Älä ota kaksosmiestä!!!

Aikansa katsellut ja jo rii...

Kaksosmies on todella outolintu ja varsinkin herkän kalatytön kumppaniksi. Tätä hyväuskoista ja -luonteista likkaa on lyöty jo niin monesti korville, et alkaa jo hiljalleen oppia. Monen horoskoopin miehiä olen jo tavannut, mut tää kaksonen on kyllä kaikista pahin. Jättää naisen omaan arvoonsa lähtiessään tutkimaan omaa maailmaansa ja ajatuksiaan. Jos läheisyyttä tältä mieheltä kaipaat, niin se on hyvin lyhyttä, n. pari minuuttia kainalossa ennen hänen nukahtamistaan. Seksi ei tässä suhteessa näyttele enää mitään osaa, on vain läheisyyden ja välittämisen kaipuu. Nyt sekin on miehen osalta mennyt lähinnä velvollisuuden suoritukseen. En tiedä, kauanko enää jaksan?

66

18188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosta...............

      En ole onneksi ikinä seurustellut kaksosen kanssa, enkä tule seurustelemaankaan. Mulla on niitä pyörinyt elämässä ihan tarpeeksi muutenkin.

      Oon vaaka ja ilman merkkeinä meillä molemmilla on hauskaa yhdessä, mutta mitään vakavampaa ystävyyttä ei tästä yhdistelmästä tule.

      Kaksonen on yksinkertaisesti vaan niin epäluotettava ja ITSEKÄS. Ei todellisesti välitä kenestäkään muuta kuin ITSESTÄÄN.

      Tämä on nähty niin MONTA KERTAA. Ja aina ne jaksaa valittaa ja esitää uhria. Zeesus, että kukaan muu merkki ei ärsytä noin paljon!

      • Westa

        Uskomatonta! Ei voi olla totta, että minun lisäksi joku muu on sama mieltä kaksosista. Olen myös kalat. Niin haluaisin puhua semmoisen ihmisen kanssa, jolla on myös kokemus, ehkä se auttaisi nykytilanetta.
        Syytän itseäni suhteen epäonnistumisesta. Koska tuntuu siltä, että olen antanut hänelle koko itseäni ja silti en kelpaa hänelle, että en ole se "oikea" vaikka kaikki muut ihmiset minun ympärissäni sanoivat toista, että minä olen liian hyvä hänelle, että hän asuu vain unelmissa ja hän ajattelee vaan oma itseään. Hän kertoi muutama päivä sitten, että tutustui toiseen ihmiseen ja lähtee sen tapaamaan.


      • Rapu
        Westa kirjoitti:

        Uskomatonta! Ei voi olla totta, että minun lisäksi joku muu on sama mieltä kaksosista. Olen myös kalat. Niin haluaisin puhua semmoisen ihmisen kanssa, jolla on myös kokemus, ehkä se auttaisi nykytilanetta.
        Syytän itseäni suhteen epäonnistumisesta. Koska tuntuu siltä, että olen antanut hänelle koko itseäni ja silti en kelpaa hänelle, että en ole se "oikea" vaikka kaikki muut ihmiset minun ympärissäni sanoivat toista, että minä olen liian hyvä hänelle, että hän asuu vain unelmissa ja hän ajattelee vaan oma itseään. Hän kertoi muutama päivä sitten, että tutustui toiseen ihmiseen ja lähtee sen tapaamaan.

        Ei todellakaan tunnu käyvän yksiin jutut kaksosen kans, vuosi ollaan muka oltu yhdessä,miten hänelle parhaiten sopii,silloin tavataan. Ei kuulu viikkokausiin mitään,ei vastaa viesteihin. oon aatellut,suotta kait tuhlaan elämääni


      • tycoboy

        Vaikka olenkin ihan aito kaksonen, en tasan allekirjoita noita juttuja. Tuo on kateellisten panettelua. Vaikka minussa on selkeästi kaksi eri puolta eivät nuo syytöksesi osu eivätkä varsinkaan uppoa.

        Kaksosmies ja joutskari nainen tulevat ainakin aivan erinomaisesti juttuun.

        Sinun pitäisi tutustua minuun ja toteat, että asiat voivat olla aivan toisinkin.


      • JouskariN
        tycoboy kirjoitti:

        Vaikka olenkin ihan aito kaksonen, en tasan allekirjoita noita juttuja. Tuo on kateellisten panettelua. Vaikka minussa on selkeästi kaksi eri puolta eivät nuo syytöksesi osu eivätkä varsinkaan uppoa.

        Kaksosmies ja joutskari nainen tulevat ainakin aivan erinomaisesti juttuun.

        Sinun pitäisi tutustua minuun ja toteat, että asiat voivat olla aivan toisinkin.

        Olen tuntenut kaksosmiehen jo 3 vuotta.. Ihana on.. On kiireinen,mutta kun hänellä vähänkin on aikaa,ottaa yhteyttä .Hän on hellä ja rakastettava luonne. Jousimiehenä,olen itsekin levoton,joten sopii tämmöinen levoton mies-ystävä.. Meillä ei ole koskaan aika pitkää..Sanotaan,että ovat kovia flirttailemaan,mutta eihän se haittaa,jos jää siihen.. Olin pitkään Kala-miehen kanssa..Siinäpä vasta flirtti oli.. ja muutenkin ahdistava. Kaksosen kanssa saa aikaan hyviä keskusteluja,aiheesta kuin aiheesta ja me joskarithan rakastetaan keskusteluja.. Kaksonen on ihana mies.


      • Jouskarinainen!
        tycoboy kirjoitti:

        Vaikka olenkin ihan aito kaksonen, en tasan allekirjoita noita juttuja. Tuo on kateellisten panettelua. Vaikka minussa on selkeästi kaksi eri puolta eivät nuo syytöksesi osu eivätkä varsinkaan uppoa.

        Kaksosmies ja joutskari nainen tulevat ainakin aivan erinomaisesti juttuun.

        Sinun pitäisi tutustua minuun ja toteat, että asiat voivat olla aivan toisinkin.

        Itse olen jouskarinainen ja törmäsin erääseen kaksosmieheen. Ainakin vielä tuntuu että häneltä saa tarpeeksi hellyyttä ja rakkautta, hieman ujon puoleinen, mutta se ei mua häiritse.

        Jouskari auringossa - kuu kaksosissa.


      • Jouskarinainen!
        Jouskarinainen! kirjoitti:

        Itse olen jouskarinainen ja törmäsin erääseen kaksosmieheen. Ainakin vielä tuntuu että häneltä saa tarpeeksi hellyyttä ja rakkautta, hieman ujon puoleinen, mutta se ei mua häiritse.

        Jouskari auringossa - kuu kaksosissa.

        Heti kun sanoin aiemmin silleen toisen lailla, niin se menikin nurin. Tää on jo toinen kerta kun hän yhtäkkiä katoaa muuttamaksi päiväksi, silleen ettei kerro mihin hän lähtee. Ymmärsin sen kyllä viimeeksi miksi hän katosi, mutta mikä syy nyt on. Hän ei vastaa ollenkaan kun yritän ottaa yhteyttä.


      • Jouskarinainen!
        Jouskarinainen! kirjoitti:

        Heti kun sanoin aiemmin silleen toisen lailla, niin se menikin nurin. Tää on jo toinen kerta kun hän yhtäkkiä katoaa muuttamaksi päiväksi, silleen ettei kerro mihin hän lähtee. Ymmärsin sen kyllä viimeeksi miksi hän katosi, mutta mikä syy nyt on. Hän ei vastaa ollenkaan kun yritän ottaa yhteyttä.

        Nyt mulle riitti!!! Tuppisuuna vaan hän on, vaikka viimeeksi kun juteltiin niin kaikki oli vielä hyvin. Joko uusi kumppanin hän on löytänyt tai sitten pää mennyt jostain kummasta sekaisin.

        Mua on niin loukattu, joten toivottavasti hän ei tuu mua vastaan, ettei tarvi täyttää luuvitosta!!!


      • ei koskaan kalaa
        Westa kirjoitti:

        Uskomatonta! Ei voi olla totta, että minun lisäksi joku muu on sama mieltä kaksosista. Olen myös kalat. Niin haluaisin puhua semmoisen ihmisen kanssa, jolla on myös kokemus, ehkä se auttaisi nykytilanetta.
        Syytän itseäni suhteen epäonnistumisesta. Koska tuntuu siltä, että olen antanut hänelle koko itseäni ja silti en kelpaa hänelle, että en ole se "oikea" vaikka kaikki muut ihmiset minun ympärissäni sanoivat toista, että minä olen liian hyvä hänelle, että hän asuu vain unelmissa ja hän ajattelee vaan oma itseään. Hän kertoi muutama päivä sitten, että tutustui toiseen ihmiseen ja lähtee sen tapaamaan.

        kuuleppas kala! te olette liian lepsuja ja helposti luovuttaja tyyppiä. kaksonen kaipaa rautasta otetta ja energiaa, ei pois uiskentelevaa kalaa. hiukan sisua ja omanarvontuntoa! älkää olko kyllä rakas linjalla, kun teitä "testataan" ja se kalojen loputon murjottaminen ja mykkäkoulu... ÄRSYTTÄVÄÄ! ettekö muuten kykene reagoimaan, kun hiljaa olemalla?


      • Hai luoto näkyy
        tycoboy kirjoitti:

        Vaikka olenkin ihan aito kaksonen, en tasan allekirjoita noita juttuja. Tuo on kateellisten panettelua. Vaikka minussa on selkeästi kaksi eri puolta eivät nuo syytöksesi osu eivätkä varsinkaan uppoa.

        Kaksosmies ja joutskari nainen tulevat ainakin aivan erinomaisesti juttuun.

        Sinun pitäisi tutustua minuun ja toteat, että asiat voivat olla aivan toisinkin.

        En minäkään tää on provo-kirjoitus--->saddam hussein.


      • Anonyymi

        Kuinka oikeassa olet.


    • emppis22

      Juu!! Siis niin smoja kokemuksia!! Kaksoset ja kalat eivät vaan sovi toisilleen. Olen siis s kaksosnainen ex suhteessani, ja kuvio oli täsmälleen sama. Tämä menevä kakonen ei jaksanu läheisyyttä ja seksi muodostu todelliseksi stressin aiheeksi kun se vaan ei huvittanut. Läheisyyskään ei tuntunu hyvältä ja sper rauhallisen kakani oli taatusti vaikee sopeutuu tähän. nneks ymmärsimme viimein kolmen vuoden sinnittelyn jälkeen erota B)

      • tutulle

        Meidän suhteessa (minä nais kala) ja kaksos mies, eka oli todella kiihkeää ja läheisyyttä oli enemmän kun milloinkaan koskaan. Nyt alle vuoden yhdessäolon jäkeen mies on aina väsynyt (niinpä niin), tuntuu että seksi on hänelle vain pakonomainen suorite, läheisyyttä vielä on, mutta voi sitä tyynyäkin puristaa jos on paha mieli.
        Kaveri on hyvin lapsenomainen, joskus se on kivaa kun ei ole pingottava tyyppi, mutta kuitenkin kun minä naisena haluan itselleni miehen, ei lapsikaksonen kyllä sitä osa-aluetta elämässäni täytä.

        Kysymys kuuluu: Ollako vai eikö olla..?!


      • Kalatyttö
        tutulle kirjoitti:

        Meidän suhteessa (minä nais kala) ja kaksos mies, eka oli todella kiihkeää ja läheisyyttä oli enemmän kun milloinkaan koskaan. Nyt alle vuoden yhdessäolon jäkeen mies on aina väsynyt (niinpä niin), tuntuu että seksi on hänelle vain pakonomainen suorite, läheisyyttä vielä on, mutta voi sitä tyynyäkin puristaa jos on paha mieli.
        Kaveri on hyvin lapsenomainen, joskus se on kivaa kun ei ole pingottava tyyppi, mutta kuitenkin kun minä naisena haluan itselleni miehen, ei lapsikaksonen kyllä sitä osa-aluetta elämässäni täytä.

        Kysymys kuuluu: Ollako vai eikö olla..?!

        Aloitin tämän ketjun ja sinä sanoit saman asian, josta jo aiemmin kerroin. Alku kaksosen kanssa oli tosi hurmaavaa ja tuntui siltä, et hän täyttää kaikki toiveeni. Mutta...kaksonen on ikuinen lapsi ja kun hän ei halua enää leikkiä mukana, niin lähtee vaeltamaan omille teilleen. Ei sano edes näkemiin tai tapaamisiin...yritä siitä sitten ottaa selvää. Halu olisi kuitenkin sitoutua ihmiseen, eikä ainakaan mulla ole mitään muita miehiä edes mielessä. Rakastan häntä kuitenkin ja herkkänä kalatyttönä en voi ketään pettää, vaan yritän antaa kaikkeni, mitä voin. Mutta, mitä sitten voin? Kaipaan läheisyyttä ja hyvänäpitoa. Onko nyt sitten niin, että hyvätahtoisena ja hyvää uskovana annan taas liikaa itsestäni? Ei kai sentään?


      • kaksosen sydäntä
        Kalatyttö kirjoitti:

        Aloitin tämän ketjun ja sinä sanoit saman asian, josta jo aiemmin kerroin. Alku kaksosen kanssa oli tosi hurmaavaa ja tuntui siltä, et hän täyttää kaikki toiveeni. Mutta...kaksonen on ikuinen lapsi ja kun hän ei halua enää leikkiä mukana, niin lähtee vaeltamaan omille teilleen. Ei sano edes näkemiin tai tapaamisiin...yritä siitä sitten ottaa selvää. Halu olisi kuitenkin sitoutua ihmiseen, eikä ainakaan mulla ole mitään muita miehiä edes mielessä. Rakastan häntä kuitenkin ja herkkänä kalatyttönä en voi ketään pettää, vaan yritän antaa kaikkeni, mitä voin. Mutta, mitä sitten voin? Kaipaan läheisyyttä ja hyvänäpitoa. Onko nyt sitten niin, että hyvätahtoisena ja hyvää uskovana annan taas liikaa itsestäni? Ei kai sentään?

        niin ei onnistu. Jos saat kaksosen sydämen omaksesi niin sinulle avautuu paratiisin portit.


      • Kalatyttö kirjoitti:

        Aloitin tämän ketjun ja sinä sanoit saman asian, josta jo aiemmin kerroin. Alku kaksosen kanssa oli tosi hurmaavaa ja tuntui siltä, et hän täyttää kaikki toiveeni. Mutta...kaksonen on ikuinen lapsi ja kun hän ei halua enää leikkiä mukana, niin lähtee vaeltamaan omille teilleen. Ei sano edes näkemiin tai tapaamisiin...yritä siitä sitten ottaa selvää. Halu olisi kuitenkin sitoutua ihmiseen, eikä ainakaan mulla ole mitään muita miehiä edes mielessä. Rakastan häntä kuitenkin ja herkkänä kalatyttönä en voi ketään pettää, vaan yritän antaa kaikkeni, mitä voin. Mutta, mitä sitten voin? Kaipaan läheisyyttä ja hyvänäpitoa. Onko nyt sitten niin, että hyvätahtoisena ja hyvää uskovana annan taas liikaa itsestäni? Ei kai sentään?

        Meitä oli kaksi kaksosta samassa paketissa 6 vuotta ennen kuin hän kuoli pois... Elämä oli aivan mahtavaa... tai ehkä hän ei ollutkaan ns. "tyypillinen kaksosmies", koska minä olen itse hyvin ailahtelevainen kaksonen jonka asioissa kukaan ei pysy perässä (en aina itsekään)... Mutta hän oli ihanan rauhoittava mutta silti hyvin fiksu kenen kanssa otettiin kyllä joskus aika kovasti yhteen. Mutta ikuisesti ikävöin  


    • kalanainen onneton

      Allekirjoitan täysin. Kaksosen kanssa kalat tuntee itsensä hylätyksi. Koskaan ei voi olla varma suhteen jatkuvuudesta. Kaksosmies kulkee kiireisenä omia teitään, ottaa luokseen milloin hänelle sopii, silloinkin hänen kutsuaan on luettava "rivien välistä". Hän huolehtii kyllä sitten kaikesta viimeisen päälle, mutta on taas kauan hiljaista...

      • kalat

        syntyny saman päivän ku 1 Cobain, hänellä oli nousevana neitsyt. meil kaloil vaikeeta mut nähdään ja saadaan sitäkin enemmän.


      • Nappiin osui!!

        Ei voi olla totta! Aivan kuin omaa kokemusta kaksosmiehistä. Kahden kaksosmiehen kanssa yritin seurustella, ja yllätys yllätys, suhteista ei tullut mitään.

        Kaksonen ikään kuin "kylmentää" tai latistaa kaikki tunteet. Siinä vaiheessa kun itse kuvittelee, että ollaan rakkaussuhteessa, kaksosherra saattaa ottaa täysin kylmän ja viileän asenteen ja vaipua johonkin omaan maailmaansa. Loukkaavaa. Siinä sitten arvaillaan ja yritetään arvailla herran mielen maisemia. Epävarmaa ja hermoja raastavaa.

        Kaverina kaksosmies varmasti menee, mutta seurustelua ei kannata yrittää. Tai tietysti, jos tyytyy vain platoniseen suhteeseen, niin mikä ettei. Kaksosmiehen libido kun ei myöskään ole kaikista virein.

        nim. nyttemmin jousimiehen kanssa aviossa


    • ei sovi

      yhteen. Ilman ja veden merkit ei sovi yhteen.

      • Sopisi

        Onko kokemuksia miten jouskari nainen ja kaksosmies sopivat toisilleen.Ollaan tuli ja ilmamerkit.


      • täydentää toisiaan
        Sopisi kirjoitti:

        Onko kokemuksia miten jouskari nainen ja kaksosmies sopivat toisilleen.Ollaan tuli ja ilmamerkit.

        Tuli tarvitsee ilmaa elääkseen :)


      • vielä mahdollisuus.....
        täydentää toisiaan kirjoitti:

        Tuli tarvitsee ilmaa elääkseen :)

        ..mutta kaksosille sitä en anna koskaan.

        Kaksonen saa puhua läpiä päähänsä ihan niin paljon ku haluaa, mä en sitä usko hetkeäkään. Ne luulee, et fuulaa ihan ketä vaan, kuvittelee, et kaikki muut on niitä tyhmempiä ja et ne tosta vaan kietoo toiset pikkusormensa ympärille, kun vähän lässyttää.

        Mutta joo.. saa puhua ja lässyttää ihan niin paljon ku haluaa, mutta muhun se ei uppoa. Ei kiinnosta, enkä voi arvostaa ihmistä, joka keskittyy kaikessa vain etsimään hyötyä itselleen.

        Mulla on monen vuoden kokemus kaksosista, ja ne kaikki on olleet läpimätiä. Ykskin tapaus oli niin ärsyttävä, että vieläkin saa mut kommentoimaan tänne palstalle. Ihan karsee tapaus.

        Kaksonen on erittäin kylmä. Pohjimmiltaan välittää vaan itsestään, mutta... on erittäin hyvä esittämään kaveria, jotta saisi mitä haluaa. Tämän vuoksi monet niihin lankeaakin ja monet elää vuosikausia valheessa niiden kanssa.

        Miettikää nyt vähän; merkkikin symboloi kaksinaamaisuutta!

        Ja sillä hetkellä kun susta tuntuu, että ..nythän oon löytänyt ihan huippu tyypin.. ..jonkuu sielunkumppanin.., pitäisi hälytyskellon soida, jos se sattuu olemaan kaksonen, sillä se kaikki on vain suurta näytelmää ja se haluaa hyötyä susta. Ei edes hengaa sellasen kanssa, jolta ei hyötyjä tule. Kokeile olla sellanen, niin se häviää ku pieru saharaan.

        Kaksonen on niiiin lipevä. Yäk.


      • G-mini
        vielä mahdollisuus..... kirjoitti:

        ..mutta kaksosille sitä en anna koskaan.

        Kaksonen saa puhua läpiä päähänsä ihan niin paljon ku haluaa, mä en sitä usko hetkeäkään. Ne luulee, et fuulaa ihan ketä vaan, kuvittelee, et kaikki muut on niitä tyhmempiä ja et ne tosta vaan kietoo toiset pikkusormensa ympärille, kun vähän lässyttää.

        Mutta joo.. saa puhua ja lässyttää ihan niin paljon ku haluaa, mutta muhun se ei uppoa. Ei kiinnosta, enkä voi arvostaa ihmistä, joka keskittyy kaikessa vain etsimään hyötyä itselleen.

        Mulla on monen vuoden kokemus kaksosista, ja ne kaikki on olleet läpimätiä. Ykskin tapaus oli niin ärsyttävä, että vieläkin saa mut kommentoimaan tänne palstalle. Ihan karsee tapaus.

        Kaksonen on erittäin kylmä. Pohjimmiltaan välittää vaan itsestään, mutta... on erittäin hyvä esittämään kaveria, jotta saisi mitä haluaa. Tämän vuoksi monet niihin lankeaakin ja monet elää vuosikausia valheessa niiden kanssa.

        Miettikää nyt vähän; merkkikin symboloi kaksinaamaisuutta!

        Ja sillä hetkellä kun susta tuntuu, että ..nythän oon löytänyt ihan huippu tyypin.. ..jonkuu sielunkumppanin.., pitäisi hälytyskellon soida, jos se sattuu olemaan kaksonen, sillä se kaikki on vain suurta näytelmää ja se haluaa hyötyä susta. Ei edes hengaa sellasen kanssa, jolta ei hyötyjä tule. Kokeile olla sellanen, niin se häviää ku pieru saharaan.

        Kaksonen on niiiin lipevä. Yäk.

        Heh ja sitten törmäät kaksosjätkään josta selviää vasta myöhemmin horoskooppi, vieläkö sen jälkeen olet samaa mieltä, kun et aiemmin tunnistanut. :D Moni horoskooppimerkin edustaja voi teeskennellä olevansa toisen merkin edustaja.


    • kaksosnainen!

      Kaksosmiehen kesyttää vastaavanlainen kaksosnainen ja itse asiassa suhteessa roolit kiepsahtaakin toisin päin. Eläväinen ja arvaamaton kaksosnainen pitää kaksosmiehen sen verran varpaillaan (ja ihastuksissaan) että omat kujeet jäävät taka-alalle!

      • huomannut saman

        meillä kahdella kaksosella,jotka olemme syntyneet jopa samana päivänä on tosi kivaa yhdessä,mutta molemmat kovin pelokkaita rakastumaan,kun se ei ole kovin tavallista kaksosilla.


      • arvaamaton..

        Kaksosnainen ei ole lainkaan arvaamaton, päinvastoin, helposti luettavissa.

        Sensijaan vesimiesnainen on kaksosmiehelle todellinen haaste, yllättävä ja arvaamaton ja alati kiinnostusta ylläpitävä.


      • Kaksosmuija
        arvaamaton.. kirjoitti:

        Kaksosnainen ei ole lainkaan arvaamaton, päinvastoin, helposti luettavissa.

        Sensijaan vesimiesnainen on kaksosmiehelle todellinen haaste, yllättävä ja arvaamaton ja alati kiinnostusta ylläpitävä.

        Ei pitäisi mennä tekemään sitä virhettä, että kaksonen ja vesimies menevät yhteen. Kokemusta on. Emme ymmärtäneet lainkaan toisiamme! Vesimies on haaveilija, mitä kaksonen ei tosiaankaan ole. Vesimies oli kuin eri planeetalta ja erohan siitä tuli lopulta 20 vuoden jälkeen. Nyt on kaksosmies ja elämä hymyilee! Ei enää juurimutia myöten asioiden selvittelyä, ei mykkäkouluja jne. Suosittelen kaksosia, ovat virkeitä ja iloisia ihmisiä, kunhan vain osaat antaa heille heidän haluamansa vapauden ja mitä he kulloinkin haluavat;)


      • ei ihan noinkaan
        arvaamaton.. kirjoitti:

        Kaksosnainen ei ole lainkaan arvaamaton, päinvastoin, helposti luettavissa.

        Sensijaan vesimiesnainen on kaksosmiehelle todellinen haaste, yllättävä ja arvaamaton ja alati kiinnostusta ylläpitävä.

        Yleisesti ottaen ei vesimies nainen ole haasteellinen, kenellekään merkille, joskin itse niin usein ajattelee ja helposti peilaa ajatuksensa myös eteen päin.

        Kaksosnaiset, taas yleisellä tasolla, ovat piristäviä ja aarrvaamattomia, ja juuri sopivia vaihteluakaipaaville kaksosmiehille.


      • on tietoo...
        ei ihan noinkaan kirjoitti:

        Yleisesti ottaen ei vesimies nainen ole haasteellinen, kenellekään merkille, joskin itse niin usein ajattelee ja helposti peilaa ajatuksensa myös eteen päin.

        Kaksosnaiset, taas yleisellä tasolla, ovat piristäviä ja aarrvaamattomia, ja juuri sopivia vaihteluakaipaaville kaksosmiehille.

        on mielikuvitusrikas, iloinen ja vaihtelunhaluinen ja viehättää kaksosmiestä suuresti. Kaksosnainen sen sijaan on hermostunut höpöttäjä ja juoruilija, joskin kuvittelee itsestään ihan muuta.


      • Kaksonainen!
        on tietoo... kirjoitti:

        on mielikuvitusrikas, iloinen ja vaihtelunhaluinen ja viehättää kaksosmiestä suuresti. Kaksosnainen sen sijaan on hermostunut höpöttäjä ja juoruilija, joskin kuvittelee itsestään ihan muuta.

        Jopas tulikin selville aika hyvin tuon kirjoituksesi perusteella, millainen vesimiesnainen on. Itseasiassa harva mies tuollaisesta selkään puukkottajasta kiinnostuu.


      • surullista

        Ihanko totta???
        Jospa se olisi ollut juuri noin. Minun kaksoismies lähti selittämättä pois.


      • ....................

        itse olen kaksonen ja mies myös. meillä on oikeesti täydellinen avioliitto :)


      • G-mini
        arvaamaton.. kirjoitti:

        Kaksosnainen ei ole lainkaan arvaamaton, päinvastoin, helposti luettavissa.

        Sensijaan vesimiesnainen on kaksosmiehelle todellinen haaste, yllättävä ja arvaamaton ja alati kiinnostusta ylläpitävä.

        juu veskat on kiinnostavia, mut ei mitää mysteerejä.


    • ei ole mitään

      yhteistä kaksosen kanssa pitemmän päälle.Kaksoset eivät ymmärrä kalaa,eikä kala kaksosta.Molemmat kärsivät tässä suhteessa.Minun vanhemmat olivat juuri nämä merkit ja eivät todella olleet mikään ihannepari,ehdotin heille eroa monesti,mutta vanhankansan ihmiset pysyivät yhdessä,vaikka olivat vain kiusankappaleita toisilleen.
      Isä oli ulospäinsuuntautunut nautiskelija ja tekijä ja äiti ikuinen haaveilija paremmasta.

    • Nimetön

      Heissan!Olen rapu nainen ja kaksosemiehen kans yhessä noin reilun vuoden ollut.Ja aivan samat tunteet ne on minullekkin tullut esille.Ei naisen kunnioitusta lainkaan ja varsinkaan jos on alkoholia ottanut.Omien tarpeiden tyydyttäminen tärkeää,että itsellään menis kaikki hyvin.Nyt meidän suhde poikki,en jaksanut enää sitä höykytystä.Tsemppiä sinulle,ajattele itseäsi,meillä on vain tämä yksi elämä elettävänä....

      • härgä

        kaksosmies on ITSEKÄS, oma napa kaikista tärkein, oma tyydytys, minä minä minä! liian pinnallinen myöskin. kaksosmies todellakin vain haaskaa aikaasi.


    • Bella

      Kaksosmies osaa jos kuka katoamisen taidon.Ja aivan pokkana ottaa yhteyttä viikkojen jopa kuukausien päästä.Lähinnä huvittavaa....mutta eihän vapaata sielua voi vangita.Itse olen jousimies nainen inhoan liika holhoamista ja takertumista.

    • G-mini

      Ennen tääl sentäs puhuttii sekä hyvistä että huonoista puolista. ny täällä puhutaan huonoista kaksosista ja unohetaa hyvät kaksoset kokonaa. Ja voiko joku väittää ettei itessää olisi mitää vikaa miksi asiat ovat niinkuin ovat. Menkää itseenne ja miettikää sit kuka on itsekäs. Yleisesti todistettu fakta: naiset ovat selvästi itsekkäämpiä kuin miehet. En halua yleistää joten sanon että jotku oinaat (naiset) ovat ehkä kaikkein itsekkäimpiä.
      Tunnen kaloja jotka ovat olleet kaksosmiesten kanssa ja ovat täysin erimieltä kanssanne. He pitävät näistä miehistä. Minäkin pidän kaloista. Mutta en koe että olisi järkevä olla muuta kuin hyvä ystävä, koska kalat tuntuu vähän semmosilta että vaikka aina ihmiset satuttavat toisiaan aivan tahtomattaan, niin kalojen kohdalle on pelko että se oisi useampaa kuin muitten. Tiedä häntä, en ole (vielä) seurustellut kalojen kanssa, osittain tämän satuttamisen pelon takia. Minun jos kenen pitäis opetellaa itsekkyyttä eikä olla niin huomioonottava ja epäitsekäs.

    • en nyt ihan yhdy...

      Mies on kaksonen ja minä jousimies... nuorempana oli yksi huono suhde kaksosen kanssa ja silloin tuumin että ei enää kaksosta, mutta löysin erittäin ihanan miehen ja tiesin alusta alkaen että hän on kaksonen, meillä vaan on erittäin hyvällä pohjalla suhde alkamassa, puhutaan erittäin paljon ja käsitellään asioita monelta kantilta.
      Ehkä siihen vaikuttaa paljon myös ikä, ei kumpikaan ole enään kakskymppisiä, sekä tiedetään mitä elämältä halutaan, suht samalla alalla työskennellään, sekin näyttelee suurta osaa koska ei tällä alalla ymmärrä kuin toinen samanlainen toistaan.
      Juuri ennen tätä suhdetta olin todella rikki edellisestä ja meni hetken aikaa ennenko tajusin että mikä oikein iski, ja KAKSOSMIEShän se oli =)))
      Että näin täällä..

    • päivittelee oinasnainen

      En oikeastaan usko horoskooppeihin, mutta kun elämääni on sattunut kaksi joiltakin osin samanlaista kaksosmiestä, joiden samuus on juuri tyypillistä kaksosmaisuutta, tulee pakostakin mieleen, onko horoskooppimerkillä jotakin tekemistä asian kanssa.

      Yhteisiä piirteitä: impulsiivisuus, itsekkyys, toisten syyttäminen virheistä, pinnallisuus, molemmat myös hyvin konservatiivisia (liekö se tyypillistä kaksosille), (pakko)iloisuus.

      Itse olen enemmän peruskalliotyyppiä eli mitä päätetään, se myös pidetään.

      Mutta toisaalta tunnen myös toisenlaisia kaksosmiehiä, todella luotettavia, muita ajattelevia. Eli yleistää ei voi ja totta kai joka horoskooppimerkkiin kuuluu kaikenlaisia ihmisiä.

      • kaksi on yksi

        Tietyllä tavalla kaksosen kaksinaismoraali on kaunista,miksipä sitä pitäisi tyytyä huonoon? Hänen tunneäly tutka on yksi parhaimmista,ehkäpä juuri kaksinaisen luonteensa vuoksi,hänelle kun on luotettava tasapainoinen ja itsevarma,saa todella takaisin saman. luottamus on kahden kauppa ja kaksonen osaa halutessaan olla luotettava,mitä haittaa flirtistä,sehän piristää taas vastaavasti seksuaalisuutta hänessä. Olipa kaksonen tai mikä muu merkki,niin kuka tahtoo oikeasti elää itsestään epävarman ihmisen kera?? Itsevarmuus joka kaksosista huokuu,on kauneutta johon lankeaa.
        Sopivassa määrin yhdessä oloa luottaen,vapautta,ihanaa seksiä,lämpöä ja kaveruutta,sitähän kaksonen antaa ja odottaa saavansa takaisin,eikös jokainen? Se kaksonen joka muualta hakee näitä,on ihan varma ettei hän suhteessa rakasta sitä toista..
        Aikuis-iällä lienee isät ja äidit ajettu jo pois parisuhteesta? kaksonen ei halua olla parisuhteessa kumpaakaan,vaan puoliso.


      • Vaakanainen77
        kaksi on yksi kirjoitti:

        Tietyllä tavalla kaksosen kaksinaismoraali on kaunista,miksipä sitä pitäisi tyytyä huonoon? Hänen tunneäly tutka on yksi parhaimmista,ehkäpä juuri kaksinaisen luonteensa vuoksi,hänelle kun on luotettava tasapainoinen ja itsevarma,saa todella takaisin saman. luottamus on kahden kauppa ja kaksonen osaa halutessaan olla luotettava,mitä haittaa flirtistä,sehän piristää taas vastaavasti seksuaalisuutta hänessä. Olipa kaksonen tai mikä muu merkki,niin kuka tahtoo oikeasti elää itsestään epävarman ihmisen kera?? Itsevarmuus joka kaksosista huokuu,on kauneutta johon lankeaa.
        Sopivassa määrin yhdessä oloa luottaen,vapautta,ihanaa seksiä,lämpöä ja kaveruutta,sitähän kaksonen antaa ja odottaa saavansa takaisin,eikös jokainen? Se kaksonen joka muualta hakee näitä,on ihan varma ettei hän suhteessa rakasta sitä toista..
        Aikuis-iällä lienee isät ja äidit ajettu jo pois parisuhteesta? kaksonen ei halua olla parisuhteessa kumpaakaan,vaan puoliso.

        Uteliaisuuttani kävin lueskelemassa näitä horoskooppijuttuja ja kaikenlaistahan täältä löytyy :) Minulla ei ole pahaa sanottavaa kaksosmiehistä tai - naisista. Minulla on useitakin kaksosia työkavereina, ystävinä ym. ja useimmiten tulen heidän kanssaan hyvin toimeen. Käsittääkseni monet ilmanmerkit tulevatkin keskenään hyvin toimeen mutta tietty nouseva merkki ym. asiat vaikuttavat. Eikä se horoskooppimerkki tietenkään kaikkea kerro :)

        Seurustelin ja asuin avoliitossa muutaman vuoden ajan yhden kaksosmiehen kanssa ja meillä meni yhteiselo muuten loistavasti mutta perheenperustamisasiasta emme päässeet yhteisymmärrykseen joten ero tuli lopulta mutta en muistele pahalla. Erosimme ihan sovussa ja kaverina kestän hänen kanssaan jutella vieläkin. Toisin sanoen minä halusin aikanaan lapsia ja hän ei niitä halunnut. Parempi puhua lopulta asiat selviksi eikä jäädä marisemaan niistä vuosiksi jälkeen päin. Ex-mieheni oli siis aurinko kaksonen ja nouseva kauris.

        Nykyisin olen naimisissa leijonamiehen kanssa ja yllätys hänkin on nouseva kauris :) Hänen kanssaan sain sen perheenkin ja olen onnellinen näin. Itse olen siis vaaka ja nouseva rapu.

        Mukavaa syksyä!


      • G-mini

        Niimpä. Ite tunnen palajon oinasnaissii, ja moneen pätee useimmat noista mainitsemistasi ominaisuuksista, en tuomitset ihmisiä horoskooppimerkin takia, muuten pysyisin kaukana aika monestakin.


    • Jousimiesnainen !

      Ihmettelen kyllä, että en ole tavannut kaksosmiehiä, vaan kauriit yleensä änkeävät mun seuraani, exänikin on kauris ja isäni oli kauris.

      Mulle on sanottu että leijonamies olisi sielunkumppani jouskarille. Keskitaivas MC viittaa suoraan leijonaan.

      Mitä sitten tulee, kun kuu on kaksosissa, enpä tiiä. ;D

    • aikuinen--nainen

      Aika karua tekstiä ... Tiedän pariskunnan jossa on Kaksosmies ja Kalanainen !

      Teksti sopii heidän liittoonsa.

      Nyt mies on jo onnistunut häätämään lapset pois ns. nurkista !

      Mitäköhän seuraavaksi ????

      Tampereen lähettyvillä asustavat !

      p.s. huoli nousee ...

    • A.M

      Voi neitikalat, polttakaa marttyyrinviittanne ja koittakaa ymmärtää meitä kaksosia; olen tuntenut monta kalanaista, ja tiedän, että hän jos joku hallitsee ymmärtämisen jalon taidon.
      Itse kaksosmiehenä voin tässä ja nyt ripittäytyä: kyllä, olen toiminut tavalla, joka on loukannut hellää naista, joka minusta välitti. Olen ollut itsekäs. Olen saanut herkän naisen kyyneliin, epäilemään omaa hyvyyttään, vaikka juuri siitä minä olin hyvin pitkään elänyt ja siitä olin nauttinut. Tosiaan, olen ollut itsekäs.
      Mutta pyydän, ettette luulisi kaksosmiehenne tehneen sitä, koska hän ei olisi koskaan välittänyt teistä. Tai koska hän olisi välittänyt itsestään paljon enemmän.
      Luultavasti se ei myöskään ollut pelkkää leikkiä, oman viehätysvoiman testaamista - vaikka silläkin saattoi olla osuutensa. Epäilläkseni pääsyy ei myöskään ollut välinpitämättömyys.
      Uskon syynä olleen se, ettemme me ymmärrä itseämme. Ja juuri siitä syystä meidän on vaikea ymmärtää myöskään teitä - etenkään, kun hellyytenne, rakkautenne ja tunteidenne syvä pysyvyys hämmästyttävät meitä. Kalanaisen surullisen ymmärtävät silmät riisuvat minut kaikista aseistani; se katse näkee lävitse iki-iloisen, elohopeisen, menestyvän maskini, jonka takana olen päättämätön ja heikko pikkupoika. Ja se hämmentää minua - minä pelästyn, ja sen sijaan, että näyttäisin heikkouteni, antaisin naisen suopeudellaan sulattaa teennäisyyteni ja antaisin hänen tuntea todellisen, puutteellisen minäni, minä nauran kuivakasti, pienin elein uskottelen hänelle, että hän turhaan kuvitteli saaneensa kontaktin minuun. Vaikka todellisuudessa juuri kalanainen on päässyt lähemmäs sisintäni, kuin yksikään muu ihminen maan päällä.
      Ollessani suhteessa kauneimman naisen kanssa jonka olen koskaan tavannut, kalanaisen kanssa, minua satutti katsoa kuinka yksinäiseksi käytökseni sai hänet itsensä tuntemaan. Mutta minä en vain voinut, en osannut, näyttäytyä hänelle niin todellisena, kuin hän olisi tahtonut - en vain voinut riisua päältäni ihmistä, joka olin koko siihenastisen elämäni ollut. Enhän itsekään tuntenut itseäni kuin vain pintapuolin!
      Mutta koko ajan minua kalvoi tieto siitä, miten erityinen tämä nainen oli. Kuinka lähellä hän oli. Kuinka hän oli saamassa selville salaisuutta, jota olin itseltänikin varjellut..En ollut valmis antamaan itsestäni niin paljoa. Pelkäsin antautua niin selvästi. Siksi aloin etääntyä. Ja kun hän kuvitteli, että se johtui hänestä, en sanonut ettei asia ollut niin. Sillä olihan se. Kuitenkaan se ei ollut hänen puutteellisuutensa, vaan hänen loistavuutensa oman puutteellisuuteni rinnalla, joka teki minusta niin kylmän.
      Hiljaa kestin sitä tunnetta vähemmän ja vähemmän, ja ratkaisevampaa oli se, mitä en sanonut kuin se, mitä sanoin. Typeryksenä ja pelkurina lähdin hymyillen, hiljaa ja virnuillen, vaikuttaen niin kovin tyytyväiseltä, vaikka olin juuri pirstaloinut rakastamani naisen elämän. Vähintä mitä minun olisi pitänyt tehdä, olisi ollut sanoa, ettei syy ollut hänen enkä minä häneen kyllästynyt. Olin vain liian lapsellinen kertoakseni sen.
      Nyt ymmärrän, millaisen matkan olisimme yhdessä voineet taittaa omiin ja toistemme sisimpiin. Sen sijaan en voi ymmärtää, kuinka paljon viisaampi voisin olla, jos olisin uskaltanut heittäytyä hänen opastettavakseen, joka oli ammattilainen ihmisyydessä.

      Mutta kaikessa itsekkyydessäni, lapsellisuudessani ja typeryydessänikään en koskaan ajatellut kenenkään - etenkään itseni - ansaitsevan parempaa kohtelua kuin kauniin, ihanan, surullisen kalanaiseni.

      • rapu_nainen

        tässä on todella tyypillinen kaksos mies!!! satuttaa, kiusaa ja leikkii toisella ja sitten puhuu tiensä syyllisttdestä!! saa itsensä näyttämään uhrilta eikä ota vastuuta....runollisia petkuttajia kaikki kaksos miehet. hallitsevat paremmin puhumisen kun sympatian.. en suosittele!!


      • vesimiesnainennn

        Ei tuo kyllä vaikuta syyllisyydestä tiensä puhumiselta. Ihan todelliselta kuulostaa ja tunnistan tästä myös itseni joltain osin. Jotkut tarjoavat liian syvää lämpöä tai läheisyyttä, mitä en itse kykene vastaanottamaan ja sitten peräännyn säikähtäneenä ja työnnän sellaisen ihmisen pois. Kyllä kaksonen rakastaa, mutta ei kyllä osoita sitä perinteisellä tavalla, eikä perinteisessä tilanteessa. Jos sellaista hakee, ei kaksosmies ole se oikea. Itse ymmärrän kaksosia ja tiedän että jonkinlainen sielunkumppanuus varmasti löytyisi, mutta toisaalta tiedän että jonkun toisen kanssa voisi olla helpompaa kuin kaksosmiehen. Jostain syystä haen elämääni periteisempää pysyvyyttä ja aion opetella sellaisessa olemaan skorppionin kanssa, vaikka sen merkin ei pitäisi sopia minulle. Mutta skorpioniin olen nyt ihastunut. Perhettä ja skorpionin pistoksia odotellessa....tähän mennessä ollut vain hellyyttä ja huumaa.

        Ps. On ollut jotain meneillään aiemmin kaksosen kanssa, mutta sitten tulin siihen tulokseen että haluan jotain rauhallisempaa. Ollaan hyviä ystäviä hänen kanssaan ja meillä on aina hauskaa kun nähdään mutta siihen jääköön.


    • chasti

      ..Eikä tunnu toimivan sitten millään. Kaksoset ei jousta, on yltiörealisti, eikä osaa suhtautua kalojen herkkyyteen. Tulee lähelle nimenomaan vain kun itselle sopii, ja siitä huolimatta edellyttää naiselta jatkuvia huomionosoituksia, vaikkei niitä itse jakelekaan, ainakaan ilmaiseksi.
      Jättää kalatytön omiin ongelmiinsa ja ajatuksiinsa, eikä ymmärrä lohduttaa kärjistyneimmässäkään tilanteessa tai ahdistuksessa, vaan kokee itse olevansa uhri, ja se, jota pitäisi lohduttaa.
      Ei silitä eikä paijaa, seksiäkin on todellakin vain tavan vuoksi.

      • vaaka.

        siis näin meilläkin, todella rasittava tuo kaksonen. Itse olen vaaka.


    • caatana

      aivan samaa miältä!!

    • ^GeMiNi^

      Mutta mitäs jos totuus kaikille arvostelijoille vain olisi se, että ko. merkit eivät sovi yhteen. En minä orjallisesti usko niihin, mutta kyllä jotkut piirteet pitää paikkansa. Minulla on ystävänä samaa sukupuolta oleva kalanainen ja itse olen kaksosnainen ja minusta on tuntunut usein, että älymme eivät kohtaa. Ja minun listallani älykkyys on hyvin arvostetussa asemassa. Hänen huumorintajunsa on todella yksinkertaista ja minä kaipaan jotain muuta virikkeellisempää. Monesti minulle tulee vaivaantunut olo, kun en enää edes viitsi teeskennellä nauravani hänen jutuilleen. Lisäksi tämä kalanainen ja pari muuta kalamiestä ovat jutelleet minulle kuin lapselle, vaikka olen oivaltanut homman jutun jo paljon aikaisemmin heitä. Siinä sitten vain kohteliaana hymyilee ja kuuntelee. Aikanaan koulussa hän oli hyvin älykäs opiskeluiden suhteen ja parempi kuin minä, mutta hän on jostain syystä silmissäni heikompi kuin muut (henkisesti), mutta taas toisella tavalla hyvinkin vahva (alansa rautainen ammattilainen). En pysty arvostamaan häntä samalla tavalla, kuten esim. yhtä ystävääni joka on neitsynainen. Jolla riittää huumorintajua ja sivaltavia oivalluksia.

      Itse olen tavannut kaksosmiehiä jotka eivät vastaa kuvaustanne ja pari jotka vastaavat hiukan. Olen ollut yhden kaksosmiehen kanssa jo piiiiitkään yhdessä ja hän on ollut minulle ja muille alusta asti reilu ja rehellinen. (Olemme syntyneet samana päivänä, mutta suurimmat eroavaisuutemme, ovat kasvatuksen tulosta) Tosin ei aina niin hienotunteinen, mutta vain MINUA kohtaan. Mutta se onkin tahallista. Meillä on omat ajatuksemme ja teemmekin pään sisällä jatkuvaa suoritusta, mutta vain pieni osa siitä kantautuu toistemme korviin tai sekin vähä muiden korviin.

      Älykkyydestä on usein tosin se haitta, että se tekee ihmisestä hieman kylmän. Kun mieheni suuttuu minä olen aina väärässä ja hänen kanssaan on turha tapella, kun hän aina pyytää joka asiaan perusteluja. Konservatiivinen? Kyllä, kaikki kaksosmiehet mitä olen tuntenut. Minussakin sitä on hieman. Mutta sanotaan näin, että jos älykkyydet ei kohtaa, niin itse en ainakaan pysty arvostamaan ja kunnioittamaan ihmistä niin paljon että alkaisin hänen kanssaan olemaan. Yleisesti kaksoset antavat kuvan että ovat erittäin avoimia, niin minäkin. Mutta totuus on se että on asioita joista en halua puhua, ei siksi että pelkäisin, vaan siksi että se sattuu niin paljon.

      • ^GeMiNi^

        Ja niin piti vielä sen verran sanoa, että taidetaan erota sit siinä suhteessa muista kaksosista (?) että ei olla yltiöpositiivisia ja minä en varsinkaan ole. Jos ei naurata niin sit ei naureta. Realisteja. Mutta ei valitetakaan turhasta, ei varsinkaan mieheni. Mieheni ei ole kova flirttailemaan (kyseessä saattaa olla huono itsetuntokin), kun taas minulle se on ominaisempaa. Tosin harvoin sitä selvänä uskaltaa kivannäköisille miehille hymyillä...että en ihmettele jos saa kylmän kuvan.


    • mn

      Tutustuin Kaksoseen ja hän on todella huomaavainen, energinen ja tekee työtä suhteen eteen. Kaksonen minusta antaa oman rakkauden näkyä pienissä asioissa, joita usea ei varmasti huomaisi. Minusta aamupalan laitto on iso ele kaksoselta. Hän osaa olla rauhallinen, mutta on kuitenkin kovasti menossa..
      Itse juurikin samanlainen, en jaksa olla paikallaan koko ajan, sen takia teemme yhdessä kaikkea kivaa, mutta haluamme kuitenkin välissä on omassa olossaankin!!
      Minä ainakin huomaan, koska kaksonen haluaa yksin,. annan hänen tehdä niin..kotia palattuaan saan senkin eestä rakkautta

      • kaksosnainen

        kirjoitustasi. Olen itse kaksosmiehen kanssa aloittanut suhteen ja asia on juuri noin. annan itse tilaa ja haluan välillä sitä itsekin. Olen myös itse kaksonen ja ymmärrämme toisiamme aika hyvin. Nautimme toistemme seurasta kaikenlaisina hetkinä. Meillä ei tarvitse olla edes kummoista rekvisiittaa ympärillämme, kun on jo toisemme. Keksimme kaikenlaista aivan pienestä jutusta ja josta sitten poikiikin yllättäen suurempaa. Meillä molemmilla on myös venus rapumerkissä ja se antanee syvyytä ja herkkyyttä välillemme. Paras kumppani minulle pitkään aikaan, jonka seurassa voin hengittää kunnolla..olla oma itsensä. Ujo, vauhdikas, hoivaava, herkkä, puhelias, älykäs, huomaavainen, rehellinen, romanttinen, seksikäs, urheilullinen, poikamainenkin, nuorekas, joskus avun tarpeessa muttei sitä pyydä, tee se itse -mies, päättäväinen, erakko ja seuraihminen yhtäaikaa, ei päästä lähelle mutta kun ottaa lähelle niin ottaa sydämeensä saakka ja pitää hyvää huolta aina kun kerkiää monilta projekteiltaan. Levoton se on mutta pysähtyy kyllä tyyliin suudelmassa ja ajan taju häviää silloin :))


    • Jousimiesnainen!

      Nyt on uusi kaksosmies seurassani. Hän olisi niin hyvä kumppani minulle, mutta hänen tunteet on vielä niin sekaisin avioeronsa takia - hän itse haki avioeroa.

      Hän tunnustaa, että hän tykkää minusta paljon, mutta minulle se ei riitä, koska kyse voi olla pelkästä hyvästä ystävyydestä. Sexi kyllä kiinnostaa häntä, mutta minäpä en anna sexiä hänelle enää, koska mies ei osaa kertoa rakastaako minua vai ei.

      Minä olen kertonut hänelle, että rakastan häntä.

    • kauris-Skropari N

      itse en pitäisi kaksosta mitenkään epäluotettava enkä selkäänpuukottaja.
      itse elän suhteessa kaksosen kanssa ja ongelmia ei ole ilmennyt ja kaikki sujuu mutkattomasti myös makuu huoneessa ja itse olen suhteessamme se sponttaanimpi osa puoli. ja kun asiosta puhuu suoraan ja ei anna vaihtoehtoja olla puhumatta asiosta niin homma toimii !!:) ei valittamista !

    • Jouskarinainen!

      Toivottavasti en ota, sillä kaksosmies särki jouskarinaisen sydämmen 2 viikkoa sitten.

      Vuosi meni liian nopeasti tuon kaksosmiehen vuoksi, mutta mitä jäi käteeni - katkeruus, sillä hän halusi vain sexiä.

      • kaksonen kaiketi

        höpöhöpöö!

        kaksonen


    • Jousimiesnainen!

      Minä törmäsin toiseen kaksosmieheen, mutta onneksi erottiin ennen kesälomaa, jotta sain olla rauhassa koko lomani. Hän yritti loman jälkeen vielä tulla luokseni, mutta en antanut lupaa, joten hän kosti minulle!!!

      Tunnoton paskiainen. Valehteli. Käytti hyväkseen!

      • mansikkaeskimo

        Petollinen tuo oli, mun Ex aikanaan :-/ Kihloissa oltiin,vauva tulossa niin otti ja häipyi ilman minkäänlaista. Ennakkovaroitusta / selitystä. Hetkeä aiemmin oli naimisiinmenoa suunnitellut kanssani. Outoa vähintäänkin ja törkeä temppu! Kun aikaa kului ja minulla jo uusi Mies,niin sitten ihan puskista yllättäen otti yhteyttä ja kysyi yhteenpaluun mahdollisuutta yms. Never ja piste. Miten ees kehtasi ajatella/kysyä moista. Hävetä saisi. Mutta se siitä,yli päästiin ja kaikki lopulta hyvin :-) Silti,epäluotettava kuva kaikenkaikkiaan jäi Kaksosmiehestä.


    • liianmontapettymystä

      kaksosmies on ehkä epäluotettavin ja itsekkäin kumppani mitä tiedän. Kaksosmies osaa sanoa juuri ne sanat mitä haluat kuulla, vaikkei niissä olisikaan mitään totuutta. Mitä lipevämpi, sitä enemmän salattavaa.

    • Anonyymi

      Olen itse kaksonen nainen ja kumppani on kaksonen mies ollaan ihan samanlaisia. Ymmärretään toisiamme hyvin. Seksissä molemmilla ei ole intohimoa muuten meille menee hyvin. Kaksonen mieli muuttuu koko ajan hänellä on kaksi persoona. Voi ihan tyhjästä heti riidellä. Tykkään enemmän oma tila ja omarauha. Molemmat ei ollaan mennyt kertaan lomalle yhdessä. Meillä siinä on paljon ongelmia ollaan seurusteltu 3v mutta ei pystytään jotenkin ero vaikka pidetään tauko jompikumpi taas pala.

    • Anonyymi

      Ainakin kaksoset ja vaaka sopii yhteen. Ollaan erilaisia mutta samaan aikaan luonteet sopivat yhteen.

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole koskaan loukannut yhtä pahasti, kuin kaksosmies. Alku niin hurmaavaa sielunkumppanuutta ja ymmärrystä ja täydellistä rakkauselokuvaa.
      Vuosi siitä, en tunne enää itseäni. Elämästä on syöty aivan kaikki, terveys mukaanlukien. On käytetty hyväksi, alistettu, haukuttu ja kaltoinkohdeltu. Ja ikuisesti vika on minussa, kuulemma. Hänessä ei ole mielestään vikaa. Ymmärsin vihdoin lähteä, ansaitsen parempaa.
      -Härkänainen, joka yritti kaikkensa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe