Toivoisin löytäväni sinisiä lautasia ym. astiastoon kuuluvaa. Astioiden pohjassa teksti The Courtship, Alfred Meakin, Staffordshire, England.
Etsin englantilaista posliinia
18
4733
Vastaukset
- sansku
Moikka!
Meillä olisi yksi kappale The courtship astiastoa, tämmönen soikea lautanen/tarjoiluvati.
pohjassa myös lisäksi muuta tekstiä jonkunverran:
Amand engraved pattern applied under rhe glaze detergent and acid resisting colour.- alfred meakin
kuvaa siitä?
- AHTT
MEILTÄ LÖYTYYISI VIISI KAPPALETTA SYVIÄ LAUTASIA ETSIMÄÄSI MERKKIÄ
- susamaria2
hei! minulta löytyisi yksi matala ja yksi syvä lautanen kyseistä sarjaa. jos kiinnostaa niin ota yhteyttä. susa 0458780550
- ariv1
hei, minulla olisi sinisiä Staffordshire Dikens Series lautasia ja tasseja yhteensä 22 kpl. 040-7230325 Ari
- -tiiaaa
Hei, jos satut vielä olemaan kiinnostunut kyseisistä astioista meiltä löytyisi kaksi sinistä ruokalautasta sekä kannu !
- RaMaTa
Hei, minulta löytyy 6 6 6 lautasta, kastikekulho, kannu , syvä tarjoiluastia ja soikea vati jos vielä kiinnostaa. ??
- uppe
Vieläkö keräät lautasia,minulla olisi kaksi syvää lautasta,torilla taitaa olla kuva.
- HalsvahaB
Vieläkö etsit Meakinin courtship sarjaa sinisenä?
- Malla
Minulla on matalat ja syvät lautaset sekä leipälautaset, jokaista 6 kpl. Lisäksi kannu, kastikekannu ja ilmeisesti jonkinlainen tarjoiluastia (syvä, vaikka salaatille, siinä on pieniä kulumisen jälkiä, muut ovat virheettömiä).
- Åsa
Hei Malla
Vieläkö sinulla on nuo astiat? - saila
meillä saatavilla matalia lautasia 8 kpl sekä syviä 10 kpl
- JereP
minullakin on jäänyt perinnöksi kyseisiä lautasia. Löytyy 22 kappaletta erilaisia lautasia, että jos kiinnnostaa ota yhtettä puh: 0413667512 Jere Paakkunainen
- Jerep
Merkit unohtui; The Courtship Staffordshire Alfred Meakin ja Olde Enland Royal Tudorware Staffordshire England
- Åsa
Hei
Jos jollain on näitä lautasia niin ostaisin :) [email protected] - Anonyymi
Onkohan näitä vielä kellään kaapinpohjalla? Olisin kiinnosunut ostamaan.
- Anonyymi
Hei, onko kysely onko vielä ajantasainen? Minulla olisi kolme syvää lautasta ja kolme isoa lautasta sinisenä.
- Anonyymi
Jos joku vielä kiinnostunut ko astiastosta niin löytyisi kannu, kastikekulhoa, vati, tarjoilulautanen sekä 6 isoa, 6 pientä sekä 2 syväälautasta. Väri sini/valk. Yht otto [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067