Pystyykö puista pöydän jalkaa korjaamaan mitenkään nätiksi, jos koira on kalunnut sitä huomattavasti? Onko esim. jotain massaa tai muuta, jolla voisi tasoittaa kolot, ja sitten maalata päälle tai muuten värjätä...
Miten voi korjata koiran kaluaman puisen pöydän jalan?
6
1953
Vastaukset
- remppa-mamma
voi toimia,mutta joudut maalaamaan kaikki jalat sen jälkeen. "Kemiallista puuta" olen joskus nähnyt jossain, en tiedä onko sitä nykyään. Sekin oli käyttötavaltaan samanlaista. Kittaat, annat kuivua ja hiot tasaiseksi, sen jälkeen pintakäsittely
- make
jos on kaluttu oikein pahasti, on poistaa vioittunut kohta ja liimata uutta puuta tilalle.
Se vaatii sitten jo jalan irroittamisen ja tehokkaampia työkaluja, mutta on varteenotettava vaihtoehto. Entisöintikirjoista saat tarkemmat ohjeet. - löytyy aineet
Seinätasoitteet ei tähän käy, puun paikkaamiseen on omat aineet. Myyjä neuvoo kyllä, jos satut sellaisen löytämään...
- atlatl
...sivele ne kohdat Hirvensarvi-suolalla,joihin et halua hampaanjälkiä.
Pitäisi kuulema tehota aika hyvin.
Saakohan tuota apteekista?- Sihveri Herman
maali-, rauta- ja halpakaupassa on Plastic Paddingin "kemiallista puuta". Olen käyttänyt ja toimii hyvin.
- mie vaan..
on jos viitsit tehdä siihen kokonaan uuden palan. Eli sahaat sen syödyn pois ja teet vastaavan uuden palan puusta ja liimaat paikalleen, maalat ja se on siinä.. Pakkeloimalla saa hampaanjäljet sun muut pois kyllä ihan siististi, mutta jos paloja puuttuu niin uutta tavaraa siihen tarvitaan kyllä tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597