Comanche Cross 110c kokemuksia

Millaisia kokemuksia teillä on Comanche Cross 110c kiinan mönkijästä. Miten on laadun laita ja heitteleekö se kuinka (eli moottorin kesto/ muiden osien kesto)? Entä saako osia? Moottorihan on loncin ja aika monessa kiinalaisessa käytetty.
Entä tuo kokoluokka (istuinkorkeus 740mm), tulisi meillä tuollaisten 155-170cm pitkien lasten käyttöön?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.

3

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksijakoinen

tuo värkki. Toisaalta vituttaa niin maan perusteellisesti, mutta toisaalta hinta huomioon ottaen ei niin paha. Konehan niissä toimii melko hyvin, meillä ei ole koneen kanssa ollu ongelmia. Kaikki pultit taitaa olla tinaa, samoin kaikki puslat on väljiä, olisko kolmas tankki menossa, jouset on niin helvetin kovat, ym.

• csc

joo. mä sain tollasen jouluna mootori ihan kestävä jos ei hirveesti ajeta mä oon 156m ja se on mulle ihan sopiva

• no tällästä :(

mulla on kyseinen mönkiä kulkee 80 vauhtii ja yhtäkkii tuli vika et pätkii ja meinaa sammuu,mut sit se kulkee normaalisti ryypyllä kuumanaki! auttakaa mua thx!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      27
      5284
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3593
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      53
      3492
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      26
      3387
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      123
      2980
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      32
      2717
    7. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      19
      2403
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      120
      2380
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2205
    10. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      41
      2042
    Aihe