Oletteko saaneet jostain muusta, kun hormonikorvaushoidosta apua päähän...siis hermoiluun. En kestä enää tätä helvetillistä oloa. Ärsyttää niin moni turhakin asia. Terveydellisistä syistä en voi käyttää hormonikorvaushoitoa.
55vee ja pian sekoaa koko pää
55vee ja pian sekoaa koko pää
Vastaukset 3
Vanhimmat
Hei,
kokeilepas vahvaa B6-vitamiinia. Minua ainakin on luhistumisen tunteeseen auttanut.
Aiemmin käytin Heksavitia, joka oli hyvin vahvaa, mutta se on poistunut myynnistä, ellei sitten jostain jämäpurkkejä löydä.
Nyt käytän 200-milligrammaista Vitaa.
Kiitos vinkistä, niin tosiaan B6-vitamiini voisikin auttaa, olen joskus kuullutkin, mutta eipä ole tullut mieleeni nyt.
En pystyisi käymään töissä ilman sitä, ja töissä nyt on vaan pakko vielä muutama vuosi käydä.
Hetken olin ilman ja olin niin hermokimppu, että pakko oli aloittaa uudelleen.
Voithan ainakin kysyä lääkäriltäsi, minulla tosin on diagnoosi masennuksesta. Tiedän kyllä naisia, joille on määrätty Efexoria hikoiluun.
Eihän niihin jää koukkuun ja lääkkeen voi lopettaa vähitellen, jos tuntuu ettei enää vanne kiristä.