Kuinka muka kokenut kennel kasvattaja ei ota huomioon 10kk jalostussääntöä vaan rahan himossa tekee koiria kuin liukuhihnalla eikä piittaa jälkeläisistä( virheellisiä yksilöitä tullut).
Jos aina on päällekkäin kahdet pentueet eri roduista eikä hänellä ole aikaa koiria edes pihalle viedä vaan pihahäkeissä ovat kokoajan.
Pennut lukittuina sisälle. voiko tälläistä kutsua kasvattamiseksi? Ottaa niin päähän ku vielä saa myytyä koirat mutta uudelle omistajalle tulee ongelmia. uuden kleinspitzin ostajan kannattaa katsoa vähintää tuo 10kk pentuväli ja googlettamalla löytyy tärkeitä tietoja ettei tuollaiset kasvattajat kauaa enää kasvata.
kleinspitz kasvattaja
2
1118
Vastaukset
- kluuuuu
No, höpö höpö. Kyllä se kennelliitto laskee ne astutus välit. Mikäli kasvattaja kasvattaa sekarotuisia siihen on kyllä vaikea puuttua, tarkoitan siis paperittomia.
- aivan totta
sitä paitsi, pienet sekarotuiset koirat menevät hyvin kaupaksi kohtuu-hinnalla. kukapa voisi vastustaa pientä pystykorvaista nappi-nenä palleroa. pienillä pystiksillä (pomeranian, kleinspitz, mittelspitz, volpino italiano) on lähes identtinen rotumääritelmä. ehkäpä joukkoon voisi laskea shipperkenkin mukaan... se, joka ei harrasta näyttelyitä ja haluaa vain lenkkikaverin ja seuralaisen, sille kelpaa seropikin. hintakin on silloin kohtuullisempi. siinäpä oiva eläke-päivien harrastus ja pikku lisä-tienisti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969