työstä (vai oletko osallinen)? Olette Te hyvä tiimi, jos ymmärrän, on Teillä osaamista ja ammattitaitoa, se vainoh. t. satt. Kun vielä ymmärtäis, kuka? Menikö viesti perille, anteeksi, kun pyysin sitä. Olet tod. tärkeä, jos voit "auttaa", KIITOS!
Pitäiskö Sua&kumppaneita
3
946
Vastaukset
- StippaS
..katsoa eteensä, koska asiat eivät välttämättä aina ole sitä miltä ensin näyttävät.. Se mikä tuntuu ensin hyvältä, ei ehkä sitä olekaan tai päinvastoin. Silmät auki, korvat tarkkana omaan vaistoon luottaen.. Niillä marssitaan eteenpäin joko eri tahtia tai samaa marssia :D
Susi kun voi tulla eteen myös lampaan vaatteissa.
Puhumattakaan siitä jos joku auttaa. Onko se todella pyytteetöntä? Mitä tapahtuu jos otat avun vastaan ja sinulta vaaditaankin jotain vastapalvelukseksi, myöhemmin?
Usko, toivo ja rakasta. Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
:)- mielenterveystoimistoon
et taida olla terveiden kirjoissa.
- Anonyymi
Pimpelipom.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223