mitä tykkäätte? ÄP 2009

mä vaan!

JOKO OLETTE KÄYNEET KATSOMASSA UUDEN ÄITIYSPAKKAUKSEN,KELAN SIVUT ON TUKOSSA MUTTA JOTENKIN ONNISTUU AUKAISEMAAN,MINÄ IHAN PIDIN MUTTA EHKÄ TYTÖLLE SANOISIN PAKKAUKSEN OLEVAN JOS PITÄISI OTTAA KANTAA,VAIPAT PUUTTUI NIINKUIN LUULTIINKIN JA JOTENKIN TUNTUU ETTÄ TAVARAA OLI VÄHÄN VÄHEMMÄN KUIN LUULIN. KÄYKÄÄ KATSOMASSA...

17

1747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,

      juuh aika tukossa tuntu olevan nuo sinut, mutta se mitä nyt näin niin ihan kivalta vaikutti. sinäänsä ärsyttää tuo vaippojen puuttuminen, tuntuu että kestovaipoista jauhetaan koko ajan ja me emme niitä aijo käyttää, mutta hyvää asiaa ne tietysti ajavat.

      • mä vaan!

        HAALARI ON ITSEASIASSA AIKASTA RUMA,KUINKA KUKAAN JOKA NÄKEE KAIKENMAAILMAN REIMATECIT JA LENNE BABYT YMS HAALARIT VOI SUUNNITELLA JOTAIN NUO RUMAA,JOS NE TARVITSEE KIVEMMAT MALLIT MÄ VOISIN SUUNNITELLA ENSI VUODEN PAKKAUKSEN,MÄ LUULEN ETTÄ KAIKKI ÄIDIT PYSTYISI PAREMPAAN.
        JA KESTOT ON PERIAATTEESSA IHAN OK ,MUTTA SEN VOISI TOTEUTTAA NIIN ETTÄ SAISI ITSE VALITA OTTAAKO KERTAKÄYTTÖVAIPAT PAKKAUKSEENSA VAI KESTOT,EI VARMASTI OLISI MAHDOTON TOTEUTTAA,,,,


      • pahempiakin...
        mä vaan! kirjoitti:

        HAALARI ON ITSEASIASSA AIKASTA RUMA,KUINKA KUKAAN JOKA NÄKEE KAIKENMAAILMAN REIMATECIT JA LENNE BABYT YMS HAALARIT VOI SUUNNITELLA JOTAIN NUO RUMAA,JOS NE TARVITSEE KIVEMMAT MALLIT MÄ VOISIN SUUNNITELLA ENSI VUODEN PAKKAUKSEN,MÄ LUULEN ETTÄ KAIKKI ÄIDIT PYSTYISI PAREMPAAN.
        JA KESTOT ON PERIAATTEESSA IHAN OK ,MUTTA SEN VOISI TOTEUTTAA NIIN ETTÄ SAISI ITSE VALITA OTTAAKO KERTAKÄYTTÖVAIPAT PAKKAUKSEENSA VAI KESTOT,EI VARMASTI OLISI MAHDOTON TOTEUTTAA,,,,

        No eihän tuo onneks nyt aivan kauhean paha ole. Kyllä itse tykkäisin enemmän siitä viime vuoden mallista, siinä se haalari on minun mielestä tosi suloinen. Mutta on niillä joskus ollut rumempiakin haalareita. Ja ilmaiseksihan tuon saa... Onko tässä paketissa oikeasti yhtä paljon tavaraa kuin edellisvuotisessa? Jotenkin tuntuu, että jotain puuttuu. Tuntuuko vaan, vai onko lama purrut tähänkin pakettiin?


      • ................

        Ja se tuttipullo puuttuu!!! Kaikilla ei sitä maitoa vaan tule. :(
        Ja kyllä tulevien kaksosten yh:na olisin halunnut kertakäyttö vaippoja. Tuskin kauheesti ehtii/jaksaa ylimääräistä pyykätä.
        Toppapuku on mielestäni enemmän pojalle ja muut vaatteet tytön värisiä.
        Olen sitä mieltä,että esikoisen pakkauksessa oli enemmän vaatetta.
        Meidän kaksosille otin vain yhden pakkauksen ja 2xraha.


    • mä vaan!

      KOKEILEN VOINKO LIITTÄ TÄNNE TÄMÄN KUVAN:

    • CAPS LOCK POIS PÄÄLTÄ

      Pliis, älä huuda.

    • ,,,,lllkk

      Miten te jotkut kehtaatte valittaa äitiyspakkauksen väreistä? sen saa ilmaiseksi! suomi on siitä ainutlaatuinen maa.

      • pahempiakin...

        No sitähän minäkin, että ilmaiseksihan tuon saa. Mutta kai sitä silti saa sanoa, jos tykkäs edellisen pakkauksen haalarista enemmän? Vai eikö?


    • tuli päätös

      Tänään tuli päätös äitiyspakkauksen saannista, lähettävät kuulemma parin viikon sisällä. Laskettuaika heinäkuun loppupuolella. Tuntuu hurjalta, että pakkaus tulee jo nyt. Vieläköhän saan vanhan pakkauksen, ei varmaan vielä uutta tuu?

      • ffdfdfdfd

        mullakin heinäkuun lopulla laskettuaika. vein heti eilen paperit kelaan. haluisin sen vuoden 2008. Saas nähdä.


    • ....

      eikös tuosta puutu se vanupuku? vai onko mulla vaan simmuissa vikaa....

    • .....................

      en ole koskaan pakkausta ottanut ja nyt kolmas tulossa niin ei tarvita. mutta tykkäsin nyt tuosta makuupussista ...

    • yonido

      Mä olen tyytyväine et sain 2008 pakkaukse enkä 2009 pakkausta.
      En mä tykkää yhtään tuosta 2009 pakkauksesta.

    • Tirppanen86

      En löydä pakkauksista moitittavaa, värit ovat värejä vain, aivan sama minulle, ei ne vauvat niistä mitään ymmärrä, mielestäni vaatteet sopivat hyvin molemmille sukupuolille. Kaksospoikia pukkaa ja otan pakkaukset 2X ja loput rahana.

      Esikoisia odottelen ja mielestäni kaikki pieni on suloista, olen enemmän kuin tyytyväinen tähän järjestelyyn joka meille odottaville äideille on tarjolla koska edut ovat kullanarvoisia. Kestovaippasysteemikin on ihan jees, tosin en kyllä ajatellut ihan vielä vastasyntyneillä niitä testailla, sitten vasta kun ovat isompia.

      • Miullakin esikoinen tulossa, joten olen vain tyytyväinen että tuon paketin saan. Ei niillä väreillä niin väliä, ja kyllähän niitä vaatteita tulee itsekkin ostettua, joten silloin voi sitten ostaa juuri sellaiset kun itse haluaa. :)

        Mutta selvästi on hyvä, etten ole viime vuoden pakettia nähnyt, niin en voi "harmitella" muiden mukana, että edellinen paketti olisi ollut hienompi. ;)


    • vuosmallia76

      Tykkäsin!Ja tykkäsin kestovaippaideasta,aiotaan kokeilla sitä tyyliä tällä kertaa.Kolmas on tulossa elokuussa,ja vaikka noi vaatteet nyt ei aina ole niin viimeistä huutoa niin onhan ne ilmasia.Ja meillä on jo entisiä vauvanvaatteita joten mua nyt ei niin sureta,mulle kyl kelpaa.Saahan sen rahana jos ei miellytä!

    • en valittaisi!

      Minusta vain hyvä että kertakäyttövaipat on jätetty pois, kai olette tietoisia niiden ympäristövaikutuksista :) Vaatteetkin olivat mielestäni kivoja, miksi valittaa avusta hyvät ihmiset! Ja sitäpaitsi jos värit ei miellytä niin ainahan vaatteet voi värjätä, suurin osa on puuvillaa joten on helppoa värjättävää. Joku ihmetteli kevyttoppapuvun puuttumista, se on tänä vuonna korvattu villasekoitehaalarilla, sellainen perusvalkoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2341
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2086
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1602
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1361
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1345
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1236
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1115
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe