Aina sama juttu. Joka juhannus joudun hommaamaan juhannusmökin. Kaveripariskunnat laistavat siitä hommasta täysin, eivätkä ole valmiita itse katsomaan/soittamaan mökkiä. He valittavat ettei ole rahaa, voi olla töitä, mökin pitäisi olla lähellä, pitäisi olla kunnon pytty yms. Ilmassa leijuu kysymysmerkkejä. He eivät ole valmiita sitoutuun tulemaan mökille etukäteen. Juhannusmökin kun joutuu varaamaan useita kuukausia etukäteen.Sitten viimeisellä viikolla kun ei ole mihin mennä...soittavat minulle(katsottuaan ensin säätiedoituksen). Jos en ota heitä mökille he suuttuva. Pari kertaa olen tehnyt oharit. Kaveriporukalla on mukava olla mökillä, mutta kaikki kaverini ovat juuri tuollaisia!Itse varaan mökin kuukausia etukäteen ja joskus on ollut pelko, että joudun maksamaan koko 600 euron mökin itsekseni.Onko muilla samanlaisia nahjuksia kavereina?
hankala juhannusmökkiporukka
vastuunkantaja
3
707
Vastaukset
- ovat kunnollisia
suurinpiirtein. Mökki on oma. Kutsun, ketä haluan tai me. Aina kutsu ei käy. Anoppi on itseoikeutetusti mukana, jos haluaa tulla. Hän on jees.
Jopa et varaisikaan mökkiä, vaan olisit kotona?
Käy jossakin paikallisessa juhannusjuhlassa.
Rahaa säästyy ja hermot myös. - suostut
Ei ole sun asia järjestää kavereille bileitä. Ei ne ole oikeita kavereita tommoset. Anna heidän pitää bileet keskenään..
- tuohon
voi muuta sanoa kuin että hölmö mikä hölmö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221