Aina sama juttu. Joka juhannus joudun hommaamaan juhannusmökin. Kaveripariskunnat laistavat siitä hommasta täysin, eivätkä ole valmiita itse katsomaan/soittamaan mökkiä. He valittavat ettei ole rahaa, voi olla töitä, mökin pitäisi olla lähellä, pitäisi olla kunnon pytty yms. Ilmassa leijuu kysymysmerkkejä. He eivät ole valmiita sitoutuun tulemaan mökille etukäteen. Juhannusmökin kun joutuu varaamaan useita kuukausia etukäteen.Sitten viimeisellä viikolla kun ei ole mihin mennä...soittavat minulle(katsottuaan ensin säätiedoituksen). Jos en ota heitä mökille he suuttuva. Pari kertaa olen tehnyt oharit. Kaveriporukalla on mukava olla mökillä, mutta kaikki kaverini ovat juuri tuollaisia!Itse varaan mökin kuukausia etukäteen ja joskus on ollut pelko, että joudun maksamaan koko 600 euron mökin itsekseni.Onko muilla samanlaisia nahjuksia kavereina?
hankala juhannusmökkiporukka
vastuunkantaja
3
767
Vastaukset
- ovat kunnollisia
suurinpiirtein. Mökki on oma. Kutsun, ketä haluan tai me. Aina kutsu ei käy. Anoppi on itseoikeutetusti mukana, jos haluaa tulla. Hän on jees.
Jopa et varaisikaan mökkiä, vaan olisit kotona?
Käy jossakin paikallisessa juhannusjuhlassa.
Rahaa säästyy ja hermot myös. - suostut
Ei ole sun asia järjestää kavereille bileitä. Ei ne ole oikeita kavereita tommoset. Anna heidän pitää bileet keskenään..
- tuohon
voi muuta sanoa kuin että hölmö mikä hölmö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6762552Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311276- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121105- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104925Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e239877Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751