pettääkö

liinula

pettääkö oinasmies jos tulee tilaisuus?,itte sanoo ettei ikinä petä...mut jotenkin käytös kertoo muuta.en tiiä mistä tää johtuu etten luota tähän mieheen...vaisto sanoo että on aika lipevä?

9

1818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisneitokainen

      kyllä tilaisuuden tullen, oinasmies on lyhytjännitteinen ja kyllästyy helposti.
      Palaa kyllä aina reissuiltansa takasin.
      Ota tai jätä, oma valinta.

      • Haluatko alkaa mun kaa niin huomaat että toi ei pidä paikkaansa.


      • oinas miehen piika
        sämpson kirjoitti:

        Haluatko alkaa mun kaa niin huomaat että toi ei pidä paikkaansa.

        Moikka!oon nyt kahdeksan vuotta ollut oinas mieheni kanssa..ja tänään viimeeksi sain huomata miten lyhyt pinna hällä on.Olin asioilla ja kun pikkasen venähti,sain kuulla kunniani..tuli hieman paha mieli kun oon ensin kaiken hänelle tehnyt valmiiksi,siis teen kaikki kotityöt että hän saa harrastaa ym tehdä omiaan.Pyysi kyllä myöhemmin anteeksi käytöstään mutta kuitenkin..eli miksi oinas miehen täytyy aina olla se ketä palvotaan ja palvellaan?.Miksi ei ota toista huomioon?.


      • paperijoutsen
        oinas miehen piika kirjoitti:

        Moikka!oon nyt kahdeksan vuotta ollut oinas mieheni kanssa..ja tänään viimeeksi sain huomata miten lyhyt pinna hällä on.Olin asioilla ja kun pikkasen venähti,sain kuulla kunniani..tuli hieman paha mieli kun oon ensin kaiken hänelle tehnyt valmiiksi,siis teen kaikki kotityöt että hän saa harrastaa ym tehdä omiaan.Pyysi kyllä myöhemmin anteeksi käytöstään mutta kuitenkin..eli miksi oinas miehen täytyy aina olla se ketä palvotaan ja palvellaan?.Miksi ei ota toista huomioon?.

        Oinas on kieltämättä hiukan hankala luonne, ( olen itse sellainen ) mutta aina järkevä omassa maailmassaan. Hän ei välttämättä näe asioita kuin omalta kannaltaan, joten oletko esittänyt hänelle itsesi tarpeeksi selkeästi?

        On myös hyväksi kun pidät omia puoliasi kunnolla, kuitenkaan vaipumatta marttyyrin rooliin ja alistumaan niihin purkauksiin en suosittele. Oinas kaipaa suhteessaankin hieman haastetta, jos päästät hänet niin sanotusti jalustalle, niin homma välillä riistäytyy käsistä.

        Sitäpaitsi, jos "mokasi" on noin pientä sorttia, niin älä huoli. Oinaan tulistuminen on kuin kipinä. Syttyy räjähtävästi ja meni jo ajat sitten kun sinä vielä märehdit asiaa.

        Ja se anteeksi pyyntö on iso asia. Hän todella arvostaa sinua =)

        Koita jaksaa oinas miehesi kanssa, parhaimmillaan hän on uskollinen ja rehellinen miesten mies.


      • oikkari äijä
        oinas miehen piika kirjoitti:

        Moikka!oon nyt kahdeksan vuotta ollut oinas mieheni kanssa..ja tänään viimeeksi sain huomata miten lyhyt pinna hällä on.Olin asioilla ja kun pikkasen venähti,sain kuulla kunniani..tuli hieman paha mieli kun oon ensin kaiken hänelle tehnyt valmiiksi,siis teen kaikki kotityöt että hän saa harrastaa ym tehdä omiaan.Pyysi kyllä myöhemmin anteeksi käytöstään mutta kuitenkin..eli miksi oinas miehen täytyy aina olla se ketä palvotaan ja palvellaan?.Miksi ei ota toista huomioon?.

        Itse olen oinasmies ja teen kyllä puolisoni kanssa kotityöt aika lailla puoliksi. En edes voisi jättää niitä pelkästään hänen kontolleen. Oma luontoni ei antaisi sellaista periksi.

        Lisäksi kehun vielä itseäni sen verran etten ole 10 vuoteen pettänyt kumppaniani.

        Että kyllä niitä poikkeuksiakin on. Minulla on lisäksi 3 planeettaa härässä ja nouseva merkki neitsyt.


      • kikka

        Todellakin kyllästyy helposti, murjottaa ei näytä tunteitaan.


      • on
        oinas miehen piika kirjoitti:

        Moikka!oon nyt kahdeksan vuotta ollut oinas mieheni kanssa..ja tänään viimeeksi sain huomata miten lyhyt pinna hällä on.Olin asioilla ja kun pikkasen venähti,sain kuulla kunniani..tuli hieman paha mieli kun oon ensin kaiken hänelle tehnyt valmiiksi,siis teen kaikki kotityöt että hän saa harrastaa ym tehdä omiaan.Pyysi kyllä myöhemmin anteeksi käytöstään mutta kuitenkin..eli miksi oinas miehen täytyy aina olla se ketä palvotaan ja palvellaan?.Miksi ei ota toista huomioon?.

        Niin, miksi pitää aina passata ja paapoa?

        Oinaani on todella tyytyväinen kun tulee reissuiltansa kotiin, kun on ruoka valmiina ja koti siistinä.. ei tule hänelle mieleenkään koskaan tehdä minulle samallalailla. Tosin en tee mitään katoamistemppuja.
        Sainpahan tuntea nahoissani, kun lähdin viikonloppua viettämään lapseni kanssa (asiasta ilmoitin hyvissä ajoin etukäteen). Oinasmieheni katosi viikoksi ilmoittamatta mitään, ei vastannut edes puheluihin.
        Tuollaisiako todella olette oinaat?
        Olemme olleet yhdessä noin viisi vuotta ja näköjään katoamiset jatkuu edelleen tosin on harvenneet....

        Täytyypä tässä ihan vakavasti alkaa miettiä tätäkö haluan lopulta elämältä!


    • Oinainen

      ...liian suoria johtopäätöksiä pelkästään horoskooppimerkin perusteella. Olisihan se tietenkin mahtavaa saada varmuus elämän suuriin epävarmuuksiin (pettääkö, jättääkö, tykkääkö) horoskooppimerkkikuvauksista, mutta uskon että joka merkistä löytyy esimerkkejä laidasta laitaan. Myös niitä uskollisia ja uskottomia. Uskotonkin voi olla niin monesta syystä... Yleensähän juuri oinaan ylle sovitellaan itsekeskeisen ja lyhytjänteisen sählääjän kaapua, jolloin vedetään nopeat johtopäätökset että
      - koska ne on itsekeskeisiä, ne haluaa koko ajan ihailua (aha! nyt se sitten pettää!)
      - koska ne on lyhytpinnaisia, ne ei jaksa mitään juttua kauan (aha! no nyt se ainakin pettää!)
      - koska ne säheltää monen asian kimpussa, ne tietty haluaa monta suhdettakin (joo, ihan selvä juttu...)
      - jne jne.

      Vaikka elämä olisikin näin suoraviivaista, mistäs sitä tietää mihin elämänalueelle kohdentuu oinaan ihailluksi tulemisen tarve tai lyhytjänteisyys - ei varmaan toteudu kuitenkaan kautta linjan kaikessa.

      Niin, vielä niistä uskottomuuden monista syistä - on varmasti niitä ihmisiä, jotka säihkyvät tehdessään aina vaan uusia valloituksia ja särkevät sydämiä siinä sivussa. Mutta yhtä potentiaalinen pettäjä lienee parisuhteeseensa kyllästynyt haaveilija-romantikko, joka luulee kohdanneensa sen elämänsä rakkauden? Tai suhteessaan laiminlyöty, kostonhimoinen ja katkeroitunut tapaus, jolle sopiva tilaisuus osuu kohdille.

      Jos vaistosi sanoo ettei johonkin ihmiseen voi luottaa, kannattaa varmaan seurata vaistoa ja tutkailla tilannetta pikkuhiljaa. "Lipevänoloinenkin" käytös voi johtua niin monista syistä; ok, tyyppi voi olla kaksinaamainen käärme, mutta myös epävarma ja ihastunut (vetäen jotain naistenmiehen roolia) tai juttunne on niin alussa, että hän vain haluaa kaikin keinoin tehdä hyvän vaikutuksen.

      Jos näitä yksinkertaistettuja luonteenpiirre-listauksia haluaa lukea oinaan eduksi, pettämistä ja ylipäätään kaikenlaista kaksinaamaisuutta luulisi estävän sen, että oinaita pidetään yleisesti suorina ja avoimina, jopa rasittavuuteen saakka. Monimutkaisen pelaamisen yleensä koetaan puuttuvan suoraviivaisilta oinailta, joten luulisi ettei parisuhteessakaan oinas jaksa kovin monimutkaista sotkua pyörittää.

      Mutta tosiaan, enemmän kuin tällaisia "oinas on sitä ja vaaka on tätä" -juttuja, korostaisin JOS horoskoopeista puhutaan, syntymähoroskoopin kokonaisuutta pelkän aurinkomerkin sijaan ja kaiken kaikkiaan ihmisten elämässä esim. elämänkokemusten, roolimallien ja omaksuttujen ongelmanratkaisutaitojen merkitystä tällaisessakin asiassa. Esim. jos ihmisen ongelmana on huono itsetunto menneisyyden ikävien kokemuksien myötä, kiusaus kohottaa sitä vaikka suhdeseikkailuilla voi olla olemassa.

      • Centero

        Olen kyllä oinas-nainen, mutta vastaan omasta puolestani. Eli en yli 20-vuotisen avioliittoni aikana pettänyt kertaakaan (mies, kala, petti), toki flirttailin sopivan tilaisuuden tullen, mutta ei sen kummempaa. Se säheltäminen on myös tuttua: teen montaa asiaa kerrallaan ja innostun aina kaikesta uudesta. Toisaalta sen myötä saan koko ajan uusia taitoja (joiden tuloksia esitellä muille ;-) ja uusia ystäviä.

        Paljon on hyvän päivän tuttuja, mutta myös monta sydänystävää. Minä huolehdin ystävistäni: useimmat ovat kestäneet koko elämäni. Ja joitain suhteita olen vanhemmiten elvyttänyt uuteen kukoistukseen (20 - 30 v. ollut väliä) ottamalla reippaasti yhteyttä.. ja juttu on jatkunut siitä, mihin se jäi.

        Eli meidän kanssa aika ei todellakaan tule pitkäksi. Koko ajan on vauhti päällä ja kaikkein ärsyttävin kumppani on joku sohvalla makaava, jota ei saa mukaan!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      539
      3949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3070
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2362
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2220
    6. 227
      1678
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1319
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      96
      1309
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe