Suuri mainoskampanja on suunnattu tavallisille kansalaisille: "Älä ruoki lamaa, älä haudo rahojasi, vaan laita eurot palvelemaan laman estoa". Jotain tähän tapaan. Eli, älä nyt säästä, vaan käytä rahojasi suomalainen.
Mitä tekee Iitti; ylimääräistä rahaa on varalla 4-5 miljoonaa euroa "rahastoissa". Kouvolan sanomista luettua juuri äsken. Siis miksi Iitti hautoo rahojaan eikä pane elvytykseen, vaan antaa näin yrittäjille viestiä, ettei kannata ainakaan Iittiin satsata. Missä nuo Iitin
miljoonat oikeasti ovat? Jos niitä kysytään jonkin ajan päästä, onko niitä enää olemassa. Ettei olisi vain lainattu epävarmoille tahoille? On älytöntä, että harkitaan lomautuksia ja irtisanomisia, kun "menee huonosti". Nekin ihmiset joutuvat sitten kunnan sosiaaliapuun turvautumaan ainakin jossakin määrin ja verotuloja ei kerry. Missä normaali järjenkäyttö päättäjillä ja erityisesti luottamushenkilöillä? Miksi me tavalliset ihmiset joudumme yksin panemaan euromme laman torjuntaan, Kunnat myös.
Iitin kunnan talouden hoito
Kunta ei varaton
2
344
Vastaukset
- Sanovat kunnan pomot
Onko ne tosiaan lainassa niin tiukasti?
- Ainakin uskon niin
Jossain ihme terveyskeskusten tehokkuustarkastelussa vai oliko se koko sosiaalisektorin tutkimus, Iitti oli jossakin häntäpäässä. Tehokkuusluvut merkitsevät siis sitä, että säästetään ihmisistä piittaamatta. Kun tällaisessa tehokkuustarkastelussa ei ole ensimmäisten joukossa, voi iloita siitä, että ihmisiä hoidetaan eikä raha ole hallitseva tekijä. Hyvä Iitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111