Mistä vakuutus?

N.O.Hääppönen

Heippa!

Oletteko kilpailuttaneet vakuutusyhtiöt liikenne- ja/tai autovakuutuksessa? IF tuntuu olevan arvokas. Entä Tapiolan mainostama TOYOTA vakuutus? Mitähän sitä ottaisi 2001 mallin Avensikselle...

Hyvää JOULUA vai mitä se oli.

8

1081

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werwerwe

itellä on tapiolan vakuutus ihan samaan autoon, ei oo kyllä tuota toyotan oma hommaa. siinäki maksaa vähän turhasta mun mielestä. aika hankala vertailla näitä kun on olemassa vaikka mitä boonus juttuja joka firmalla mutta aikoinaa tapiola oli halvin. netissähän on ne laskurit, sinne vaa laitat auton tiedot ja näät ne hinnat firmojen sivuilta

• sucks

Itse kilpailutin vakuutuksien hinnat 00- farkku aveeni ja kas tapiolalla pelkkä liikennevakuutus 200 euroa kalliimpi kuin pohjolalla. Lisäksi kaskon hinnassa oli reilu ero. Edellisen auton kohdalla oli juuriki sama juttu...

• gfdgdfg
        sucks kirjoitti:

Itse kilpailutin vakuutuksien hinnat 00- farkku aveeni ja kas tapiolalla pelkkä liikennevakuutus 200 euroa kalliimpi kuin pohjolalla. Lisäksi kaskon hinnassa oli reilu ero. Edellisen auton kohdalla oli juuriki sama juttu...

itse en ole noita kilpailuttanut, nettilaskuri vaa näyttää että tapiola on mulle halvin. pohjola ja if selvästi kalliinpia. siis liikenne ja kasko vakutuutuksilla, mutta toiki sit riippuu minkä pankin asiakas on ja sillee että saako niitä boonuksia mitenkä. pohjola on halvempi jos saa täydet pisteet mutta itse en saa niitä yhtään ja tapiolalta saan jonku 8% lisäalennuksen. yleensä kannattaa keskittää kaikki samaan, silleehän se halvin tulee

• kacco
        gfdgdfg kirjoitti:

itse en ole noita kilpailuttanut, nettilaskuri vaa näyttää että tapiola on mulle halvin. pohjola ja if selvästi kalliinpia. siis liikenne ja kasko vakutuutuksilla, mutta toiki sit riippuu minkä pankin asiakas on ja sillee että saako niitä boonuksia mitenkä. pohjola on halvempi jos saa täydet pisteet mutta itse en saa niitä yhtään ja tapiolalta saan jonku 8% lisäalennuksen. yleensä kannattaa keskittää kaikki samaan, silleehän se halvin tulee

Saa neuvoteltua 60-70 prossaa boonuksia aina. Keskittämisalennuksia saa joka firmasta. Nettilaskureihin ei pidä uskoa vaan halvimmat vakuutukset saa aina soittamalla tai muuten kilpailuttamalla. Säästää satoja euroja vartin hommassa. Saa sitten ostaa vaikka vanteet pirssin alle jos ei muuta keksi. Pohjolalla yleisesti ottaen yli 200 euroa halvemmat kuin tapiolalla. Ifillä siitä puolestavälistä.

• tyuityu
        kacco kirjoitti:

Saa neuvoteltua 60-70 prossaa boonuksia aina. Keskittämisalennuksia saa joka firmasta. Nettilaskureihin ei pidä uskoa vaan halvimmat vakuutukset saa aina soittamalla tai muuten kilpailuttamalla. Säästää satoja euroja vartin hommassa. Saa sitten ostaa vaikka vanteet pirssin alle jos ei muuta keksi. Pohjolalla yleisesti ottaen yli 200 euroa halvemmat kuin tapiolalla. Ifillä siitä puolestavälistä.

aijaa, enpä ole tuota tiennyt. pitääpä kysyä ens keväänä pohjolasta, tämä vuosi on jo maksettu. pohjolan pankkiasikas olen muutenkin

• kallisonAvensisvak

Entä Turva yhtiö, se oli halvin kun oli kotivakuutus mukana, sitten tuo Folksam vai mikä soli.

• Folkspop
        kallisonAvensisvak kirjoitti:

Entä Turva yhtiö, se oli halvin kun oli kotivakuutus mukana, sitten tuo Folksam vai mikä soli.

Ilman muita vakuutuksia ja bonuslaskelmia, niin veikkaan että Pop ja Folksam nyt halvimmat tarjouksensa vuoksi. Viime vuonna kun Popilla ei ollut tarjousta, niin oma vakuutusyhtiö oli saman hintainen.
        Nyt moni mainostaa korotettuja bonuksia, mutta kannattaa katsoa laskimesta mitä tulee, ei välttämättä ole halvempi.

Korvauspolitiikka ja asiakaspalvelu onkin sitten ihan oma stoori, jossa ensinmainitut eivät käsittääkseni loista. Ehkä kannattaa tarkastaa ne muutkin siitä välimaastosta voi löytyä se paras, kun otetaan ne joskus tulevat korvaukset kaskosta, pelkkä liikennevakuutus kannattaa ottaa halvimmasta.

• Paaliin

Eihän tuo paaliin menevä Tojo tarvitse mitään vakuutuksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      93
      2124
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1373
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      138
      1034
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      226
      991
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      856
    6. 95
      853
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      744
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      79
      741
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      727
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      92
      690
    11. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      638
    12. 47
      634
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      621
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      27
      503
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      470
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      464
    18. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      462
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      437
    20. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33