Millaisia kokemuksia teillä on Comanche Cross 110c kiinan mönkijästä. Miten on laadun laita ja heitteleekö se kuinka (eli moottorin kesto/ muiden osien kesto)? Entä saako osia? Moottorihan on loncin ja aika monessa kiinalaisessa käytetty.
Entä tuo kokoluokka (istuinkorkeus 740mm), tulisi meillä tuollaisten 155-170cm pitkien lasten käyttöön?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Comanche Cross 110c kokemuksia
3
923
Vastaukset 3
- kaksijakoinen
tuo värkki. Toisaalta vituttaa niin maan perusteellisesti, mutta toisaalta hinta huomioon ottaen ei niin paha. Konehan niissä toimii melko hyvin, meillä ei ole koneen kanssa ollu ongelmia. Kaikki pultit taitaa olla tinaa, samoin kaikki puslat on väljiä, olisko kolmas tankki menossa, jouset on niin helvetin kovat, ym.
- csc
joo. mä sain tollasen jouluna mootori ihan kestävä jos ei hirveesti ajeta mä oon 156m ja se on mulle ihan sopiva
- no tällästä :(
mulla on kyseinen mönkiä kulkee 80 vauhtii ja yhtäkkii tuli vika et pätkii ja meinaa sammuu,mut sit se kulkee normaalisti ryypyllä kuumanaki! auttakaa mua thx!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013348Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721073- 44999
- 70845
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit77719- 94687
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50670Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29595- 47584
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.90554