Aika järenköyhyyttä ilmoittautua jäseneksi tuonne facebookin vasikkapalstalle, kun sillä hetkellä ilmoittaa itsensä rikolliseksi..ainakin epäsuoraan. Ja mikä huvittavinta, vasikoi itse itsensä :-). Ei niin hirrvessti ole kaverit asiaa miettineet..no poliisi sedät ainakin tykkää!
Facebookin
8
2112
Vastaukset
- h300
Kun lähtee mukaan koko veispuukiin.
Tiedot jotka sinne laitetaan on kiveen hakattu.
Ei ikinä sinne,eikä muuhunkaan vastaavaan.
Saa niitä "tuttuja ja ystäviä"
höpöhöpö.Ne on mukatuttuja ja mukaystäviä.
Esson baariin pullakahville ja turisemaan livenä.
suomalaiset on sopulikansaa,kun muutkin niin pakkohan minunkin.- vitun landepelle
vaikka nesteen kahvioon jauhamaan paskaasi.et varmaan ole itse facebookissa kun et saisi yhtäkään kaveria.hahahahahahahahahah!!
- Esson baariin
vitun landepelle kirjoitti:
vaikka nesteen kahvioon jauhamaan paskaasi.et varmaan ole itse facebookissa kun et saisi yhtäkään kaveria.hahahahahahahahahah!!
siellähän ne muutkin Turhapurot istuu ja koittaaa tyhjentää eturessua.
- Kävikö noin
kipeää???
- vitun juntti...
oot muuten vitun ääliö ku rupeet pätee jollai vitu facebook ystävillä ja väittää et on jotenki landee olla mielummin essolla ku koneella 24/7. ootko sattunu yhtään seuraa aikaas ja kattonu mitä se internetti on aiheuttanu. se on auttanu hulluja verkostoitumaan ja syrjäytymään ja lähtemään ammuskelemaan. mitä hienoa facebookissa edes on ???
- Jormazz
Tässä puhutaan typeristä rikollisista. Ja typerykset lisää facebook:iin ihmisiä joita eivät tunne...
- onsemmonenkin
Mikä on vasikkapalvelu?
- Tutkittua
Perättömien ilmiantojen joukkio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887