Millaisia kokemuksia teillä on Comanche Cross 110c kiinan mönkijästä. Miten on laadun laita ja heitteleekö se kuinka (eli moottorin kesto/ muiden osien kesto)? Entä saako osia? Moottorihan on loncin ja aika monessa kiinalaisessa käytetty.
Entä tuo kokoluokka (istuinkorkeus 740mm), tulisi meillä tuollaisten 155-170cm pitkien lasten käyttöön?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Comanche Cross 110c kokemuksia
3
834
Vastaukset
- kaksijakoinen
tuo värkki. Toisaalta vituttaa niin maan perusteellisesti, mutta toisaalta hinta huomioon ottaen ei niin paha. Konehan niissä toimii melko hyvin, meillä ei ole koneen kanssa ollu ongelmia. Kaikki pultit taitaa olla tinaa, samoin kaikki puslat on väljiä, olisko kolmas tankki menossa, jouset on niin helvetin kovat, ym.
- csc
joo. mä sain tollasen jouluna mootori ihan kestävä jos ei hirveesti ajeta mä oon 156m ja se on mulle ihan sopiva
- no tällästä :(
mulla on kyseinen mönkiä kulkee 80 vauhtii ja yhtäkkii tuli vika et pätkii ja meinaa sammuu,mut sit se kulkee normaalisti ryypyllä kuumanaki! auttakaa mua thx!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741