" tai jotain muuta kuin Parturi, se näkyy reilusti korotetuissa hinnoissa.
- pikku mira
Ammattitaitoinen parturikampaaja
- pitkä tukka
Tarttis leikkauksen, teekeekö Mira kotikäyntejä?
- peetles
Joku kertoi, että Sevillan parturi olisi edullinen.
- raakkausmaakarai
Se villan parturi hoitelee vain alle 30-vuotiaita gimuleita.
- taunopekkanen22
Halvin on omien tutkailujen mukaan tämä hairteam porvoo. Käynykkin siellä kun olen mökille mennyt silloin tällöin. Ajaa asiansa.
http://peruutusaika.fi/porvoo city-hairteam-porvoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745