juicen sanoin..
Yksinäisyys ympärillä joskus ottaa hahmon ihmisen
Tiedän mitä haluan tiedän miten vähään kykenen
Yksinäisyys sydämessä, katkeriksi pisaroiksi tiivistyy
Siinä yksinäisyyden on seuraus, siinä on sen syy
Olen sinussa kiinni, sinä tiedät vaikka myönnä en
Läheisyyttäs kaipaan rakkauttasi tarvitsen
Olen sinussa kiinni, sinuun kiinni jään
Sanot: Pois! Ja minä menen, kohta huomaat etten mennyt mihinkään
Kunpa sinut tuntisin paremmin
Silloin ehkä oppisin itsenikin
Vaikken koskaan luotasi poistunutkaan
Tulen uudestaan
Yksinäisyys, yksinäisyys joskus siihen hermostun
Halki aavikon jäisen rämmin kunnes havahdun
Kadehdi en niitä jotka luotuja on kaksoiselämään
Joskus tuntuu etten kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään
Kunpa sinut tuntisin paremmin
Silloin ehkä oppisin itsenikin
Vaikken koskaan luotasi poistunutkaan
Tulen uudestaan
Kunpa sinut tuntisin paremmin
Silloin ehkä oppisin itsenikin
Vaikken koskaan luotasi poistunutkaan
Tulen uudestaan
Kunpa sinut tuntisin paremmin
Silloin ehkä oppisin itsenikin
Vaikken koskaan luotasi poistunutkaan
Tulen uudestaan
Kadehdi en niitä jotka luotuja on kaksoiselämään
Joskus tuntuu etten kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään
Aion tulla viereesi uudestaan
Poikki ikiroutaisen isänmaan
Vaikken koskaan luotasi poistunutkaan
Tulen uudestaan
amen sellaista se oli,,
elo nuoruudessa oli kaksois
9
476
Vastaukset
- niet jummatanut sanoja!
NIX NOU INTE siinä ne olivat arvosteluni!
- nykyvirsi
niet jummatanut sanoja! kirjoitti:
NIX NOU INTE siinä ne olivat arvosteluni!
nykymurheisiin..
- Saara
Onko tämä ateisti Juicen biisien esittämispalsta?
- mutta katso
uuslestojen palstalle, siellä sitä teille tarinaa kuvin ja sävelin on. Ne saisi serifi poistaa.
- !Hallelujaa
Tällainen näyttäisi olevan sheriffin linja.
Ateismia pitää julistaa. Ja uskovia saa haukkua vapaasti.
Uskovan ei saa edes huumormielessä toivottaa ketään vuorille. :-))) On kyllä hieman kyseenalaista, mutta ei Juicen oletetun ateismin takia, vaan sen takia että copyright voi estää kappaleen kopioimisen tänne. Onneksi kirjoittaja ei väittänyt sitä omakseen.
Huomautan, että toimieni kohtuullinen arvostelu on sallittu, mutta jos sitä alkaa tulla liikaa, panen sillekin pisteen.- Nimetön
useimmissa viesteissänne, ja piikki siihen että rakastakaa lähimmäistänne. palatkaa uudelleen..
- olikin
Nimetön kirjoitti:
useimmissa viesteissänne, ja piikki siihen että rakastakaa lähimmäistänne. palatkaa uudelleen..
jonkun verran lesd,uusheränneitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437