kuka on kylän kovin jätkä???

mä !!

kertokaa mielipide asiasta.mä

28

4249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666999

      pilkulleen

      • tonari

        on raision kovin palstahäirikkö, joka paskaisissa kalsareissaan vessan peilin edessä keksii vorssapalstan naisille tuulesta temmattuja uhkauksia.

        Huomenna se taas häpeää ja hakee kepua kaupasta pälyillen ympärilleen ahdistuneena.

        Parin pullon jälkeen netti auki ja menoksi.


      • samalla luokalla royn kanssa
        tonari kirjoitti:

        on raision kovin palstahäirikkö, joka paskaisissa kalsareissaan vessan peilin edessä keksii vorssapalstan naisille tuulesta temmattuja uhkauksia.

        Huomenna se taas häpeää ja hakee kepua kaupasta pälyillen ympärilleen ahdistuneena.

        Parin pullon jälkeen netti auki ja menoksi.

        määkin aattelin ensin että mitä toi hullu täällä meuhkaa. Nyt tierän ettei noi kaikki oo oikeesti roylta noi viästit. Ei se pullosta jua jos tölkkejä saa pilkkahintaan tallinasta. moro vaan roiro. toi kohre on nyt kyllä haukannu liian ison suupalan kun se ei selvästikkään tunne ihmistä keneksi nyt tekeytyy.kyä tää joihinkin voi läpi mennä ja upotakkin jopa, tuttuihin ei kyllä mee ihan kuusnollana läpitte.ei toi roi oo eres tommosiin aikoihin ylhäällä mitä nää viästit lähtee. mää tiärän missä se on töisä ja sillä on sinne sen verran matkaa ettei varmana kävis viikkookaan läpi jos täälä kukkuis. on se yli-ihminen mutta nukkuu sekin, mää oon jopa nähny.onnee taisteluun vaan pirttilän sanoin. sää tiärät!juappo voi olla yhäkin mutta on sillä töllit ja akat ja varmana kakaroitakin vaikkei kaikkia tunnustakkaan.sen verran vauhrikas kaveri oli jo kouluaikoina että ihme olis jossei näin olis.mää uskon roi että sua vituttaa.sen hullupetrinkin ja sen pikkujontun puolta pirit aina kun niitä toiset kiusi.sää vaan et oo tollaten mitä toi yks koittaa esittää. noinpaljoo ei ihminen muutu. -terveisin kaveri koulusta ja tetsiltä!-


      • DfKfjgkl
        samalla luokalla royn kanssa kirjoitti:

        määkin aattelin ensin että mitä toi hullu täällä meuhkaa. Nyt tierän ettei noi kaikki oo oikeesti roylta noi viästit. Ei se pullosta jua jos tölkkejä saa pilkkahintaan tallinasta. moro vaan roiro. toi kohre on nyt kyllä haukannu liian ison suupalan kun se ei selvästikkään tunne ihmistä keneksi nyt tekeytyy.kyä tää joihinkin voi läpi mennä ja upotakkin jopa, tuttuihin ei kyllä mee ihan kuusnollana läpitte.ei toi roi oo eres tommosiin aikoihin ylhäällä mitä nää viästit lähtee. mää tiärän missä se on töisä ja sillä on sinne sen verran matkaa ettei varmana kävis viikkookaan läpi jos täälä kukkuis. on se yli-ihminen mutta nukkuu sekin, mää oon jopa nähny.onnee taisteluun vaan pirttilän sanoin. sää tiärät!juappo voi olla yhäkin mutta on sillä töllit ja akat ja varmana kakaroitakin vaikkei kaikkia tunnustakkaan.sen verran vauhrikas kaveri oli jo kouluaikoina että ihme olis jossei näin olis.mää uskon roi että sua vituttaa.sen hullupetrinkin ja sen pikkujontun puolta pirit aina kun niitä toiset kiusi.sää vaan et oo tollaten mitä toi yks koittaa esittää. noinpaljoo ei ihminen muutu. -terveisin kaveri koulusta ja tetsiltä!-

        Mitä täällä kinaatte?
        Pääasia on se että tiedetään kuka tapettiin ja missä ja kenentoimesta ja koska ja millä ja kuka tiätää! Vanhukset vittuun!


      • forsa
        samalla luokalla royn kanssa kirjoitti:

        määkin aattelin ensin että mitä toi hullu täällä meuhkaa. Nyt tierän ettei noi kaikki oo oikeesti roylta noi viästit. Ei se pullosta jua jos tölkkejä saa pilkkahintaan tallinasta. moro vaan roiro. toi kohre on nyt kyllä haukannu liian ison suupalan kun se ei selvästikkään tunne ihmistä keneksi nyt tekeytyy.kyä tää joihinkin voi läpi mennä ja upotakkin jopa, tuttuihin ei kyllä mee ihan kuusnollana läpitte.ei toi roi oo eres tommosiin aikoihin ylhäällä mitä nää viästit lähtee. mää tiärän missä se on töisä ja sillä on sinne sen verran matkaa ettei varmana kävis viikkookaan läpi jos täälä kukkuis. on se yli-ihminen mutta nukkuu sekin, mää oon jopa nähny.onnee taisteluun vaan pirttilän sanoin. sää tiärät!juappo voi olla yhäkin mutta on sillä töllit ja akat ja varmana kakaroitakin vaikkei kaikkia tunnustakkaan.sen verran vauhrikas kaveri oli jo kouluaikoina että ihme olis jossei näin olis.mää uskon roi että sua vituttaa.sen hullupetrinkin ja sen pikkujontun puolta pirit aina kun niitä toiset kiusi.sää vaan et oo tollaten mitä toi yks koittaa esittää. noinpaljoo ei ihminen muutu. -terveisin kaveri koulusta ja tetsiltä!-

        juu petel oon käyny mäes kyläs mut oikeesti mitä jounille kuuluu en oo mitään kuullu aikoihin.


    • arseenastuja

      hutsun pokaaja varmasti? Annas pisteitä! Ei kaikki lunttuihin sotke, tämmösiinkään, kiitos Tammelan jeesuksen että pysy perse kuosissa. Haiseehan se mut ei ihan vielä veljet painaneet.
      Hyi paska. olet äitisikin mielestä vähän rums. Ja äitis vasta onkin, ruma!

      • pilluntyrkjääjävsu

        itteensä kammottavasti maalaava hullu akka jota fo alaluokilla pelätään, Ketun lepakko, kostaapa Roy silti, lupas ja kostaa!


      • roydonary
        pilluntyrkjääjävsu kirjoitti:

        itteensä kammottavasti maalaava hullu akka jota fo alaluokilla pelätään, Ketun lepakko, kostaapa Roy silti, lupas ja kostaa!

        Mun eit arvii sua edes tönästä. Unohdat yhden oleellisen jutun! Mulla voi olla akka ja vähän lapsiakin,....Ne tykkää muten ihan vitusti kum tollanen pelle puuttuu perheen asioihin. Siis mun perheen,
        Oletkos tyhmä vai luuletko voittavasi?
        Ei oo voittopokaalia vielä haettu. (eikä haeta!)
        Tää on harmitonta just nyt, kohta se on henkilökohtaista eikä paljon jäljet pelasta, meillä on lusittu ennenkin, pienemmästäkin, on se kumma kun ei mee perille! OK. sikaotteet, ja nyt en auta, päinvastoin, maksa! Äläkä luule ettet käryä, kameroissa keikut enemmän kuin uskotkaa,. BTW, saat päihisi ihan henk. koht. lupaan!


      • roydonary
        roydonary kirjoitti:

        Mun eit arvii sua edes tönästä. Unohdat yhden oleellisen jutun! Mulla voi olla akka ja vähän lapsiakin,....Ne tykkää muten ihan vitusti kum tollanen pelle puuttuu perheen asioihin. Siis mun perheen,
        Oletkos tyhmä vai luuletko voittavasi?
        Ei oo voittopokaalia vielä haettu. (eikä haeta!)
        Tää on harmitonta just nyt, kohta se on henkilökohtaista eikä paljon jäljet pelasta, meillä on lusittu ennenkin, pienemmästäkin, on se kumma kun ei mee perille! OK. sikaotteet, ja nyt en auta, päinvastoin, maksa! Äläkä luule ettet käryä, kameroissa keikut enemmän kuin uskotkaa,. BTW, saat päihisi ihan henk. koht. lupaan!

        ..ja sitten napsuu! Oot melkein kiinni jo, ikävää että olit ruma akka, btw, maksat!


      • Aikuinen nainen
        roydonary kirjoitti:

        Mun eit arvii sua edes tönästä. Unohdat yhden oleellisen jutun! Mulla voi olla akka ja vähän lapsiakin,....Ne tykkää muten ihan vitusti kum tollanen pelle puuttuu perheen asioihin. Siis mun perheen,
        Oletkos tyhmä vai luuletko voittavasi?
        Ei oo voittopokaalia vielä haettu. (eikä haeta!)
        Tää on harmitonta just nyt, kohta se on henkilökohtaista eikä paljon jäljet pelasta, meillä on lusittu ennenkin, pienemmästäkin, on se kumma kun ei mee perille! OK. sikaotteet, ja nyt en auta, päinvastoin, maksa! Äläkä luule ettet käryä, kameroissa keikut enemmän kuin uskotkaa,. BTW, saat päihisi ihan henk. koht. lupaan!

        Sulla toi kieliopillinen puoli näyttää natsaavan todella ihastuttavasti. Ei tainnut oikein koulunpenkillä tarttua mm. se, että mihin kohtaan lauseessa esim. pilkku laitetaan.


    • roydonary

      Ja sinähän tulet ihan nimelläs tänne, vai mitä Janne

    • Ultimate fighter

      Lukematta ketjun muita viestejä, niin mun ehdokas on Nummisen Niilo&Co.

      • tuntien

        ehdokkaita saattaa olla aika monta vittuilullakin on rajansa.


      • mutten kero
        tuntien kirjoitti:

        ehdokkaita saattaa olla aika monta vittuilullakin on rajansa.

        taso tällä palstalla kertoo forssasta paljon.


      • jos,
        mutten kero kirjoitti:

        taso tällä palstalla kertoo forssasta paljon.

        asiat ymmärtää, lasten, kuuden 35-43 v. ikäisten kautta olen ko. elämään hyvin saanut tutustua. ulkopuoliselle tietysti kaikki on jotain muuta, sitä kun avaruus ja tyhjyyskin.


      • Anonyymi
        mutten kero kirjoitti:

        taso tällä palstalla kertoo forssasta paljon.

        Niin kertoo, forssan maine on rujo mutta ihan syystäkin.
        Sinne ei kukaan normaali ihminen muuta ja sääli taas heitä, jotka sinne sattuvat syntymään.


    • Anonyymi

      Loviisan Jorma 67v on kovin panomiäs

    • Anonyymi

      Kyllä joka orille ohjastaja löytyy, kuten vanha sanonta kuuluu.
      Eli on ihan sama ja turhakin inistä, ketä on kovin jätkä kylillä, koska aina on kovempia.

    • Anonyymi

      Mäkysen rane

    • Anonyymi

      Mikko ''räkä'' S...

      on niin kova jamppa, että painaa nuorisoa kuin vettä valuu hanasta

    • Anonyymi

      Mä oon kovin jätkö IKINÄ!

    • Anonyymi

      Yks puistospurgu loviisasta voitti nuoren isotissisen naisen poikayatävän kädenväännös ja sit myöhemmin baarin jälkee kotimatkalla nussi sitä naista ihan vitun pitkään ja usein uudestaan... ttu mikä jätkä

      • Anonyymi

        On se ollut tosi-kova jätkä, kun on voittanut kädenväännssä!! :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ollut tosi-kova jätkä, kun on voittanut kädenväännssä!! :o

        Viidakonlain mukaan jos voittaa kädenväännös niin saa nussia toisen naisen!!


    • Anonyymi

      Persut!

    • Anonyymi

      Yks sorvari itäuudeltamaalta... sorvaa metallin kynsillä ja juo kivimursketta paskantaa asfalttia

    • Anonyymi

      Mun tuttava on melko kova, työllistää 14-48 tyyppiä ja maksaa heille melko hyvää tiliä.

    • Anonyymi

      Yks työtön läski vetää kerralla 3 megaateriaa ja kaks kaljaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe