Millaisia kokemuksia teillä on Comanche Cross 110c kiinan mönkijästä. Miten on laadun laita ja heitteleekö se kuinka (eli moottorin kesto/ muiden osien kesto)? Entä saako osia? Moottorihan on loncin ja aika monessa kiinalaisessa käytetty.
Entä tuo kokoluokka (istuinkorkeus 740mm), tulisi meillä tuollaisten 155-170cm pitkien lasten käyttöön?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Comanche Cross 110c kokemuksia
3
813
Vastaukset
- kaksijakoinen
tuo värkki. Toisaalta vituttaa niin maan perusteellisesti, mutta toisaalta hinta huomioon ottaen ei niin paha. Konehan niissä toimii melko hyvin, meillä ei ole koneen kanssa ollu ongelmia. Kaikki pultit taitaa olla tinaa, samoin kaikki puslat on väljiä, olisko kolmas tankki menossa, jouset on niin helvetin kovat, ym.
- csc
joo. mä sain tollasen jouluna mootori ihan kestävä jos ei hirveesti ajeta mä oon 156m ja se on mulle ihan sopiva
- no tällästä :(
mulla on kyseinen mönkiä kulkee 80 vauhtii ja yhtäkkii tuli vika et pätkii ja meinaa sammuu,mut sit se kulkee normaalisti ryypyllä kuumanaki! auttakaa mua thx!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897219- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082366
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809