Pystyykö puista pöydän jalkaa korjaamaan mitenkään nätiksi, jos koira on kalunnut sitä huomattavasti? Onko esim. jotain massaa tai muuta, jolla voisi tasoittaa kolot, ja sitten maalata päälle tai muuten värjätä...
Vastaukset 6
- remppa-mamma
voi toimia,mutta joudut maalaamaan kaikki jalat sen jälkeen. "Kemiallista puuta" olen joskus nähnyt jossain, en tiedä onko sitä nykyään. Sekin oli käyttötavaltaan samanlaista. Kittaat, annat kuivua ja hiot tasaiseksi, sen jälkeen pintakäsittely
- make
jos on kaluttu oikein pahasti, on poistaa vioittunut kohta ja liimata uutta puuta tilalle.
Se vaatii sitten jo jalan irroittamisen ja tehokkaampia työkaluja, mutta on varteenotettava vaihtoehto. Entisöintikirjoista saat tarkemmat ohjeet. - löytyy aineet
Seinätasoitteet ei tähän käy, puun paikkaamiseen on omat aineet. Myyjä neuvoo kyllä, jos satut sellaisen löytämään...
- atlatl
...sivele ne kohdat Hirvensarvi-suolalla,joihin et halua hampaanjälkiä.
Pitäisi kuulema tehota aika hyvin.
Saakohan tuota apteekista?- Sihveri Herman
maali-, rauta- ja halpakaupassa on Plastic Paddingin "kemiallista puuta". Olen käyttänyt ja toimii hyvin.
- mie vaan..
on jos viitsit tehdä siihen kokonaan uuden palan. Eli sahaat sen syödyn pois ja teet vastaavan uuden palan puusta ja liimaat paikalleen, maalat ja se on siinä.. Pakkeloimalla saa hampaanjäljet sun muut pois kyllä ihan siististi, mutta jos paloja puuttuu niin uutta tavaraa siihen tarvitaan kyllä tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398