Porvoon halvin parturi?

Minä vaa

Mikä mahtaa olla halvin? missä saa miesten perusleikkauksen esim n. 20 euron pintaan? ainakin Naps on todella kallis.

17

8961

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123

Pomo-talolta kyselee. Harjotustyönä leikkaa

• halvempi

Olen ihmetellyt parturien hintaa yleisesti hiustenleikkuu 20 min maksaa keskimäärin 25 euroo. Kun kävin yksityisellä hammaslääkärillä 40 min lasku oli vain 40 euroo. Jotenkin laskutus käy käsi kädessä vaikka hammaslääkäri on luultavasti käynyt kouluja aika paljon enemmän kuin kampaaja ja samalla laiteinvestoinnit hammaslääkärissä varmaan aika lailla suuremmat...
      Eikä tuo arvonlisäveron pudotus muutenkaan ole näkynyt hintojen alennuksena kampaajilla/partureilla.

• naapurin pena

Tule tänne mun luo niin leikkaan koffin 12-packin voimin..Tulos taattua laatua!

• tukka hyvin

Kuinkas monesta parturista olet saanut kuitin hiusten leikkauksesta? Naps:sta saa joka kerta!!

• Jakkoteppo

Minä en ikinä käy parturissa kerätäkseni kuitteja. Kyllä niitä muutenkin tulee joka tuutista aika paljon ettei tarvitse enää partureita kiertää niiden perässä. ;)

• tukka hyvin
        Jakkoteppo kirjoitti:

Minä en ikinä käy parturissa kerätäkseni kuitteja. Kyllä niitä muutenkin tulee joka tuutista aika paljon ettei tarvitse enää partureita kiertää niiden perässä. ;)

Tarkoitin kuitilla sitä, että tehdystä työstä maksetaan asiaankuuluva vero muuta maksut. Eli ettet kartuta harmaata taloutta.....

• vai faktaa?
        tukka hyvin kirjoitti:

Tarkoitin kuitilla sitä, että tehdystä työstä maksetaan asiaankuuluva vero muuta maksut. Eli ettet kartuta harmaata taloutta.....

Onko sulla jotain todisteita asiasta? Ei pelkkä kuitin antamatta jättäminen sitä tarkoita.

• tarvitse antaa
        tukka hyvin kirjoitti:

Ei Suomessa mikään laki velvoita antamaan kuittia.

• Lili-Usko Vattumäki
        tarvitse antaa kirjoitti:

Ei Suomessa mikään laki velvoita antamaan kuittia.

Ihan varmasti asiakkaan oikeuksiin kuuluu saada kuitti. Lakia en tiedä, mutta näin se on. Parturi, ja varsinkin kampaaja voi tyriä hiukset siihen kuntoon, että syntyy vahingonkorvausvelvollisuus. Kuitilla voi todistaa, missä käynyt "palvelun" saamassa.

• on tämä

Kampaamo Koivula Tarmolassa, puh. 019-5247775. Leikkaa miesten, naisten ja lasten hiukset.

Naisena en tiedä miesten leikkausten hintoja, mutta olen käynyt tuolla pienestä pitäen juuri edullisuuden takia.

• on kotiparturi

Miesten leikkaus 10€. On niin nopea että pysäköity auto vielä liikkuu leikkauksen jälkeen.

• se villan patruri
        on kotiparturi kirjoitti:

Miesten leikkaus 10€. On niin nopea että pysäköity auto vielä liikkuu leikkauksen jälkeen.

Kympin parturi ei maksa veroja. Sellaista ei pidä suosia. Porvoossa parturi maksoi viimeksi 20 euroa, Helsingin Hämeentiellä 19 euroa. Jos parturi ilmoittaa olevansa "hiusgalleria", "hiusstudio" tai jotain muuta kuin Parturi, se näkyy reilusti korotetuissa hinnoissa.

• pikku mira

Ammattitaitoinen parturikampaaja

• pitkä tukka

Tarttis leikkauksen, teekeekö Mira kotikäyntejä?

• peetles

Joku kertoi, että Sevillan parturi olisi edullinen.

• raakkausmaakarai

Se villan parturi hoitelee vain alle 30-vuotiaita gimuleita.

• taunopekkanen22

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3739
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      107
      1114
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      865
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe