Hyvin mahdollisesti olen joutumassa Ouluun tahdosta riippumattomaan hoitoon ja hoitokokemuksia ei ole mistään sairaalasta. Myös paikka epäillyttää, millainen paikka on? Millainen henkilökunta? Onko syömishäiriöisille oma osasto, vai onko osasto kaikille (masentuneet ym) sama?
Kauan olette olleet siellä hoidossa ja olitteko tyytyväisiä hoitoon? Itse siis anoreksian takia ilmeisesti saamassa lähetettä... niin ja vielä sekin, että kun lähete kirjoitetaan niin joutuuko kauan odottamaan yleisesti ottaen osastolle pääsyä?
OYS, hoitokokemuksia?
4
1017
Vastaukset
- Ninni-K
Kokemuksia kaikenkaikkiaan OYS:stä on paljon.
Henkilökunta osaa kyllä asiansa ja ovat usein hyvin sosiaalisia ja mukavia. Ainakin ennen syömishäiriöisille on ollut oma osasto, mutta se riippuu aivan vuodepaikkojen määrästäkin. Itse en ole ollut kyseisellä osastolla. Joskus osastoille saattaa olla yllättävän pitkiäkin jonoja :/ - tietoa ehkä..
suoritin yhden harjoittelujakson opiskelijana oys:issa muutama vuosi sitten, lasten ja nuorten sisätautiosastolla. siellä oli ainakin muutama anorektikko mun aikana eli en tiedä onko siellä erityistä osastoa pelkästään sh:lle. riippuu tietenkin oletko jo aikuisten kirjoissa...
jos nyt joudun pelotella niin erään mielestä ainakaan hoito ei ollut parasta mahdollista (siis sairaan mielestä), koska psykologille ei saanut tarpeeksi usein aikoja ja omasta mielestänikin siellä olisi ollut parantamisen varaa, liekö sitten hieman resurssipulaa tai jotain. huoh, nyt olen vaihtanut alaa lähinnä omien ongelmien vuoksi..ei voi auttaa muita ennenkuin auttaa itseään vai miten se menee... :s
niin ja nuoret oli osastolla ainakin sen aikaa että tavoitepainoon päästiin, mikä se sitten olikin.. - mamamamamammamamama
Kertoisitko oletko täysi-ikäinen vai alaikäinen? Vaikuttaa nimittäin siihen mille osastolle joudut.
- AnonyymiUUSI
Ihan hirveen kauan joutuu odottamaan… kenenkään ei pitäisi kokea tälläista aivan naurettavaa. KASVAKAA OIKEESTI JA HANKKIKAA LISÄÄ TYÖNTEKIJÖITÄ!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686892
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636803Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1485456Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504503En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204099Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53680- 373258
- 283183
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris762792Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402269