Toivoisin löytäväni sinisiä lautasia ym. astiastoon kuuluvaa. Astioiden pohjassa teksti The Courtship, Alfred Meakin, Staffordshire, England.
Etsin englantilaista posliinia
18
4957
Vastaukset
- sansku
Moikka!
Meillä olisi yksi kappale The courtship astiastoa, tämmönen soikea lautanen/tarjoiluvati.
pohjassa myös lisäksi muuta tekstiä jonkunverran:
Amand engraved pattern applied under rhe glaze detergent and acid resisting colour.- alfred meakin
kuvaa siitä?
- AHTT
MEILTÄ LÖYTYYISI VIISI KAPPALETTA SYVIÄ LAUTASIA ETSIMÄÄSI MERKKIÄ
- susamaria2
hei! minulta löytyisi yksi matala ja yksi syvä lautanen kyseistä sarjaa. jos kiinnostaa niin ota yhteyttä. susa 0458780550
- ariv1
hei, minulla olisi sinisiä Staffordshire Dikens Series lautasia ja tasseja yhteensä 22 kpl. 040-7230325 Ari
- -tiiaaa
Hei, jos satut vielä olemaan kiinnostunut kyseisistä astioista meiltä löytyisi kaksi sinistä ruokalautasta sekä kannu !
- RaMaTa
Hei, minulta löytyy 6 6 6 lautasta, kastikekulho, kannu , syvä tarjoiluastia ja soikea vati jos vielä kiinnostaa. ??
- uppe
Vieläkö keräät lautasia,minulla olisi kaksi syvää lautasta,torilla taitaa olla kuva.
- HalsvahaB
Vieläkö etsit Meakinin courtship sarjaa sinisenä?
- Malla
Minulla on matalat ja syvät lautaset sekä leipälautaset, jokaista 6 kpl. Lisäksi kannu, kastikekannu ja ilmeisesti jonkinlainen tarjoiluastia (syvä, vaikka salaatille, siinä on pieniä kulumisen jälkiä, muut ovat virheettömiä).
- Åsa
Hei Malla
Vieläkö sinulla on nuo astiat? - saila
meillä saatavilla matalia lautasia 8 kpl sekä syviä 10 kpl
- JereP
minullakin on jäänyt perinnöksi kyseisiä lautasia. Löytyy 22 kappaletta erilaisia lautasia, että jos kiinnnostaa ota yhtettä puh: 0413667512 Jere Paakkunainen
- Jerep
Merkit unohtui; The Courtship Staffordshire Alfred Meakin ja Olde Enland Royal Tudorware Staffordshire England
- Åsa
Hei
Jos jollain on näitä lautasia niin ostaisin :) [email protected] - Anonyymi
Onkohan näitä vielä kellään kaapinpohjalla? Olisin kiinnosunut ostamaan.
- Anonyymi
Hei, onko kysely onko vielä ajantasainen? Minulla olisi kolme syvää lautasta ja kolme isoa lautasta sinisenä.
- Anonyymi
Jos joku vielä kiinnostunut ko astiastosta niin löytyisi kannu, kastikekulhoa, vati, tarjoilulautanen sekä 6 isoa, 6 pientä sekä 2 syväälautasta. Väri sini/valk. Yht otto [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867