hankala juhannusmökkiporukka

vastuunkantaja

Aina sama juttu. Joka juhannus joudun hommaamaan juhannusmökin. Kaveripariskunnat laistavat siitä hommasta täysin, eivätkä ole valmiita itse katsomaan/soittamaan mökkiä. He valittavat ettei ole rahaa, voi olla töitä, mökin pitäisi olla lähellä, pitäisi olla kunnon pytty yms. Ilmassa leijuu kysymysmerkkejä. He eivät ole valmiita sitoutuun tulemaan mökille etukäteen. Juhannusmökin kun joutuu varaamaan useita kuukausia etukäteen.Sitten viimeisellä viikolla kun ei ole mihin mennä...soittavat minulle(katsottuaan ensin säätiedoituksen). Jos en ota heitä mökille he suuttuva. Pari kertaa olen tehnyt oharit. Kaveriporukalla on mukava olla mökillä, mutta kaikki kaverini ovat juuri tuollaisia!Itse varaan mökin kuukausia etukäteen ja joskus on ollut pelko, että joudun maksamaan koko 600 euron mökin itsekseni.Onko muilla samanlaisia nahjuksia kavereina?

3

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat kunnollisia

      suurinpiirtein. Mökki on oma. Kutsun, ketä haluan tai me. Aina kutsu ei käy. Anoppi on itseoikeutetusti mukana, jos haluaa tulla. Hän on jees.
      Jopa et varaisikaan mökkiä, vaan olisit kotona?
      Käy jossakin paikallisessa juhannusjuhlassa.
      Rahaa säästyy ja hermot myös.

    • suostut

      Ei ole sun asia järjestää kavereille bileitä. Ei ne ole oikeita kavereita tommoset. Anna heidän pitää bileet keskenään..

    • tuohon

      voi muuta sanoa kuin että hölmö mikä hölmö...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe