S60 D5 ja tehot

maire2

Ei taida volvossa olla riittävästi voimaa,sillä näin tänään kun skoda octavia pieksi kiihdytyksessä volvo s60 d5 mallisen volvon..
kyseessä oli vielä 1 koppainen skoda
paikka kehä 3 nuolitien valoista..
että sillai
tää ei ole provo.

9

1331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ocu 1...

rs pieksee tuon vollen helposti. d5 kun ei ole mikään kovin nopea.

• ilmeisesti

asentanut kumpaankin autoon seurantajärjestelmän jolla näit missä asennossa kaasupoljin on ja mikä vaihe silmässä.

• automies kanssa

Mikä teidänlaisia ihmisiä vaivaa? Miksi ihmeessä valoista pitää lähteä kuin formulakisoissa? Liikenteen turvallisuus ei taida olla teillä reikäpäillä päällimmäisenä mielessä kun istutte ratin takana. Kehnoa itsetuntoako tässä paikkaillaan kaasujalan asennolla vai mistä on kysymys?

• hennum5
        automies kanssa kirjoitti:

Mikä teidänlaisia ihmisiä vaivaa? Miksi ihmeessä valoista pitää lähteä kuin formulakisoissa? Liikenteen turvallisuus ei taida olla teillä reikäpäillä päällimmäisenä mielessä kun istutte ratin takana. Kehnoa itsetuntoako tässä paikkaillaan kaasujalan asennolla vai mistä on kysymys?

fiiatilla

• automies kanssa
        hennum5 kirjoitti:

fiiatilla

Ajelen isolla eurooppalaisella rauhallisesti ja rajoitusten mukaan. Ei ole tarvetta revitellä. Ei silti, myöskin pienet autot (pienet Fiat-mallit mukaanlukien) ovat ihan hyviä autoja. Niilläkin kyllä pääsee paikasta A paikkaan B turvallisesti kun osaa käyttäytyä eikä machoile toisten tielläliikkujien hengen uhalla.

• janis petke
        automies kanssa kirjoitti:

Ajelen isolla eurooppalaisella rauhallisesti ja rajoitusten mukaan. Ei ole tarvetta revitellä. Ei silti, myöskin pienet autot (pienet Fiat-mallit mukaanlukien) ovat ihan hyviä autoja. Niilläkin kyllä pääsee paikasta A paikkaan B turvallisesti kun osaa käyttäytyä eikä machoile toisten tielläliikkujien hengen uhalla.

"isolla" fiiatilla

• SDSDSDD
        janis petke kirjoitti:

"isolla" fiiatilla

kyllähän ne aika tasaväkiset ovat luulisin,jos se oktaavi on 2.0 tdi140hv luulen silti että volvo manuaalina menee ohi.ja mitä lujempaa mennään niin sitten oktaavi jää takalalle, ja eihän volvoon tarvi ku lastuttaa niin heti on 200 hummaa, sit meneekin 8 sekunttiin, vieläkin tärkeämpää kiihtyvyys välillä 70-120.ja onhan volvo sentään auto!! vaikken sitä omistakkaan, mutta volvoa voisin seuraavaksi työautoksi harkita. Nyt on kesäpirssinä 400heppanen toyota, siinä oktaavi ei näe ku lähöt!ja jos tarvii rajua voimaa niin s60 t5kulkee aivan riittävästi helposti saa tehoja jos haluu.kaveri oli lastuttanut t5 niin tais olla jotain 280 hummaa, ja voin sanoa ettää taas oktaavia vietäis!

• jos olet

tosissasi, olet sairas...

• minä saattasin

omalla V70:ä lähteä kokeileen Diesel kone ja penkitetty vaatimattomat 225hv.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe